BORSTEN JA !quote:
Reeds elf dagen en zaterdag ga ik weer terug.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef JanMichiel het volgende:
Hoelang verblijf je eigenlijk in Italie Johan?
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee Harry, ik gebruik Jip en Janneketaal. Jullie hebben haar ooit zo genoemd en ik wil jullie helegaar niet in verwarring brengen.
Je gelooft nergens in. Geloof je wel in jezelf?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof nergens in, ik ben agnosticus. Mischien moet jij de link even bekijken die ik in dat topic gepost heb van het US Department of Energy met een precieze chronologie van olieprijsstijgingen en de redenen daarvoor. Nergens maar dan ook nergens is er een stijging veroorzaakt door een milieu beweging.
Jij hebt niets van mijn theorie onderuit gehaald. Je komt met een grafiek en zonder de tekst te lezen denk je dat je daarmee mijn betoog onderuit kunt halen.quote:De enige wiens denkbeelden tragisch overkomen ben jij, ik kan mijn afwijzing van jouw theorie tenminste nog met feiten onderbouwen.
En waar haal jij trouwens die hilarische veronderstelling vandaan dat ik een eenzijdige milieu fanaat ben? Is jouw denkraam echt zo simpel dat je alleen maar zwart en wit kan onderscheiden?
Heh, mijn ervaring is dat die dames juist nogal geil zijn van dollars, met roebels hoef je niet echt aan te komen maar een bundeltje dollars (euro's werkt ook) en het is feest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.
aha, die foto's zijn bij jou wel te verkrijgen zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In de Elsevier een PRACHTIG artikel over een eventuele militaire staatsgreep tijdens de regering Den Uyl. Een aanrader om te lezen.
een roebel voor je gedachtequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Wat een gekke wesp. Liep een wesp op de vensterbank. Kon er zo een papiertje onderschuiven. Ik dacht, mooi, een stervende wesp, die leggen wij buiten neer op eent afeltje om er dan foto's van te maken. Ik legde 'm buiten neer op een tafeltje, ik pakte het fototoestel. Het papiertje waarop hij zat was omgewaaid en hij lag er half onder, het achterste gedeelte van zijn lijf trok spastisch ineen. Toen vloog-ie weg. Wat een gekke wesp.
Ja, maar het staat in een mooie opsomming met de poging tot revolutie van Troelstra.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geleid door Societeit De Witte? Dat verhaal was toch al oud?
Is hij dat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is Meki woedend op Fok?
Dat is inderdaad wel een duimpje-omhoog waard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Jorn H. heeft AIDS.
De blauwe smurf, de boerenKINGkel, Sgt. Peppermint's lonely hearts club band, Sidelick. Extra Wrong.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een duimpje-omhoog waard.
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |