Alternative is rockquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Bog het volgende:
jongee
dance is gewoon kut
hiphop is ook gewoon kut
rock is ook je reinste bagger
de enige goeie muziek is alternative
nah
als muziek goed is is het alternative
Nouja hopen dat je er wat leuks tussen vindquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:56 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Goed, ik geef me over, een beetje te kortzichtig geweest over dance. Komt vooral door mijn buren, die de hele dag van die achterlijke beukmuziek draaien, dat dan ook weer onder het kopje dance valt.
Maarja, voor mijn lol zou ik er nog steeds niet voor gaan luisteren, niet helemaal mijn stijl...
het is een kloon, serieus op ingaan heeft geen zinquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
jij bent ook kut en je post is bagger![]()
Rotterdam Terror Squad, ik heb nog samengewerkt met de maker, een beetje vreemde figuur, maar kon je wel mee lachen, en hardstikke aardige gast altijd ... volgens mij heeft dat nummer een zeker autobiografisch aspectquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
poing
ik weet niet eens meer van wie dat was.
het is niet dat ik het totaal eens ben met jouw mening over gasolina , maar je irritatie over dat nummer past perfect hier thuis dunkt mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Djezus, m'n topic werd gewoon gesloten door PaRoDiUzZ (echt, wie is dat...).
Jammer, ik had graag veel medestanders gehad. Nu voel ik me zo alleenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet totaal eens ben met jouw mening over gasolina , maar je irritatie over dat nummer past perfect hier thuis dunkt mij.
het is dat ik de 2de x po "niet" intypede , want ik ben het overigens wel eens met jouw mening over die plaatquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag veel medestanders gehad. Nu voel ik me zo alleen.
Yés! Da's één.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is dat ik de 2de x po "niet" intypede , want ik ben het overigens wel eens met jouw mening over die plaat
ach er zijn zoveel platen die ritueel verbrand dienen te worden , waarom maak je je zo druk om zo'n plaat eilk , je kan de radio ook uit zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Yés! Da's één.
Heren, dames, het gaat dus over Daddy Yankee - Gasonlina! Spui je gal, en gooi benzine over die plaat. niet vergeten een vuurtje bij te houden...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Elbert het volgende:
Shout van Tears for Fears
Rotterdam Termination Sourcequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Rotterdam Terror Squad, ik heb nog samengewerkt met de maker, een beetje vreemde figuur, maar kon je wel mee lachen, en hardstikke aardige gast altijd ... volgens mij heeft dat nummer een zeker autobiografisch aspect
Sommige mensen (waaronder ik) vinden er gewoon niets aan. Dat kan toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Laton het volgende:
[..]
Je weet simpelweg niet waar je over praat. Jammer. je mist de spannendste muziek sinds klassiek..
dat is een van de weinige hiphop nummers die ik leuk vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:10 schreef Guyver2 het volgende:
SNOOP DOGG (f/ Pharrell Williams) - Drop It Like It's Hot
Dit zal pijn doen bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Luister eens naar de teksten die bijvoorbeeld Eminem schrijft. Daar kan de gemiddelde rockband niet tegenop. Er is trouwens ook Hiphop die minder minimaal is qua muziek.
bij mensen die hun favoriete rockband gemiddeld vinden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dit zal pijn doen bij sommige mensen.
BWAHAHAHAHAHAAAAAA!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:34 schreef Rikoko het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Praat me dr niet van! Vieze KUT crazy frog!
Stond ik laatst in 'de beste discotheek van het noorden' toen werd er spontaan in één zaal die crazy frog gedraaid....
Hoe vreselijk fokkin triest is dat wel niet?! Al die lui nog uit hun dak gaan ook! Kan ook niet tgen apres ski muziek
Ik hoor die crap nummers ook alleen maar in de kroeg. Daar heb ik geen invloed op de muziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach er zijn zoveel platen die ritueel verbrand dienen te worden , waarom maak je je zo druk om zo'n plaat eilk , je kan de radio ook uit zetten.
ooooh jawel hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Watskeburt Dat kan je nou echt GEEN muziek meer noemen.. ik dacht toch dat we hier in Nederland na Ali B niet dieper konden zinken, maar helaas
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
Komt-ie weer: 'Hotel California' van The eagles...
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef PekingDuck het volgende:
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedacht![]()
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...![]()
't wordt immers niet voor niets op saai radio gedraaid.
Dubnobasswithmyheadman van underworld al "gehaald"quote:Op zondag 17 juli 2005 21:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef dilliebillie het volgende:
Stayin' Alive van de Bee Gees![]()
Van dat nummer walg ik echt, kan ik echt niet aanhoren. Dat is niet overdreven ofzo, ik krijg echt een heel naar gevoel van binnen.Wat een kutnummer...
Ik vind de top 40 echt treurig tegenwoordig ... lijkt wel of de echte muziek geboycot word ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef tanarchy het volgende:
Akon - Lonely
De Jeugd Van Tegenwoordig - Waskeburt
K3 - kuma he
crazy frog - axel f
ff uit de top 40 gehaald
de muziek van tegenwoordig![]()
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:
Als je je nummer begint met "Ik ben gezegend met een mooie stem" dan houdt toch echt op voor mij
Zover kom ik niet eens in dat nummer, dan is het al weggezapt.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''.
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Robar het volgende:
Een zekere mate van objectiviteit is hier in dit topic echt niet te vinden.
Het is erg makkelijk om een nummer af te zeiken dat niet in jouw genre ligt, maar van enige redenatie is hier bij niemand iets te vinden.
Ik zou weleens willen weten waarom iemand Hotel California dan zo slecht vind?
Naar mijn mening is dat een van de beste nummers ooit.
Vooral de Live versie is briljant, goede intro, lekker ritme, subliem gitaarspel.
Wat is dan wel KUT, een nummer waar weinig originaliteit in zit, een eentonig ritme en eentonige melodie. Zoiets als dat nieuwe nummer van Nelly. Alhoewel ik het melodietje leuk vind, is het goedkoop en eentonig. Het is een simpel loopje wat zich drie minuten lang alleen maar om de 15 seconden herhaalt. Helaas geld dit voor veel R&B nummers van de laatste tijd. R&B is niet meer wat het vroeger geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |