Wat mij betreft mag hij nu weg, maar dat wil hij zelf helaas niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik ook geen optie. Beste voor alle partijen is hem aan een buitenlandse club slijten.
Volgens mij heeft Kalou wel met PSV te maken, aangezien hij er mee in verband is gebracht, er een bod door PSV op hem is uitgebracht en zelf erg graag naar die rotclub wilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer werkt Kalou voor PSV en moet dat hier besproken worden?
Wat loop je nou zielig te doen dan. Kalou valt nog altijd onder een transfergerucht met betrekking tot PSV volgens mij. Speelde Martin Rosenberg soms al in december voor Ajax? Dacht 't niet en daar mocht ook gewoon over dat transfergerucht worden gepraat (terecht).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer werkt Kalou voor PSV en moet dat hier besproken worden?
Lekker consequent ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet verder in het transfergeruchtentopic, als het over een tranfergerucht gaat?
quote:Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'
15/7/2005 9 :04
Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.
Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'
Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'
'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'
'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
En je bent er nog trots op ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Zapper het volgende:
Hebben we het AD nog niet gelezen jongens?
Kalou!
PSV wordt wel met héél erg veel spelers in verband gebracht nu..ik raak het overzicht een beetje kwijt...Taianan, Taiwo, Park 2, Cha, Rafael, Rafael Sobis, Zabaleta, Kalou, Mattós ( zoiets ) en deze Carrizoquote:15/7/2005 - 'PSV wilde ook Argentijnse spits op proef meenemen naar Korea'
(Gepost door RvN)
Guus Hiddink was niet alleen van plan om de Costaricaanse back op proef mee te nemen naar Zuid-Korea, maar ook een jonge Argentijnse spits. Dat meldde althans de Argentijnse voetbalkrant Ole vorige week. Blijkbaar is die stage dus niet doorgegaan. Het zou gaan om Juan Carlos Carrizo aanvaller van een jeugdelftal van San Lorenzo. Gesproken werd al dat als hij zou overtuigen PSV 2,5 miljoen dollar zou betalen, overigens afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij voor PSV zou gaan spelen.
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We zijn er niet om vrienden te maken.
Ach, zoiets gebeurt nou eenmaal, Collins John werd na een half jaar in het eerste van Twente al verleid met een aanbieding van Fulham.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....
Of is dit weer de schuld van de telegraaf-media?
Ik denk dat Kalou gewoon heel goed zelf kan beslissen wat hij wil. Blijkbaar heeft hij zóveel verstand van voetbal, dat hij ziet dat PSV al jaren mijlenver voorloopt op Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....
Wat is de rol van de Telegraaf in het verhaal?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet helemaal goed onder woorden te brengen. Ze proberen de Telegraaf de schuld te geven als Kalou naar Feyenoord vertrekt, terwijl het vooral de schuld van PSV is dat ze zoveel beter zijn dan Feyenoord en zo slim om zo'n jongen te kopen ook al kost hij vreselijk veel geld...Het is gewoon vraag en aanbod die bij elkaar komen of niet, zo simpel is het. Kalou kwam dankzij zijn broer gratis binnenwandelen, ramt er 20 in en ook nog talloze assist waardoor Feyenoord nog europees voetbal haalde ook, en nu kunnen ze een fikse transfersom krijgen waardoor ze de rest van het elftal op 2 belangrijke plekken kunnen versterken en nu is PSV triest bezig...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wat is de rol van de Telegraaf in het verhaal?
Okquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet helemaal goed onder woorden te brengen. Ze proberen de Telegraaf de schuld te geven als Kalou naar Feyenoord vertrekt, terwijl het vooral de schuld van PSV is dat ze zoveel beter zijn dan Feyenoord en zo slim om zo'n jongen te kopen ook al kost hij vreselijk veel geld...Het is gewoon vraag en aanbod die bij elkaar komen of niet, zo simpel is het. Kalou kwam dankzij zijn broer gratis binnenwandelen, ramt er 20 in en ook nog talloze assist waardoor Feyenoord nog europees voetbal haalde ook, en nu kunnen ze een fikse transfersom krijgen waardoor ze de rest van het elftal op 2 belangrijke plekken kunnen versterken en nu is PSV triest bezig...![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hiddink belt Wotte: "Hallo Mark, wij willen Kalou kopen. Kan ik een afspraak maken?"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink belt Wotte: "Hallo Mark, wij willen Kalou kopen. Kan ik een afspraak maken?"
Wotte: "Hallo Guus, ja hoor, is prima, volgende week?"
Inderdaad respectloos. Zo ga je niet met mensen om zeg. Wat een kutclub is PSV toch, zomaar andere clubs benaderen om spelers over te nemen, schandalig.
Vergeet Goor niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef johannes1986 het volgende:
haha wat vind jij er nou van Pyth..dit is toch gewoon triest of niet? PSV verliest 5 belangrijke basisspelers en gaat gewoon verder met het leven door goed terug te kopen. Feyenoord verliest tot nu toe alleen Kalou, en dan ook nog voor 10 miljoen euro, en ze zijn hélemaal de weg kwijt
Dan zijn we het eens. Nu opzouten graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
Netjes hoor!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweest
Nu wordt het via Kalou gespeeld die een breuk forceert, daar waar Feyenoord dat niet kon. Netjes hoor!!
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweest
Nu wordt het via Kalou gespeeld die een breuk forceert, daar waar Feyenoord dat niet kon. Netjes hoor!!
Aldostuta is voor de enige echte concurrent van PSV...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houdenMaar ik kan me best voorstellen dat jullie ervan balen, want Kalou is één van de weinige spelers van de laatste jaren waar ik nog schrik voor heb bij jullie
![]()
Sorry, er zijn bij PSV zoveel basisspelers vertrokken waarvan ik de namen moest onthouden, dat Goor me even ontschoten wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vergeet Goor niet.
Feyenoord had vorig seizoen drie dragende spelers: Kuyt, Kalou en Goor. Ze houden er nu nog één over, dat is wel even schrikken
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houden![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Bommel, Vogel, Park, Ooijer...misschien Lee en Alex
Hm, dat heeft hij dan tot nu toe goed verborgen weten te houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aldostuta is voor de enige echte concurrent van PSV...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Bommel, Vogel, Park, Ooijer...misschien Lee en Alex
Alex gaat niet weg, Lee wel inderdaad.quote:
haha zegtie...ik moet af en toe ook even schrijven en andere dingen doen jongenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef DeTolk het volgende:
Wat ben je stil Johannes...
Maar komt PSV deze klap wel te boven?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Verder is het nogal logisch dat je leeggekocht wordt als je zo'n seizoen draait als PSV. Ik word liever leeggekocht na zo'n jaar, als " bestolen " van mn enige 3 goeie spelers na een kutseizoen![]()
Lee naar Ajax? mwa..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Lee een afkoopsom van 5 miljoen? Misschien moeten wij die maar eens gaan halen dan!
Van mij mag je hoor...al vind ik een fitte Maxwell nóg beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Lee een afkoopsom van 5 miljoen? Misschien moeten wij die maar eens gaan halen dan!
Dat zou een hele goede zet van Ajax zijn: de ebste linksachter van (fit) Nederland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef johannes1986 het volgende:
Het is inderdaad jammer dat ze hier komen trollen als wij eens een keer pittige tijden doormaken. Volgens mij doen we dat niet in hun forum, ik in ieder geval niet. Het is zo makkelijk om elkaar af te gaan zeiken en uit te lachen in elkaars forum als er een aantal spelers vertrekt...
Nieuwe tactiekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor...al vind ik een fitte Maxwell nóg beterHeb je straks 2 superlinksbacks
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaan
quote:Guus Hiddink ontvangt eredocoraat in Z-Korea
15/7/2005 10:34
Guus Hiddink heeft er weer een onderscheiding bij gekregen in Zuid-Korea. De voormalig bondscoach ontving vrijdagochtend op de Korea University een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten voor sport, vriendschap en motivatie.
De onderscheiding is een zeer speciale, Hiddink is pas de tweede persoon die deze incasseert. Woensdag had PSV nog een oefenduel gevoetbald tegen een gelegenheidsteam dat speelde in naam van de honderdjarige Korea University.
Met Hiddink werd ook Bum-Kun Cha gehuldigd. De voormalig international en bondscoach kreeg een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten als voetballer.
14 assists voor een linksachter is toch niet misselijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ondanks die lovende verhalen over Lee, ben ik nog steeds niet helemaal gecharmeerd van hem
Het verlies van Vogel en Van Bommel is naar mijn mening goed opgevangen door het aantrekken van Väyrynen en Simons. Je moet ze niet individueel gaan vergelijken, maar als tandem zullen ze straks denk ik even sterk blijken te zijn. Verder hebben we natuurlijk ook nog Cocu in die zone.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar komt PSV deze klap wel te boven?
Ja ok, vorig seizoen wel. Maar nu mis je meer dragende spelers
Dan heb jij even gemist hoe hard dit en vorig topic gingen ( en daarvoor ook al trouwens ) . Ik denk niet dat er veel topics zijn die zo snel vol warenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaan
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Uit de geruchten van Carrizo en Rafael Sobis blijkt dat PSV toch nogsteeds naar een goeie spits zoekt. Dat lijkt me ook wenselijk..
I
't was maar een geintje hoor /quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dan heb jij even gemist hoe hard dit en vorig topic gingen ( en daarvoor ook al trouwens ) . Ik denk niet dat er veel topics zijn die zo snel vol waren![]()
De dag dat Sibon bij ons vertrekt, zal uitgeroepen worden tot nationale feestdag voor PSV-supporters, Vennegoor en Robert als enige 2 spitsen is een dunne bezetting. Bovendien zou ik graag een spits van behoorlijke kwailiteit bij PSV in de spits zien. Ik vind Vennegoor en Robert goed genoeg, maar het mag nog wel een beetje meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?
Ik denk dat het met Kuyt ook ineens snel kan gaan wanneer Kalou weg gaat / is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vergeet Goor niet.
Feyenoord had vorig seizoen drie dragende spelers: Kuyt, Kalou en Goor. Ze houden er nu nog één over, dat is wel even schrikken
Als Kalou komt wordt hij de opvolger van Park op de rechterkant Tolk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kalou komt wordt hij de opvolger van Park op de rechterkant Tolk.
idd. Dankje Thomasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobis
Ronaldo mag weg bij Madrid... Is dat niks voor jullie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:30 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
De dag dat Sibon bij ons vertrekt, zal uitgeroepen worden tot nationale feestdag voor PSV-supporters, Vennegoor en Robert als enige 2 spitsen is een dunne bezetting. Bovendien zou ik graag een spits van behoorlijke kwailiteit bij PSV in de spits zien. Ik vind Vennegoor en Robert goed genoeg, maar het mag nog wel een beetje meer
Kuyt heeft afgelopen seizoen zijn contract verlengd. Er was ¤10,- miljoen geboden op hem, nadat Feyenoord die bod heeft afgeslagen had ie verlengd. Die gast kan nog goed dus nu tot 2008 ofzo onder contract staanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef Cassii het volgende:
Kuyt zou ook wegmoeten als die wil groeien, buitenlandse club dan, niet PSV.
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobis
Pas als hij er komend seizoen weer 25+ in legt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef WooZ het volgende:
En ik denk niet dat er een club is die meer dan ¤10,- voor Kuyt over heeft
Zegt de man die een mongloide griek in de punt van de aanval heeft staan, komop twi!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Robert heeft slechts enkele wedstrijden mogen spelen. Kan wel degelijk goed scoren, dat heeft ie in z'n vorige (Mexicaanse?) competitie zeker wel bewezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn is een kneuzens, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Het rare is dat PSV (PSV.nl) nog altijd niks gezegd heeft over de transfer van Ooijer, terwijl VI het nu al 2 dagen geleden vermeldde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Bartjaah het volgende:
Jammer dat Ooijer gaat...altijd een nuttige kracht geweest. Heel degelijk en op meerdere posities inzetbaar...als Lee ook vertrekt wordt de verdediging ook wel een beetje dun bezet. Daar mag ook wel iemand bij. Wel goed bezig dat Kalou openlijk solliciteert bij PSV. Wat mij betreft is ie van harte welkom...
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Of hij een kneus is, dat kan ik niet beoordelen, maar ik weet wel dat je bitter weinig verstand hebt van spitsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Komt deze wedstrijd nu dadelijk op ES? (12.00?)quote:De opstelling van PSV tegen Seongnam Ilhwa:
Doel: Gomes
Verdediging: Ooijer, Alex, Lamey, Lee
Middenveld: Simons, Cocu, Fehér
Aanval: Farfán, Robert, Vennegoor of Hesselink
Wissels: Zoetebier, Addo, Bouma, Väyrynen, Ferreyra, Dufour, Aissati, Sibon, Beerens.
yupquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
Komt deze wedstrijd nu dadelijk op ES? (12.00?)
Zeg ik wat over de mongolide Griek die wij hebben dan? Volgens mij brand ik die toch regelmatig af. En Rosenberg is inderdaad net zo'n gevalltje Robert. Nog niks van gezien en wellicht wordt het wat, maar eerst zien en dan geloven. Een linksbuiten erbij en Babel in de spits. Al moet ik eerlijk zeggen dat Babel zo aan de linkerkant de vrijheid krijgt die hij nodig heeft met z'n spel. Maargoed, da's voor het Ajax topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt de man die een mongloide griek in de punt van de aanval heeft staan, komop twi!!
Babel (de meest talentvolle ajacied) wordt door die griek en een vage zweedse aankoop Rosenberg maar op links geposteerd!
Dat vind ik pas een lachertje
Wat wil je nou dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie hunnie?
Dat is helemaal niet aan de orde, die is zo onhaalbaar als het maar kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ronaldo mag weg bij Madrid... Is dat niks voor jullie?
Atlas is in de Mexicaanse competitie daar, hij was daar iets van 2 jaar Topscorder, en hij heeft zeker de potentie om veel te scoren in de nederlandse competitie alleen dan moet die wel spelen en wedstrijd ritme hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
Robert heeft slechts enkele wedstrijden mogen spelen. Kan wel degelijk goed scoren, dat heeft ie in z'n vorige (Mexicaanse?) competitie zeker wel bewezen
Vind jij VoH een wereldvoetballer en Robert over genoeg kwaliteiten beschikken om Kezman te doen vergeten dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of hij een kneus is, dat kan ik niet beoordelen, maar ik weet wel dat je bitter weinig verstand hebt van spitsen.
Als hij dit werkelijk gezegd heeft dan is hij:quote:Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'
Nah, ze kunnen der toch 2 miljoen mee winnen dus een compleet experimenteel elftal zal Hiddink der niet neerzettenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef johannes1986 het volgende:
Die proef-rechtsback speelt niet mee én zit niet op de bank..vreemd
Ik volg Cruijffquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het is 'hullie'
aan een cursus Hellemonds bezig twiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |