ooooh jawel hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Watskeburt Dat kan je nou echt GEEN muziek meer noemen.. ik dacht toch dat we hier in Nederland na Ali B niet dieper konden zinken, maar helaas
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
Komt-ie weer: 'Hotel California' van The eagles...
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef PekingDuck het volgende:
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedacht![]()
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...![]()
't wordt immers niet voor niets op saai radio gedraaid.
Dubnobasswithmyheadman van underworld al "gehaald"quote:Op zondag 17 juli 2005 21:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef dilliebillie het volgende:
Stayin' Alive van de Bee Gees![]()
Van dat nummer walg ik echt, kan ik echt niet aanhoren. Dat is niet overdreven ofzo, ik krijg echt een heel naar gevoel van binnen.Wat een kutnummer...
Ik vind de top 40 echt treurig tegenwoordig ... lijkt wel of de echte muziek geboycot word ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef tanarchy het volgende:
Akon - Lonely
De Jeugd Van Tegenwoordig - Waskeburt
K3 - kuma he
crazy frog - axel f
ff uit de top 40 gehaald
de muziek van tegenwoordig![]()
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:
Als je je nummer begint met "Ik ben gezegend met een mooie stem" dan houdt toch echt op voor mij
Zover kom ik niet eens in dat nummer, dan is het al weggezapt.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |