Hier ook nietquote:
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:45 schreef SolidArt het volgende:
Hier wel... Je kunt merken dat de vakantie periode is aangebroken
Linksom draaien, het geschreeuw aanhorenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef SolidArt het volgende:
haha, is dat jouw uitzicht?
Leuk, als je je raam open zet..
Thnxquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
beterschap Mutz
@D. Ik ben dus niets nuttigs aan het doen, zo maar gaat ramen lappen![]()
Door een stofprobleem?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?
* leonieke gaat zich maar eens naar de badkamer begeven en vandaag misschien een handtas zoeken.
Door een stofprobleem heeft de rits van mijn vorige handtas het begeven
En dan misschien nog eens zoeken voor een paar oorringen ofzo die bij mij nieuw hangertje passen
Ik leef met je mee....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Linksom draaien, het geschreeuw aanhoren
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Door een stofprobleem?
damn, wordt het niet eens tijd dat je gaat afstoffen of zo?
Druk winkeldagje dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie? Wie? Wat? Waar? Hoe?
* leonieke gaat zich maar eens naar de badkamer begeven en vandaag misschien een handtas zoeken.
Door een stofprobleem heeft de rits van mijn vorige handtas het begeven
En dan misschien nog eens zoeken voor een paar oorringen ofzo die bij mij nieuw hangertje passen
Ik hoop voor jou dat dat schoolpleintje in het weekend afgesloten is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het begint sochtends vroeg om 8 uur
Nog maar eens...quote:
Dan word het gerekt tot hlf 10, dan hoor je koters alweer voetballenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat schoolpleintje in het weekend afgesloten is.
Anders is de zaterdag en zondag ochtend zuur...
Oh, da's nog niets... Ik heb deze maand meer uit gegeven dan de afgelopen 26 jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog maar eens...
Ik heb al meer geld uitgegeven deze maand dan over de eerste zes maand van het jaar![]()
vakantie, vreselijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog maar eens...
Ik heb al meer geld uitgegeven deze maand dan over de eerste zes maand van het jaar![]()
Dude! Dan rest er maar een oplossing.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan word het gerekt tot hlf 10, dan hoor je koters alweer voetballen
Afschietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Dude! Dan rest er maar een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |