Hier ook nietquote:
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:45 schreef SolidArt het volgende:
Hier wel... Je kunt merken dat de vakantie periode is aangebroken
Linksom draaien, het geschreeuw aanhorenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef SolidArt het volgende:
haha, is dat jouw uitzicht?
Leuk, als je je raam open zet..
Thnxquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
beterschap Mutz
@D. Ik ben dus niets nuttigs aan het doen, zo maar gaat ramen lappen![]()
Door een stofprobleem?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?
* leonieke gaat zich maar eens naar de badkamer begeven en vandaag misschien een handtas zoeken.
Door een stofprobleem heeft de rits van mijn vorige handtas het begeven
En dan misschien nog eens zoeken voor een paar oorringen ofzo die bij mij nieuw hangertje passen
Ik leef met je mee....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Linksom draaien, het geschreeuw aanhoren
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Door een stofprobleem?
damn, wordt het niet eens tijd dat je gaat afstoffen of zo?
Druk winkeldagje dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?
* leonieke gaat zich maar eens naar de badkamer begeven en vandaag misschien een handtas zoeken.
Door een stofprobleem heeft de rits van mijn vorige handtas het begeven
En dan misschien nog eens zoeken voor een paar oorringen ofzo die bij mij nieuw hangertje passen
Ik hoop voor jou dat dat schoolpleintje in het weekend afgesloten is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het begint sochtends vroeg om 8 uur
Nog maar eens...quote:
Dan word het gerekt tot hlf 10, dan hoor je koters alweer voetballenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat schoolpleintje in het weekend afgesloten is.
Anders is de zaterdag en zondag ochtend zuur...
Oh, da's nog niets... Ik heb deze maand meer uit gegeven dan de afgelopen 26 jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog maar eens...
Ik heb al meer geld uitgegeven deze maand dan over de eerste zes maand van het jaar![]()
vakantie, vreselijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog maar eens...
Ik heb al meer geld uitgegeven deze maand dan over de eerste zes maand van het jaar![]()
Dude! Dan rest er maar een oplossing.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan word het gerekt tot hlf 10, dan hoor je koters alweer voetballen
Afschietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Dude! Dan rest er maar een oplossing.
tja als de ouders de kinderen gelijk naar buiten sturen, ga klagen bij die oudersquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het begint sochtends vroeg om 8 uur
Proficiat met de aankoop van jouw huis?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Oh, da's nog niets... Ik heb deze maand meer uit gegeven dan de afgelopen 26 jaar.![]()
Thx!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Proficiat met de aankoop van jouw huis?
En de maand is nog maar halverwegequote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog maar eens...
Gefeliquote:
*nog steeds nieuwsgierig isquote:
Tegen wie zeg je het...quote:
Troost u, dat zeggen ze regelmatig eens tegen mij. Of ik zie er uit als een lijk/spook of ik heb de geelzuchtquote:Ik blijf gewoon voorlopig in bed liggen... straks nog ff proberen te zitten, maar volgens een vriend ga ik qua gelaatskleur heel erg op een spook lijken
Ga eens met die geile praat over naar msn of een mailprogramma johquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag het ook meer dan 1 kusje zijn?
Oh sorryquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga eens met die geile praat over naar msn of een mailprogramma joh
Ik kan er helemaal niet meer tegen![]()
Tegen jouquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tegen wie zeg je het...
Ik denk trouwens niet dat een vakantie er nog in zit. Het zou ons iets te duur uitkomen denk ik
Ook prettig om te horen...quote:[..]
Troost u, dat zeggen ze regelmatig eens tegen mij. Of ik zie er uit als een lijk/spook of ik heb de geelzucht
Waar!? Welke stad dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef SolidArt het volgende:
[..]
midden in t centrum, 2 verdiepingen, 280m3 95m2 2 wc's en een badkamer met een ligbad!
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga eens met die geile praat over naar msn of een mailprogramma joh
Ik kan er helemaal niet meer tegen![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef SolidArt het volgende:
[..]
midden in t centrum, 2 verdiepingen, 280m3 95m2 2 wc's en een badkamer met een ligbad!
![]()
Mja, er is *iets* met mijn huid waardoor ik meestal heel weinig kleur heb. Meestal als ik me kiplekker voel, zie ik er echt ziekelijk uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tegen jou
[..]
Ook prettig om te horen...Ik ben momenteel voor mijn doen best bruin, krijg je als je op vakantie alleen maar zon hebt...
Ik was een lang antwoord aan het typen.. Alleen daarom heb je weer een kwartet hoor spamkoninginquote:
Hmm, ik neem het je niet kwalijk, aangezien je uit Belgie komtquote:
Wel erg makkelijk he, met 2 smileypostsquote:
Ah ja, nu weet ik het nog steeds nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:05 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hmm, ik neem het je niet kwalijk, aangezien je uit Belgie komt
Maar het ligt vlak bij den bosch.
Dichter bij Waalwijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:05 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hmm, ik neem het je niet kwalijk, aangezien je uit Belgie komt
Maar het ligt vlak bij den bosch.
Amai!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja, nu weet ik het nog steeds niet
En mijn arm doet zo'n pijn van gisteren te sporten dat ik te lui ben om een atlas er bij te nemen
Maar het is jouw huis en dat is het belangrijkste
Omdat RKC eredivisie speelt en FC Den Bosch NIET natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En Waalwijk is belangrijk omdat...![]()
hehe....quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:22 schreef Renesite het volgende:
Drunen
Welke holbewoner wil daar een grot kopen
In de winter heb ik soms ook heel weinig kleur... Niet veel pigment zeggen ze... In de zomer verbrand ik daardoor heel snel...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, er is *iets* met mijn huid waardoor ik meestal heel weinig kleur heb. Meestal als ik me kiplekker voel, zie ik er echt ziekelijk uit(was vroeger wel handig als ik geen zin had in les en me toch zo ziek voelde en ik naar huis moest omdat het echt niet meer ging
) Maar de meeste mensen wennen er tegenwoordig wel aan.
Na menig bloedonderzoeken hebben de dokters trouwens nog steeds de oorzaak niet gevonden. En zon? Zonne-allergie dus niet te veel in de zon liggen voor nieke
dude, je loopt 10 jaar achter... ga maar fijn aan je theorie examen leren voor je bromfiets certificaatje...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel erg makkelijk he, met 2 smileyposts
Zo kwaliteitsbewust als AMD af en toe jij![]()
Hoiquote:
Heeeeeeeey Fles!!!!quote:
Jaja was gister in een goeie zoekbuiquote:
Koffiequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie gezet, wasje in de machine, druk bezig mijn mobiel weer aan de prraat te krijgen
Koffiequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koffie
Was in de machine heb ik gister al gedaan
Wat is er met je mobiel gebeurt dan?
Weeniet, maar ik kan niet meer SMSsen. En zoals de meeste vaste GCSCers weten, is dat een niet te onderschatten probleemquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koffie
Was in de machine heb ik gister al gedaan
Wat is er met je mobiel gebeurt dan?
Waarom danquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:47 schreef SolidArt het volgende:
koffie is een noodzakelijke drank.
Smaken verschillenquote:
Da's psychischquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom dan
Ik kan wel zonder koffie leven hoor![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, maar ik kan niet meer SMSsen. En zoals de meeste vaste GCSCers weten, is dat een niet te onderschatten probleem
Achzoquote:
Moet je die kopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drink alleen op kantoor koffie. En dat gaat na een paar bakken erg smerig worden
Ik wil wel zo'n Senseo
Die heb ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drink alleen op kantoor koffie. En dat gaat na een paar bakken erg smerig worden
Ik wil wel zo'n Senseo
Neequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]das dan erg kut
![]()
Toetsenbord aan stront?
Gooi die 3500 smsjes eens de prullenbak inquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Ruikt nog fris
Message index file beetje corrupt denk ik
Waardeloos ding ookstaan maar 3500 SMSjes in
daar hoeft die index file toch niet van over zn nek te gaan??
Daarvoor moet ik lopenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gooi die 3500 smsjes eens de prullenbak in
Dit zal wel een beetje te veel worden voor een mobiel hoor
Zelf mijn telefoon heeft die beperking tot 100/150 smsjes
Je bent toch niet lui wel?quote:
En het is geen geintje.quote:
Nee, maar m'n rug is zwaar gekneusd (quote:
Tja dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, maar m'n rug is zwaar gekneusd () waardoor ik nu zo goed als niet meer kan lopen en zitten...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En het is geen geintje.
Kan hoop wonderen doen
Tsssssss en die wil jij allemaal bewarenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat die van MutZ zijn natuurlijk
slome duikelaar
Tja ik zou anders ook niet weten hoe je ze dan moet bewarenquote:
Neem je eos mee joh.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fototasje ingepakt voor Polen
Powershot S1
12 batterijen en lader
3200 MB
statiefje
en de helft van m'n filters.
EOS blijft thuis, neemt teveel ruimte in
Nou eerst boodschappen doen
Ziekquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
Hehe klaar met boodschapjes doen behalve groente en fruit, dadelijk nog wat fruit en groentes halen
misschien nog zwemmen, maar de ramen doe ik niet meer , denk ik
Nee ik luister nogeens naar jou zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neem je eos mee joh.
Je gaat spijt krijgen als je dat niet gaat doen
Zelf weten meneertjequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik luister nogeens naar jou zeker
Cameraquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef SolidArt het volgende:
Wat is een EOS....
Een digitale spiegelreflexcamera waar ontzettend gave foto's uit komen, maar die veel te groot is om mee te nemen nuquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef SolidArt het volgende:
Wat is een EOS....
Heb je gewaarschuwdquote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een digitale spiegelreflexcamera waar ontzettend gave foto's uit komen, maar die veel te groot is om mee te nemen nu
Met een Spiegelreflex camera kun je met verschillende lenzen werken, met een gewone camera niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef SolidArt het volgende:
oke
En wat is nu het verschil tussen een spiegelreflex camera, en een gewone camera.
De een is meestal beter dan de anderquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef SolidArt het volgende:
oke
En wat is nu het verschil tussen een spiegelreflex camera, en een gewone camera.
Yep nog meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:01 schreef SolidArt het volgende:
Goed, dus je kunt je lenzen wisselen met bijvoorbeeld een superlens waar je ver mee kunt inzoomen.
Verder geen verschillen in resultaat...?
En soms is dat niet altijd waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De een is meestal beter dan de ander![]()
Zeg dan wel even erbij dat het om digitale camera's gaatquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep nog meer.
Zo kun je GEEN filmpjes meer maken.
Daarnaast werkt Spiegelreflex vele malen sneller dan compact.
Ook kunnen ze veel langer met een accu mee wat voor mij erg ideaal is
Serieus? Ik?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef SolidArt het volgende:
hey bengel , ook jij kan te ver gaan he
De andwoorden lijken me vrij duidelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dan wel even erbij dat het om digitale camera's gaat![]()
Hij wist niet eens wat een eos was, dus waarschijnlijk ook niet dat het een digitale is![]()
Niks van aan trekkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef SolidArt het volgende:
hey bengel , ook jij kan te ver gaan he
Hoezoquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
o ja mn virusscanner gaat ook ff lekker op zn snuit
Zit wat inquote:
tskquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De andwoorden lijken me vrij duidelijk![]()
Mits hij niet dom is
Hai moppiequote:
quote:
Dat blijkt nu het geval te zijnquote:
Ik doe nooit watquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De meesten weten nu wel dat je dat wel eens doet, gewoon lekker doorposten![]()
Tuurlijkquote:
Nee tuurlijk nietquote:
Waaromquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:16 schreef Tha_T het volgende:![]()
Ik ben lekker aan het fietsen in het fitness-centrum hier. Spreekt me dan zo'n oud vrouwtje aan
Eeeeeeeeej D.Rose.quote:
Wat zeik jij zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:16 schreef Tha_T het volgende:![]()
Ik ben lekker aan het fietsen in het fitness-centrum hier. Spreekt me dan zo'n oud vrouwtje aan
Misschien omdat dat oude vrouwtje hem wel leuk vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraag je je idd af, waarom zou iemand iets tegen T zeggen![]()
Nou dan was ze gelijk genezen na zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien omdat dat oude vrouwtje hem wel leuk vind![]()
![]()
![]()
Tja, maar dat durft hij niet omdat ie verlegen werdtquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dan was ze gelijk genezen na zijnOf heeft hij fatsoen en zegt hij netjes terug "sorry mevrouw ben nu even druk met fietsen"
Tiesto en Beuken???quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
DJ Tiesto - Live At One Big Weekend Birmin - 55.35 minlekker beuke
Mah redelijk danquote:
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, maar dat durft hij niet omdat ie verlegen werdt
Das waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nkomen maar blij zijn dat iemand hem aansprak.
![]()
Ik zeg maar niksquote:
broodquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yw![]()
Wat eet/ at je? Broodjes ? Stokbrood? Warme hap ?
Doe datquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toen viel het dood.
Laat ik het zo zeggen. Ze keek er verkeerd bijquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nkomen maar blij zijn dat iemand hem aansprak.
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dat is shit,
Wie ? Waar ? Gecondoleerd.
Nee niet echt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
is er iets t teruglezen waard?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben er ook weermet boodschappen
vast nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
is er iets t teruglezen waard?
He jammer nouquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
drukke dag voor mij
op werk en prive
zal niet zoveel online zijn
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook niet veel...
inpakken voor de vakantie
hoelang blijf je weg?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook niet veel...
inpakken voor de vakantie
foei tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even Jasc Paint Shop PRO 9 binnengehaald
Da mag heul niequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even Jasc Paint Shop PRO 9 binnengehaald
Hallo uit de winkel johquote:
Uit de winkel halen mag dus wel hequote:
Downloaden is gratisquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Uit de winkel halen mag dus wel he![]()
Je liet me al schrikken menquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Winkel op het internet he![]()
Weegt maar 101 MB binnen 3 min binnen
Hoezo liet ik je schrikken??quote:
kies je zelf voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een uurtje bijslapen
Er komen 2 nachttreinen op rij aan
Wat is oud en wat is verkeerd kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ze keek er verkeerd bij![]()
Verder wel gelijk enzo
Niet elke beslissing die je zelf neemt blijkt later een juiste/leuke te zijn....quote:
ik vind nachttreinen zelf best okquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet elke beslissing die je zelf neemt blijkt later een juiste/leuke te zijn....
ach, vliegen is ook omslachtig, en nog duurderquote:
en dan moet je nog maar daar zien te komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, vliegen is ook omslachtig, en nog duurder
Jijquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:44 schreef SolidArt het volgende:
Maar wie verteld er nog eens iets spannends...?
quote:
woei! kinderen... Jij hebt al spannende dingen mee gemaakt hoor ik..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]. Ik hoop dat je een vrijwilliger vindt voor je spannende verhaal, ik moet de kinderen weer uit school halen
.
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijktquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is oud en wat is verkeerd kijken.
Ik & kopenquote:
THnxquote:
Waaar, als je me de koers eventjes geeftquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:04 schreef SolidArt het volgende:
zoom eens in op die meid met dat roze truitje
ff een filter toepassenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef SolidArt het volgende:
links van die 2 busjes.
je bent jongquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijkt
En ik ben helemaal niet knap. Da's het ergste
Morgen zit ik in Warszawaquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
oeeeee beginnen buitjes te onstaan, morgen zullen we hier meer van zien![]()
[afbeelding]
wrom nie?quote:
Als je dat al spannend vind....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:53 schreef SolidArt het volgende:
[..]
woei! kinderen... Jij hebt al spannende dingen mee gemaakt hoor ik..
bedenk eens zelf dat je altijd een extensie moet hebben.quote:
vooral niet hitsig aubquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrom nie?
moet ik hitsig gaan doen over iets wat op 8 pixels wat kleurverschil heeft, en er dan bij denken dat het lekkere tieten moeten voorstellen?
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
bedenk eens zelf dat je altijd een extensie moet hebben.
Tis al gewijzigd
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis al gewijzigd
Ah, ik wou alleen even weten of 'oud' niet toevallig van mijn leeftijd wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijkt
En ik ben helemaal niet knap. Da's het ergste
zorg eens gewoon dat je links het doen andersquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis al gewijzigd
Je hebt nog alle tijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nog niet mee gemaakt, dus eigenlijk wel he
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zorg eens gewoon dat je links het doen anders
Als je een mobiel koopt wil je er toch ook meteen mee kunnen bellen, en niet een doos met stukken plestik en ijzer en een boekje hoe je m in mekaar moet zetten??
Schiet toch op zeg
Want?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt nog alle tijd.
Zou het alleen niet zo doen als ik gedaan heb![]()
Okayquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ich fahre auf die autobahn.,... dat hoor ik nu
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen)quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Want?
je kinderen zijn al over de 15?
The house of wiequote:
jaja, en op de wereld zetten is één....quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweedequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja, en op de wereld zetten is één....
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
holycrap!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
dat lukt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweede.
Waar ligt dat?quote:
GODquote:
Het mooie is dat je, als je er zelf middenin zit, je niet in de gaten hebt dat het zo druk is (of maar zelden). Het zijn altijd anderen die je daar op wijzenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef SolidArt het volgende:
[..]
holycrap!
nou, dan zal je rustige leventje wel over zijn dan.
4 kinderen... amai...![]()
2 lijkt me meer dan voldoende
Maar ja, who knows he...
Gesellug hèquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
er liggen hier nu 4 kids in t water in de tuin
Ah, maar dat is volgens mij met heel veel dingen, bij heel veel mensen zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het mooie is dat je, als je er zelf middenin zit, je niet in de gaten hebt dat het zo druk is (of maar zelden). Het zijn altijd anderen die je daar op wijzen.
Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat lukt niet
maar zo min mogelijk tegenslagen oplopen is t doel
Ah, dan is het meteen een stuk duidelijkerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, dan is het meteen een stuk duidelijker.
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveerquote:
Wtfquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveer
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveer
Polen??quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ook.
Ik let op, en ben in het bezit van een Bosatlas uit het jaar kruik![]()
Hoe kan die gast weten dat er iets als Polen bestaat als hij nog nooit van Delfzijl gehoord heeft?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ook.
Ik let op, en ben in het bezit van een Bosatlas uit het jaar kruik![]()
Bosatlasquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan die gast weten dat er iets als Polen bestaat als hij nog nooit van Delfzijl gehoord heeft?
jezusquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Polen??
Hmmmmmzzzzzzz, DR FLASH!!!!!!!!!!
Als jij daar heen gaat, verdomme neem je EOS mee, oow damn hier krijg je spijt van als je dat niet doen![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:09 schreef Renesite het volgende:
Het heet nog altijd Waschau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |