Wat zeik jij zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:16 schreef Tha_T het volgende:![]()
Ik ben lekker aan het fietsen in het fitness-centrum hier. Spreekt me dan zo'n oud vrouwtje aan
Misschien omdat dat oude vrouwtje hem wel leuk vindquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraag je je idd af, waarom zou iemand iets tegen T zeggen![]()
Nou dan was ze gelijk genezen na zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien omdat dat oude vrouwtje hem wel leuk vind![]()
![]()
![]()
Tja, maar dat durft hij niet omdat ie verlegen werdtquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dan was ze gelijk genezen na zijnOf heeft hij fatsoen en zegt hij netjes terug "sorry mevrouw ben nu even druk met fietsen"
Tiesto en Beuken???quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
DJ Tiesto - Live At One Big Weekend Birmin - 55.35 minlekker beuke
Mah redelijk danquote:
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, maar dat durft hij niet omdat ie verlegen werdt
Das waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nkomen maar blij zijn dat iemand hem aansprak.
![]()
Ik zeg maar niksquote:
broodquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yw![]()
Wat eet/ at je? Broodjes ? Stokbrood? Warme hap ?
Doe datquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toen viel het dood.
Laat ik het zo zeggen. Ze keek er verkeerd bijquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij verlegen zou zijn, zou hij niet gelijk met zo'nkomen maar blij zijn dat iemand hem aansprak.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |