ooooh jawel hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Watskeburt Dat kan je nou echt GEEN muziek meer noemen.. ik dacht toch dat we hier in Nederland na Ali B niet dieper konden zinken, maar helaas
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
Komt-ie weer: 'Hotel California' van The eagles...
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef PekingDuck het volgende:
Welnee, dat is een ontiegelijk goed nummer... misschien je stijl niet, maar zeker geniaal bedacht![]()
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks ervan. Zouteloos, uitgekouwd kutnummer...![]()
't wordt immers niet voor niets op saai radio gedraaid.
Dubnobasswithmyheadman van underworld al "gehaald"quote:Op zondag 17 juli 2005 21:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
*zucht* al vindt je het nog zo lelijk (ik luister het zelf ook al jaren niet meer), het is en blijft goed... 't is tenminste niet zo standaard als al die popliedjes van nu...
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef dilliebillie het volgende:
Stayin' Alive van de Bee Gees![]()
Van dat nummer walg ik echt, kan ik echt niet aanhoren. Dat is niet overdreven ofzo, ik krijg echt een heel naar gevoel van binnen.Wat een kutnummer...
Ik vind de top 40 echt treurig tegenwoordig ... lijkt wel of de echte muziek geboycot word ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef tanarchy het volgende:
Akon - Lonely
De Jeugd Van Tegenwoordig - Waskeburt
K3 - kuma he
crazy frog - axel f
ff uit de top 40 gehaald
de muziek van tegenwoordig![]()
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:
Als je je nummer begint met "Ik ben gezegend met een mooie stem" dan houdt toch echt op voor mij
Zover kom ik niet eens in dat nummer, dan is het al weggezapt.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''En toch pak ik nog gewoon de tram.''.
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Robar het volgende:
Een zekere mate van objectiviteit is hier in dit topic echt niet te vinden.
Het is erg makkelijk om een nummer af te zeiken dat niet in jouw genre ligt, maar van enige redenatie is hier bij niemand iets te vinden.
Ik zou weleens willen weten waarom iemand Hotel California dan zo slecht vind?
Naar mijn mening is dat een van de beste nummers ooit.
Vooral de Live versie is briljant, goede intro, lekker ritme, subliem gitaarspel.
Wat is dan wel KUT, een nummer waar weinig originaliteit in zit, een eentonig ritme en eentonige melodie. Zoiets als dat nieuwe nummer van Nelly. Alhoewel ik het melodietje leuk vind, is het goedkoop en eentonig. Het is een simpel loopje wat zich drie minuten lang alleen maar om de 15 seconden herhaalt. Helaas geld dit voor veel R&B nummers van de laatste tijd. R&B is niet meer wat het vroeger geweest is.
Prima melodietje, maar Spandau Ballet deed daar toch echt interessantere dingen mee wat mij betreft. Alhoewel als je toch in de samplehoek wil blijven PM Dawn's Set adrift on memory bliss ook nog wel te overwegen valtquote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Robar het volgende:
Zoiets als dat nieuwe nummer van Nelly. Alhoewel ik het melodietje leuk vind, is het goedkoop en eentonig. Het is een simpel loopje wat zich drie minuten lang alleen maar om de 15 seconden herhaalt. Helaas geld dit voor veel R&B nummers van de laatste tijd. R&B is niet meer wat het vroeger geweest is.
Niet alleen zee Germans.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef Nickthedick het volgende:
Looking for Freedom - David Hasselhoff![]()
![]()
![]()
Zee Germans love it!!!![]()
JIJ OOK?!?quote:
fortjoenatelie not onlie zee Germansquote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef Nickthedick het volgende:
Looking for Freedom - David Hasselhoff![]()
![]()
![]()
Zee Germans love it!!!![]()
Leuke kloon heb je.quote:
Komt inderdaad in de buurt bij slechtste nummer ooit.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
Sick and tired van Anastacia..
De titel zegt het al!
Avatar bekijkt, tekstje er boven leest.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Komt inderdaad in de buurt bij slechtste nummer ooit.
Maar dat is zoooo makkelijk en als het puur voor de lol van het afkraken was, waarom zet je zo een topic dan niet in onzin of voor mijn part in de klaagbaak? Nu opent TS een topic in muziek en dan verwachten mensen een onderbouwing van een stelling. Jouw stelling is dat Hotel California een slecht nummer is. Mijn vraag is dan, waarom vind jij dat een slecht nummer? Ik kan goed onderbouwen waarom ik een nummer slecht vind. Degenen die tot nu toe Hotel California aan het afkraken waren konden alleen maar zeggen dat het een zouteloos nummer was, nee dat zegt heel erg veel, het is me duidelijk. Maar als het zo moet als jij zegt, dan lijkt me een enkeltje onzin het beste . . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef Bartjaah het volgende:
Heerlijk topic! Tuurlijk is het niet objectief...alles wat met smaak te maken heeft is toch subjectief? Ik sluit me bijvoorbeeld graag aan bij de mensen hier die Hotel California haten, vind het één van de meest zouteloze nummers ooit gemaakt. Zo misselijk gezongen en een gitaarsolo erin waarbij ik geen twee noten wakker kan blijven. Ja nu ben ik subjectief hehe, niet erg toch?
Nou naast de technische kwaliteiten van een nummer, komen er nog wel andere zaken kijken om iets een goed nummer te noemen. Ik hang de stelling niet aan: een liedje is goed als het technisch goed in elkaar zit, als elke noot zuiver is. Technisch zal het allemaal wel kloppen met Hotel California, maar wat maakt het voor mij nou geen goed nummer? Het doet me niks. Dat is geen argument zul jij misschien zeggen, maar muziek moet toch een bepaalde emotie oproepen? Een goed nummer geeft een bepaald gevoel. En dit nummer geeft mij geen gevoel, het is veel te schoon en emotieloos wat mij betreft. Ik ben het er meteen mee eens, dat dit een hele persoonlijke mening is...over smaak valt niet te twisten misschien...Aan welke criteria moet een goed nummer dan voldoen?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Jouw stelling is dat Hotel California een slecht nummer is. Mijn vraag is dan, waarom vind jij dat een slecht nummer? Ik kan goed onderbouwen waarom ik een nummer slecht vind. Degenen die tot nu toe Hotel California aan het afkraken waren konden alleen maar zeggen dat het een zouteloos nummer was, nee dat zegt heel erg veel, het is me duidelijk. Maar als het zo moet als jij zegt, dan lijkt me een enkeltje onzin het beste . . . .
Afschuwelijk is ook dat tering RnB nummer met die chipmunk hoer sampel...werkelijk zeg dat mensen die gruwelijkheid aan kunnen horen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ahh weetje wat ook zoooooooo verrot is..
Dat ene dance liedje waarin gefloten word.
De stem is onwijs lelijk, lelijke uitspraak en een kut deuntje!!!
RnB?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef Laton het volgende:
[..]
Afschuwelijk is ook dat tering RnB nummer met die chipmunk hoer sampel...werkelijk zeg dat mensen die gruwelijkheid aan kunnen horen.![]()
Weet ik het... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEELY.....IM SOOOOOOOOOOO LOOOOOOOOOOONELY... zo gaat die grafherrie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |