Het is gewoon realistisch wat Wotte daar zegt, maar dat Legioen zal dat wel weer niet inzienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef PirE het volgende:
VoH is geen Henry, Kalou of Robinho. VoH is een top aanvaller. Hij legt straks mooi de ballen af op Farfán (die z'n beste spel nog niet heeft getoond in Nederland) en Kalou/Rafael Sobis. Daarnaast wint hij veel kopduels, kan hij redelijk meeverdedigen en scoort hij ook nog wel aardig veel tegen HCE-clubs. Maar de massa ziet dat niet. De massa zal ook nooit toegeven dat Vogel een goede voetballer is. Maar dat maakt niet uit, want met VoH als "leider" van de aanval zal PSV offensief weer uitstekend werk afleveren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Vind jij VoH een wereldvoetballer en Robert over genoeg kwaliteiten beschikken om Kezman te doen vergeten dan?
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Welke spits scoort driemaal bij zijn debuut? Zie ik weinig spelers hem nadoen. Wanneer de druk hoog is, weet hij zelfs de beslissende penalty erin te knallen. Bovendien staat hij er altijd als je hem nodig hebt, zie die wedstrijd tegen dat Zuid-Korea Allstars team. Het is gewoon een killer, een absolute topspits. Babel mag blij zijn als hij Robert z'n veters mag strikken
Ik ben het gewoon met je eens...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.
VoH is zeker beter dan de spitsen die Ajax op het moment heeft, maar dat is eerder door gebrek aan beter dan door zijn eigen kwaliteiten. Wanneer ik eraan denk dat VoH de aanval gaat leiden bij PSV, dan vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
VoH is geen Henry, Kalou of Robinho. VoH is een top aanvaller. Hij legt straks mooi de ballen af op Farfán (die z'n beste spel nog niet heeft getoond in Nederland) en Kalou/Rafael Sobis. Daarnaast wint hij veel kopduels, kan hij redelijk meeverdedigen en scoort hij ook nog wel aardig veel tegen HCE-clubs. Maar de massa ziet dat niet. De massa zal ook nooit toegeven dat Vogel een goede voetballer is. Maar dat maakt niet uit, want met VoH als "leider" van de aanval zal PSV offensief weer uitstekend werk afleveren.
Mwa, ik denk dat PSV wel wat anders omgaat met spelers die de club willen verlaten (ondanks dat PSV ze wil behouden). Feyenoord probeert krampachtig de speler aan het contract te houden terwijl PSV ook meer naar de wens van de speler zelf luistert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Als hij dit werkelijk gezegd heeft dan is hij:
a: behoorlijk intelligent en goed bezig met carriereplanning
b: PSV kan hetzelfde verwachten als hij een volgende stap wil nemen in zijn loopbaan
c: behoorlijk bezig om een onwerkbare situatie te creeren.
d: hij heeft totaal geen vertrouwen meer in Feyenoord.
Kalou is een echt aanwinst voor PSV en ik zal dan ook blij zijn als hij komt. Maar dit soort uitspraken zijn niet echt gepast zolang je nog onder contract bij een club staat.
En je hebt niet eens een sarcasme-smiley in een spoilertag verstoptquote:
Top Oss...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Welke spits scoort driemaal bij zijn debuut? Zie ik weinig spelers hem nadoen. Wanneer de druk hoog is, weet hij zelfs de beslissende penalty erin te knallen. Bovendien staat hij er altijd als je hem nodig hebt, zie die wedstrijd tegen dat Zuid-Korea Allstars team. Het is gewoon een killer, een absolute topspits. Babel mag blij zijn als hij Robert z'n veters mag strikken
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
En je hebt niet eens een sarcasme-smiley in een spoilertag verstopt
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
VoH is zeker beter dan de spitsen die Ajax op het moment heeft, maar dat is eerder door gebrek aan beter dan door zijn eigen kwaliteiten. Wanneer ik eraan denk dat VoH de aanval gaat leiden bij PSV, dan vind ik dat prima.
De omstandigheden waarin die spelers weg willen is toch wel een stukje anders, evenals het sportieve niveau.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat PSV wel wat anders omgaat met spelers die de club willen verlaten (ondanks dat PSV ze wil behouden). Feyenoord probeert krampachtig de speler aan het contract te houden terwijl PSV ook meer naar de wens van de speler zelf luistert.
Om bij Feyenoord weg te kunnen moet er blijkbaar een onwerkbare situatie zijn, zie Goor.
Omdat VoH fysiek gewoon sterker is dan de meeste verdedigers. Kan me mateloos ergeren aan z'n "vuile spel", maar ach, dat is ook een speltype.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.Vorig jaar tegen Monaco zag je het ook al een beetje. Kezman kwam er maar niet aan te pas in Frankrijk, Vonlanthen ook niet. VoH kwam in de ploeg en kopte gelijk de 1-1 binnen
.
*hap*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheidstoernooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:00 schreef Spideyman het volgende:
Ooijer staat netjes in de basis hoor.
Hij heeft jaren voor PSV gespeeld, dus zo vreemd is 't niet. Zeker niet als je ouwe club voor een paar miljoen speelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Spideyman het volgende:
Vreemd voor een vertrekkende speler....
Heeft Hiddink dat gezegd?quote:
Hij is 31quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het adieu uit de topictitel klinkt zo definitief, alsof Ooijer niet meer terugkomt naar Eindhoven om z'n carriere te beeindigen... maak er dan au revoir van of beter nog, houdoe en bedankt!!
Eurosport dacht ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Waar is dit te zien?
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beter![]()
![]()
mag ik het italic gedeelte nomineren voor de VBL-uitdrukking van het jaar?
lach maarquote:
Dat baseer je op een half jaartje Studio Sport-uitzendingen van Robert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter worden
Nou ik heb dat nergens gelezen, jij wel?quote:
En hoeveel speeltijd heeft Robert nou echt gekregen bij PSV tot nu toe? Robert gaat aankomend seizoen de Atlas-Robert tonen namens PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:18 schreef twi het volgende:
En je ziet wat er met Adriano en Kaka is gebeurd en waar Robert is blijven steken. Baseer ik trouwens op de Live wedstrijden van Canal+, ik heb geen minuut Studio Sport gekeken afgelopen seizoen.
Wordt het vandaag (na 15.30) nog herhaald op Eurosport, of zend Studio Sport/Sportjournaal het vanavond in samenvatting/hoogtepunten uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef JustJunior het volgende:
Wat een geweldig doelpunt van onze held Robert![]()
![]()
Jochen Janssen heeft in z'n hele carriére nooit meer dan 30 goals gemaakt. Robert heeft dat al eens in 1 seizoen bereikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens Jochen Janssen maakte vorig seizoen bij FCDB-RKC ook een prachtige goal.
Een zwaluw...
en dan cults sigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens Jochen Janssen maakte vorig seizoen bij FCDB-RKC ook een prachtige goal.
Een zwaluw...
Dat deed PSV ook niet tegen Bielefeld vorig jaar. De helft van deze basis zit in september niet eens meer bij de PSV-selectie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef Cassii het volgende:
Ik vind PSV nou niet echt imponeren.
De voorbereiding is ook nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef Cassii het volgende:
Ik vind PSV nou niet echt imponeren.
Zeg jij verdomme dan ook dat het een geweldige pass van Lamey was in plaats van alleen maar kankeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef cultheld het volgende:ROBERT
En nu allemaal je mond houden over die superslechte Robert die net goed genoeg is voor FC Utrecht.
Ik vond die veldfles-pass van Hiddink op Lamey na het rustsignaal erg goed. Maar het was inderdaad een mooie pass van Lamey: Z'n enige actie van de eerste helft die een voldoende haalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeg jij verdomme dan ook dat het een geweldige pass van Lamey was in plaats van alleen maar kankeren.
Tot nu toe bevestigt Simons al mijn uitspraken over hem. En ik hoopte nog zo dat ik er zo naast zou zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:56 schreef WooZ het volgende:
Simons heeft trouwens 3 ballen gehad en alledrie verprutst
ligt dat nou aan mij, of is die beeldkwaliteit zo slecht?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
Schitterend inderdaad, een vakkie vol met aspirientjes
quote:Monaco: eerst Evra verkopen, dan pas Lee
PARIJS, 15 juli 2005 12:45 - De leiding van Monaco heeft de Zuid-Koreaan Young-Pyo Lee op een verlanglijst staan voor het geval Inter bereid is om tien miljoen euro te betalen voor linksback Patrice Evra. De Franse international wil om prive-redenen nog niet weg uit het prinsdom, maar snapt dat de mogelijkheid om naar Italie te gaan zich niet elke dag voordoet. "Als het aan mij ligt, blijf ik nog een seizoen hier," liet de speler vandaag weten na een training. Didier Deschamps wil liever niet op het probleem ingaan maar heeft bij vice-voorzitter Brianti laten doorschemeren in het geval van een vertrek van Evra zeer gecharmeerd te zijn van de komst van Lee. Met de Koreaan in de ploeg hoopt Monaco ook op het gebied van merchandising in het Verre Oosten een slag te slaan. "Maar voorlopig is dat niet aan de orde, want zolang Evra niet is verkocht, denken we er niet aan om Lee te kopen," aldus Brianti.
Opvallend is dat PSV zelf Lee heeft aangeboden bij Olympique Marseille, om via de Koreaan de Nigeriaanse verdediger Taiwo te kunnen losweken.
Marseille-voorzitter Pape Diouf meent: "Dat lijkt me geen echte deal waar wij beter van worden. Met alle respect voor Lee, maar houden dan toch maar liever Taiwo."
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:03 schreef cultheld het volgende:
Ik noem dat geen goede zaak. Ik hoop dat Lee wordt verkocht. Waarom? Park is er niet meer en de kans is groot dat Lee nu minder goed zal gaan presteren. Laat 'm maar lekker gaan voor 5 miljoen euro: Versterking is zo gevonden
Kijk gewoon naar Eurosport.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:10 schreef DjMark het volgende:
waar is die link om de wedstrijd te volgen via internet?
Ik vind hem ook niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef cultheld het volgende:
Prutscommentator.
Welke Eurosport commentator is wel sterk?quote:
Tja, nou vraag je me wat...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Welke Eurosport commentator is wel sterk?
Tja het doet pijn, ik snap het wel Sloggiquote:
Wat een aardige Ajacied ben jijquote:
Ik ben voor Ajax, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die andere clubs aan moedigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |