It's funny cause it's truequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
oh yeah..... Kenan, Nick en Randy
[de laatste heeft 'n lelijk hoofd, maar z'n body maakt alles goed]
zoalng ie maar geen geluid maakt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
en ach: zak over 't hoofd en voor het vaderland he.....![]()
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
heb ik nu braaf m'n taak volbracht zussie??
OP volgt later...
Het spant erom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het geluid van Whitney is nog irritanter dan het geluid van Reese.
true.... terwijl ik haar opstelling/instelling wel weer kan waarderen:quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het geluid van Whitney is nog irritanter dan het geluid van Reese.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whitney is wel tof.
moet je doen, 't was echt de moeite waard....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Ik kan niet meepraten..
Volgende keer ga ik het kijken.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet je doen, 't was echt de moeite waard....zie hier, 'n enthousiaste Babette
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vraag me af trouwens serieus af als ik soort gelijk topic had gemaakt over Paradise hotel of er dan ook zo positief zou worden gereageert...
Niet waar !quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar Paradise Hotel kijkt ook nietmand van ons (behalve jij).
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze niet allemaal en snap het programma ook niet echt, maar Charla is leuken Amy ofzo is een kutwijf.
.
6pack was weer leuk vannacht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
Is er nu nog wat op TV.
Ik heb geen zin meer op op 6pack te wachten.
Ik volgde het ook niet heel vaak ofzo hoor, maar hoe ze er dan uit moesten en waarom er steeds (nieuwe) mensen terugkwamen enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En Zack is een loser![]()
Wat snap je niet aan het programma dan?![]()
Ze deed het wel goed nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
Jaa ik had helemaal medelijden met Froukje dat ze ooit het turnen opgegeven had
De ene week (of nu dag) een man eruit, de andere week een vrouw eruit. Degene die niet gekozen wordt als kamergenoot moet eruit. En als er iemand uit is, dan komt er iemand van het andere geslacht weer inquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik volgde het ook niet heel vaak ofzo hoor, maar hoe ze er dan uit moesten en waarom er steeds (nieuwe) mensen terugkwamen enzo..
Ja dat zei ze. Had ik ook niet gedachtquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed het wel goed nog..
Is ze al 28 trouwens?!?!?.
Maar dan blijft de groep even groot?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De ene week (of nu dag) een man eruit, de andere week een vrouw eruit. Degene die niet gekozen wordt als kamergenoot moet eruit. En als er iemand uit is, dan komt er iemand van het andere geslacht weer in
Die straattaal ook weer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze. Had ik ook niet gedacht
De regels veranderen telkens. Uiteindelijk komen er geen nieuwe meer bij geloof ik (het is alweer best lang geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan blijft de groep even groot?. Hoe komt er dan een winnaar??
Moekroe = gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja wat was dat woord ook alweer? Het betekende gevaar toch![]()
Dame, dame uw veter is los, dat is heel erg moekroequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Moekroe = gevaarlijk..
Die droge manier waarop ze dat dan zeggen ook..
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tvquote:
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tv
Moet ik weer Oprah gaan kijken zeker
Ja en die moeder maar zeggen dat ze zo goed bezig wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd..
Gisteravond met die geobsedeerde ouders..
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tv
en ik somsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar Paradise Hotel kijkt ook nietmand van ons (behalve jij).
Ik zag het.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beeeev.... CC heeft onze rel gedelete
Goedemorgen!quote:
Ik begin nu aan mijn 5equote:Op donderdag 14 juli 2005 09:59 schreef BVO het volgende:
4e?!. Ik ben pas 5 minuten wakker, maar zit nu aan een glaasje jus d'orange.
.
Het wordt vandaag 27 gradenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:08 schreef Airelle het volgende:
Het is vandaag helemaal nog niet warm.
Of moet dat nog komen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dame, dame uw veter is los, dat is heel erg moekroe
2 weken geleden was ik er voor het eerst sinds 1987!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:16 schreef Nano het volgende:
Gaaf![]()
Ik ga morgen naar de Efteling![]()
Als het doorgaat
ja droomvluchtquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
2 weken geleden was ik er voor het eerst sinds 1987!
Efteling
Droomvlucht![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:23 schreef Nano het volgende:
ja droomvlucht![]()
en fata morgana![]()
en vogel rok![]()
en de laafjes![]()
En terecht!quote:Ik ga elk jaar een keer![]()
Leuk avontuur, mits alcoholquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:28 schreef mark_03 het volgende:
Gister naar Hooghoudt geweestEn toen wouden we nog ff op een terrasje gaan zitten in Groningen en toen hebben we de laatste bus gemist
![]()
Dus met een Q-liner naar een of ander gat gereden en lopend verder
Ben net wakker
![]()
En ik ookquote:
Nee, kon op alle sites komen, behalve Fok (Forum en FP).quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:46 schreef Bupatih het volgende:Hoezo dat dan niet?
Lag je internet eruit?
Nope... Duiveltja weet inmiddels wel hoe blont ik ben waar het computers betreftquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Bupatih het volgende:
Da's weird
En je hebt geen idee hoe dat kan?
En haar verbeter je niet op spelfoutenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef mark_03 het volgende:
En haar verbeter je niet op spelfouten(blond ipv blont
)
Dat ben je dan ook aan je aankomende studie verplicht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:06 schreef Bupatih het volgende:
En als zij ooit spelfouten mocht maken, dan verbeter ik haar ook hoor.
Daarom heb ik die studie ook gekozen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook aan je aankomende studie verplicht.
Journalistiek staat erom bekend dat het DE studie is voor mensen die eigenlijk geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen.quote:
Ik vindt die studie misschien ook wel leuk. Wat is het adres?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom heb ik die studie ook gekozen.
Journalistiek en niet eens werkloos!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
Journalistiek
![]()
Je mag mijn diploma wel kopiëren.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:14 schreef The_Langolier het volgende:
Journalistiek en niet eens werkloos!![]()
Denk dat je op basis van deze post het niet gaat reddenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vindt vind die studie misschien ook wel leuk. Wat is het adres?
Gij zijt één pienter dametje CC.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan ook de commerciële kant opgegaan.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Denk dat je op basis van deze post het niet gaat redden.
Je kunt altijd nog je looks in de strijd gooien. Dan wordt je gelijk aangenomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:17 schreef Nano het volgende:
Ik denk het ook niet.
Het was een testje, of Bupie het zou opvallen![]()
Ik ben ooit eens 9 keer achter elkaar in de vogel rok geweest en 8 keer achter elkaar in de droomvluchtquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
We zijn drie keer in de droomvlucht geweest![]()
[..]
En terecht!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog je looks in de strijd gooien. Dan wordt je gelijk aangenomen![]()
Huldequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:18 schreef Nano het volgende:
Ik ben ooit eens 9 keer achter elkaar in de vogel rok geweest en 8 keer achter elkaar in de droomvlucht![]()
Jajaquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hulde
Ik schrijf dat ff op, kijken of dat record ooit te breken is
Hoezo newbiequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En haar verbeter je niet op spelfouten(blond ipv blont
)
Babette en ik zijn gewoon vrienden, niet meer niet minder. Baby is nog anderhalf maandquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Babette en jou?En de baby?
![]()
Spannend.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette en ik zijn gewoon vrienden, niet meer niet minder. Baby is nog anderhalf maand
7 magere jaren, 7 vette jaren. De lange termijn is ook wat waard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Nederlandse economie slechtste binnen EU
Gaat goed met de VVD aan de macht.
Ook nog wat in de aanbieding voor de homo's en hetero vrouwen onder ons?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
Goedmakertje CDA-fraction van gister:
[afbeelding]
Absoluut nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook nog wat in de aanbieding voor de homo's en hetero vrouwen onder ons?
Check mn fotoboek maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Spannend.....
3 maanden terug was het nog 2 maanden. Gaat best snel!![]()
Nee, zo is het goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart hard aan het werk gaan...
Of is het met een gerust hard en hart aan het werk, mark_03?
Alles gaat goed hoor. En brutaal zijn ze zeker. Niks is meer veilig met twee van die bengels. Maar goed mijn man is er vandoor hè!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe gaat het met jou tweeling??? Zijn ze al brutaal??
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Alles gaat goed hoor. En brutaal zijn ze zeker. Niks is meer veilig met twee van die bengels. Maar goed mijn man is er vandoor hè!![]()
Iets anders dan (Het Penishoofd):quote:
Mensen die op Joost Zwagerman lijken noem ik altijd Penishoofden.quote:
Mag ie weg? Even serieus aub.. wil het niet hebben dat ie zo gepost wordt.quote:
Dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets anders dan (Het Penishoofd):
kusjes @ Dizer
Oke...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ie weg? Even serieus aub.. wil het niet hebben dat ie zo gepost wordt.
Hoe ben je dan in Godsnaam Mr. Fok geworden, je moest dan toch foto's plaatjes in het verkiezingstopic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke....
Beetje vreemd eigenlijk, je hebt een fotoboek staan die foto's in, maar je wilt ze niet op het forum gepost hebben. Schaam jij je soms voor je uiterlijk.
Ach het gaat allemaal wel zo. Alleen ik mis hem welquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben zo boooos op hem dat ie jou in de steek heeft gelaten
Er is een verschil tussen FB en Forum. Ik weet niet hoe ik het kan uitleggen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke....
Beetje vreemd eigenlijk, je hebt een fotoboek staan die foto's in, maar je wilt ze niet op het forum gepost hebben. Schaam jij je soms voor je uiterlijk.
Dat waren tenminste leuke foto's, Deze is een ramp die je hebt geplaatstquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe ben je dan in Godsnaam Mr. Fok geworden, je moest dan toch foto's plaatjes in het verkiezingstopic.
Net of SHO-SC'ers nooit jouw fotoboek hebben gezienquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen FB en Forum. Ik weet niet hoe ik het kan uitleggen.
Mensen gaan niet zo snel naar je FB als hier zeg maar...
Doe ze dan ook niet in het fotoboekquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat waren tenminste leuke foto's, Deze is een ramp die je hebt geplaatst
Ja maar ik zie niet mijzelf als een lekker ding. Verre van dat zelfsquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe ze dan ook niet in het fotoboek.
Maar een lekker ding zou zeggen: elke foto van mij is lekker.
Nee, vandaar dat je maar 1000 reacties in de FB hebt in tegenstelling tot 0 tot 50 reacties van de gemiddelde manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie niet mijzelf als een lekker ding. Verre van dat zelfs![]()
Je onderschat jezelf nogal, je kan zo de modellenwereld in, of de politiek natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie niet mijzelf als een lekker ding. Verre van dat zelfs![]()
De meeste SC'ers hebben zo gemiddeld 1000 reacties hoor. Is dus niks bijzondersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat je maar 1000 reacties in de FB hebt in tegenstelling tot 0 tot 50 reacties van de gemiddelde man.
Modellenwereldquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf nogal, je kan zo de modellenwereld in, of de politiek natuurlijk.
Wat voor allochtoon ben je dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Modellenwereld![]()
PolitiekZe zien me al aankomen, de eerste buitenlander die het niet zo heeft op buitenlanders die de taal niet willen leren en niet werken
Waar wanneer???quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
Je ziet er trouwens veel beter uit dan Brad Pitt. Dat vinden de andere SHO'ers toch ook.
Zekers westers? Ja, dat telt niet. Ik ken ook genoeg mensen met een Poolse opa of Engelse moeder, ja lekker belangrijk. Dat zijn gewoon Nederlanders.quote:
Laten we dan eventjes naar de Nederlandse "Hunks" kijken... Johnny de Molquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar wanneer???
Ik heb wel ooit de Brad Pitt award gewonnen geloof ik...
Weet jij dat niet?? Ik ben in Irak (quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zekers westers? Ja, dat telt niet. Ik ken ook genoeg mensen met een Poolse opa of Engelse moeder, ja lekker belangrijk. Dat zijn gewoon Nederlanders.
Flikker toch op man, je ben toch zeker ook geen moslim? Je loopt gewoon te blaten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet jij dat niet?? Ik ben in Irak () geboren
Ben hier in NL sinds mijn 8e leeftijd
Nouquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je ben toch zeker ook geen moslim? Je loopt gewoon te blaten.
Kijk daar heb je het al. En een van de ouders is zeker westers.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
NouEcht waar. Maar ik ben inderdaad geen moslim. Ik ben Christelijk
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. En een van de ouders is zeker westers.
Syrische christenen? Interessant.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]Ze komen uit Syrië
Ik ben echt de zwarte schaap in de familie. De enige die er niet arabisch uitziet en de enige die zonder accent nederlands praat
Bittorent heb ik ontdekt....er gaat een wereld voor me open.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
argh, ebay! why must thou torment me in such devious ways!
hoi ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bittorent heb ik ontdekt....er gaat een wereld voor me open.
Royksopp is al binnen.
Hoi trouwens.
And... right back at ya!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jo missy! Holla again to your bitch, girl!
Te weinig ervaring ermee...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je geeft niet eens je ongezouten mening over bittorent?.
Oeh!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:06 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk nou! dit zijn er maar een paar...
KIJK!
een serie van acht 7" platen met remixen van emiliana torrini!
hoe een geil collectors serie!
ik had hier nooit achter moeten komen
Ow.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
je hoeft daarvoor niet op mij jaloers te zijn.. ik heb ze niet
nog..
http://www.e-rmx.comquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow.
Dat gaat je een godsvermogen kosten.
Ik weet wel wat ik wil, dus je theorie klopt niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Journalistiek staat erom bekend dat het DE studie is voor mensen die eigenlijk geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen.![]()
Ah, een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
Journalistiek
![]()
Je mag mijn diploma wel kopiëren.
Die 't', wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vindt die studie misschien ook wel leuk. Wat is het adres?
Waar ga je journalistiek studeren?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Ah, een vrouw naar mijn hart
En dat kopiëren komt wel als het me niet gaat lukken.
1000 maar?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
De meeste SC'ers hebben zo gemiddeld 1000 reacties hoor. Is dus niks bijzonders
Zwolle.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ga je journalistiek studeren?
Ik zei ook gemiddeld, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. met je 532145 reacties waarvan 75% zelfquote isquote:
Over 4 opsts zit ik op 16Kquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef timbob het volgende:
[..]
Zwolle!
van opgezwolle en Kubus enzo
16
Zelfquote?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei ook gemiddeld, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. met je 532145 reacties waarvan 75% zelfquote is
dan zou hij elke eigen post ong 3 keer zelf moeten quotenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei ook gemiddeld, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. met je 532145 reacties waarvan 75% zelfquote is
Jij quote jezelf erg vaak.... sowiezo op het forumquote:
Ah, okay.quote:
kan je me gelijk ff uitleggen waarom Torrent zo puik is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je nog een hele bunder Emiliana muziek?
14
Liever een hectare.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je nog een hele bunder Emiliana muziek?
14
Dude, niet in het fotoboek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij quote jezelf erg vaak.... sowiezo op het forum
En ik quote mezelf helemaal niet zo vaak op het forum.quote:
Het is beter dan Kazaaquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je me gelijk ff uitleggen waarom Torrent zo puik is.
13
En het is 'sowieso' en niet 'sowiezo'.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik quote mezelf helemaal niet zo vaak op het forum.
Tsja, het is voor mij allemaal even ver.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik heb zelf in Tilburg gestudeerd, afgestudeerd op tijdschrift.
Weet jij al welke richting je op wilt?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het is 'sowieso' en niet 'sowiezo'.
Wordt het niet tijd dat jij een andere avatar neemt?quote:
ik kan m'n profiel niet aanpassen zonder m'n sub weg te halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat jij een andere avatar neemt?
Ooh dat weer...quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan m'n profiel niet aanpassen zonder m'n sub weg te halen
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaatquote:
dan nog!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaat
is stoer!quote:┌──────┐
▀█▀ █ █▀█▀█
└──────┘
bovendien is het foboknopje slecht uitgelijndtdt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaat
Dat heet 3Dquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
bovendien is het foboknopje slecht uitgelijndtdt.
ohquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:30 schreef Dizer het volgende:
Kijk tim, als je hem nou niet als link doet, dan kan ie gewoon
Zie mijn sig daarvoor
en dan issie niet blauw...quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:30 schreef Dizer het volgende:
Kijk tim, als je hem nou niet als link doet, dan kan ie gewoon
Zie mijn sig daarvoor
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Omdat het alweer een tijdje geleden was.
Bruin.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Omdat het alweer een tijdje geleden was.
Prutserquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:38 schreef timbob het volgende:
[..]
.
oeh, dit was post nmr 19999
* ja , post 'm ff vol, kan ik een nieuwe openen![]()
Dat is vlak bij mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Je zou maar in GASSELTERNIJVEENSCHEMOND wonen
Ik heb d'r vorige week de post nog bezorgdquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb d'r vorige week de post nog bezorgdEn je hebt ook GASSELTERBOERVEENSCHEMOND
.
Of heb je daar een chickie wonen ofzoquote:
Chickiequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of heb je daar een chickie wonen ofzo.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Chickie![]()
Nee
We waren bezig met een mailing voor een bedrijf en toen kwam de printer dude om te vragen if dit adres een "grap" was maar dat was het dus niet
Matthew McCouhnagheyemoeilijkeachternaam.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is dat in je avatar, Skaai? Hij lijkt op een kruising tussen Sean Penn en Edward Norton.
Daar zit je dan met je harkje en schepje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef LeBeau het volgende:
Zit ik onschuldig in het zand te spelen begint er opeens iemand over seks.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je harkje en schepje..
Je zandkasteel, wat doen ze?!quote:
Slopen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zandkasteel, wat doen ze?!.
De pestkoppen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
Nou zeg, durven ze wel?!
Zit je daar als een klein braaf Beautje een haske kewl zandkasteel te bouwen komen die grote jongens langs en beginnen ze zo maar over sex te praten en je zandkasteeltje te slopen..
Pff, wanna-biquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef beaverhausen het volgende:
Wannabe-timbob.
20.000? amateur..
Ik wil heul geen bi.quote:
om je eigen grappen lachen is zoooooo 2003quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:29 schreef bimtob het volgende:
[..]
ik ben veul grappiger dan de echte timbob
jezelf quoten ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:29 schreef bimtob het volgende:
[..]
om je eigen grappen lachen is zoooooo 2003
Mwah. Het Nederlandsche publiek is daar nog niet over uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:29 schreef bimtob het volgende:
[..]
ik ben veul grappiger dan de echte timbob
ik heb helegaar geen publiek nodig voor mijn grappen en grollen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mwah. Het Nederlandsche publiek is daar nog niet over uit.
wasser?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
How desperate can you get?
Beav!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:32 schreef beaverhausen het volgende:
Buup!
quote:
da moet je eens auto!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:44 schreef bimtob het volgende:
da moet je eens wagen!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |