Tja ik zou anders ook niet weten hoe je ze dan moet bewarenquote:
Neem je eos mee joh.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fototasje ingepakt voor Polen
Powershot S1
12 batterijen en lader
3200 MB
statiefje
en de helft van m'n filters.
EOS blijft thuis, neemt teveel ruimte in
Nou eerst boodschappen doen
Ziekquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
Hehe klaar met boodschapjes doen behalve groente en fruit, dadelijk nog wat fruit en groentes halen
misschien nog zwemmen, maar de ramen doe ik niet meer , denk ik
Nee ik luister nogeens naar jou zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neem je eos mee joh.
Je gaat spijt krijgen als je dat niet gaat doen
Zelf weten meneertjequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik luister nogeens naar jou zeker
Cameraquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef SolidArt het volgende:
Wat is een EOS....
Een digitale spiegelreflexcamera waar ontzettend gave foto's uit komen, maar die veel te groot is om mee te nemen nuquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef SolidArt het volgende:
Wat is een EOS....
Heb je gewaarschuwdquote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een digitale spiegelreflexcamera waar ontzettend gave foto's uit komen, maar die veel te groot is om mee te nemen nu
Met een Spiegelreflex camera kun je met verschillende lenzen werken, met een gewone camera niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef SolidArt het volgende:
oke
En wat is nu het verschil tussen een spiegelreflex camera, en een gewone camera.
De een is meestal beter dan de anderquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef SolidArt het volgende:
oke
En wat is nu het verschil tussen een spiegelreflex camera, en een gewone camera.
Yep nog meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:01 schreef SolidArt het volgende:
Goed, dus je kunt je lenzen wisselen met bijvoorbeeld een superlens waar je ver mee kunt inzoomen.
Verder geen verschillen in resultaat...?
En soms is dat niet altijd waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De een is meestal beter dan de ander![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |