6pack was weer leuk vannacht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
Is er nu nog wat op TV.
Ik heb geen zin meer op op 6pack te wachten.
Ik volgde het ook niet heel vaak ofzo hoor, maar hoe ze er dan uit moesten en waarom er steeds (nieuwe) mensen terugkwamen enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En Zack is een loser![]()
Wat snap je niet aan het programma dan?![]()
Ze deed het wel goed nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
Jaa ik had helemaal medelijden met Froukje dat ze ooit het turnen opgegeven had
De ene week (of nu dag) een man eruit, de andere week een vrouw eruit. Degene die niet gekozen wordt als kamergenoot moet eruit. En als er iemand uit is, dan komt er iemand van het andere geslacht weer inquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik volgde het ook niet heel vaak ofzo hoor, maar hoe ze er dan uit moesten en waarom er steeds (nieuwe) mensen terugkwamen enzo..
Ja dat zei ze. Had ik ook niet gedachtquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed het wel goed nog..
Is ze al 28 trouwens?!?!?.
Maar dan blijft de groep even groot?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De ene week (of nu dag) een man eruit, de andere week een vrouw eruit. Degene die niet gekozen wordt als kamergenoot moet eruit. En als er iemand uit is, dan komt er iemand van het andere geslacht weer in
Die straattaal ook weer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze. Had ik ook niet gedacht
De regels veranderen telkens. Uiteindelijk komen er geen nieuwe meer bij geloof ik (het is alweer best lang geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan blijft de groep even groot?. Hoe komt er dan een winnaar??
Moekroe = gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja wat was dat woord ook alweer? Het betekende gevaar toch![]()
Dame, dame uw veter is los, dat is heel erg moekroequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Moekroe = gevaarlijk..
Die droge manier waarop ze dat dan zeggen ook..
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tvquote:
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tv
Moet ik weer Oprah gaan kijken zeker
Ja en die moeder maar zeggen dat ze zo goed bezig wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd..
Gisteravond met die geobsedeerde ouders..
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Duurt best lang altijd en daarvoor is er echt niks op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |