Wat een aapje!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft vanochtend gedoucht en daarna haar majesteitelijke borsten in een witte handdoek gedwongen, die daarop niet berekend was.
Verder heeft ze een aangenaam gezicht en droeg de roebelhoer een rijkelijk laag uitgesneden jurk.
Nee Harry, ik gebruik Jip en Janneketaal. Jullie hebben haar ooit zo genoemd en ik wil jullie helegaar niet in verwarring brengen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk een roebelhoer, gaat ze niet in op ja avances?
Ahhh...kamp, 16 jaar, hormonen die rondgieren bij de jongedames & heren, in een donker bos de sluiting van de BH zoeken...ja ja, mooie tijdenquote:
Ik heb meer behoefte aan een uniform met flink wat onderscheidingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef du_ke het volgende:
Ik heb nog wel een handvol kopekes voor je Johan.
Vraag even hoe koud het in Siberie is in de winter.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee Harry, ik gebruik Jip en Janneketaal. Jullie hebben haar ooit zo genoemd en ik wil jullie helegaar niet in verwarring brengen.
niet waar, je introduceerde haar als de nummer 2 Siberische roebel hoer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee Harry, ik gebruik Jip en Janneketaal. Jullie hebben haar ooit zo genoemd en ik wil jullie helegaar niet in verwarring brengen.
Dat vooroordeel is waarheid. Net zoals de legendarische arrogantie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met geschoren oksels, in tegenstelling tot de Amerikaanse stereotypering der Franse damesoksels, I presume?
Wij deden dat gewoon binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
in een donker bos de sluiting van de BH zoeken
Ja, ek sê vir jou vanuit die gees van die Here in my hart: Wat jy nou uit jou lewensgrond praat, dit sal jou kinders in werklikheid op ‘n manier doen, wat voor die Here ‘n gruwel der gruwel sal wees; en soos wat jy vir jou vantevore teen my woorde wat daar uit die gees van die Here gekom het, verhef het en vir my van jou af weggewys het, net so sal jou nasate dit met al die leraars doen, wat van die gees van God vervul sal wees, en sal vir diegene huldig, wat daar die gees van die wêreld sal predik!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Prachtig fris.
Mijn docente kan er nog iets van leren,.
Bron?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
niet waar, je introduceerde haar als de nummer 2 Siberische roebel hoer.
Dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ek sê vir jou vanuit die gees van die Here in my hart: Wat jy nou uit jou lewensgrond praat, dit sal jou kinders in werklikheid op ‘n manier doen, wat voor die Here ‘n gruwel der gruwel sal wees; en soos wat jy vir jou vantevore teen my woorde wat daar uit die gees van die Here gekom het, verhef het en vir my van jou af weggewys het, net so sal jou nasate dit met al die leraars doen, wat van die gees van God vervul sal wees, en sal vir diegene huldig, wat daar die gees van die wêreld sal predik!
SC.quote:
Ja ik mag proberen de hormonen van die pubers een beetje te temperenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ahhh...kamp, 16 jaar, hormonen die rondgieren bij de jongedames & heren, in een donker bos de sluiting van de BH zoeken...ja ja, mooie tijden![]()
Is toch een beetje van mij, hè. En dan aan de basis staan van zo'n rel, dat is toch mooi?quote:FOK!tools is per direct niet meer toegestaan op FOK! en wel om de volgende redenen:
preventiemedewerker?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik mag proberen de hormonen van die pubers een beetje te temperen.
Google is your pimp.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SC.
Post nou maar eens wat foto's, daar hebben we wat aan.
Dat maakt jou overbodig..quote:
Kinderachtig is het wel:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is toch een beetje van mij, hè. En dan aan de basis staan van zo'n rel, dat is toch mooi?
quote:Het topic in DIG is gesloten en er zal ook geen nieuw topic verschijnen. Overigens is het gebruik van de naam FOK! ook niet langer toegestaan voor het desbetreffende programma, alsmede het gebruik van de FOK! skins binnen het programma.
De links naar de bewuste programma's dienen uit eventuele sigs verwijderd te worden.
Neem maar liever een grote zak condooms meequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef du_ke het volgende:
Ja ik mag proberen de hormonen van die pubers een beetje te temperen.
BORSTEN JA !quote:
Reeds elf dagen en zaterdag ga ik weer terug.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef JanMichiel het volgende:
Hoelang verblijf je eigenlijk in Italie Johan?
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je gelooft nergens in. Geloof je wel in jezelf?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof nergens in, ik ben agnosticus. Mischien moet jij de link even bekijken die ik in dat topic gepost heb van het US Department of Energy met een precieze chronologie van olieprijsstijgingen en de redenen daarvoor. Nergens maar dan ook nergens is er een stijging veroorzaakt door een milieu beweging.
Jij hebt niets van mijn theorie onderuit gehaald. Je komt met een grafiek en zonder de tekst te lezen denk je dat je daarmee mijn betoog onderuit kunt halen.quote:De enige wiens denkbeelden tragisch overkomen ben jij, ik kan mijn afwijzing van jouw theorie tenminste nog met feiten onderbouwen.
En waar haal jij trouwens die hilarische veronderstelling vandaan dat ik een eenzijdige milieu fanaat ben? Is jouw denkraam echt zo simpel dat je alleen maar zwart en wit kan onderscheiden?
Heh, mijn ervaring is dat die dames juist nogal geil zijn van dollars, met roebels hoef je niet echt aan te komen maar een bundeltje dollars (euro's werkt ook) en het is feest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.
aha, die foto's zijn bij jou wel te verkrijgen zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb haar zo genoemd. Alles wat geboren is ten oosten van Berlijn, is een roebelhoer. C'est ca.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In de Elsevier een PRACHTIG artikel over een eventuele militaire staatsgreep tijdens de regering Den Uyl. Een aanrader om te lezen.
een roebel voor je gedachtequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Wat een gekke wesp. Liep een wesp op de vensterbank. Kon er zo een papiertje onderschuiven. Ik dacht, mooi, een stervende wesp, die leggen wij buiten neer op eent afeltje om er dan foto's van te maken. Ik legde 'm buiten neer op een tafeltje, ik pakte het fototoestel. Het papiertje waarop hij zat was omgewaaid en hij lag er half onder, het achterste gedeelte van zijn lijf trok spastisch ineen. Toen vloog-ie weg. Wat een gekke wesp.
Ja, maar het staat in een mooie opsomming met de poging tot revolutie van Troelstra.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geleid door Societeit De Witte? Dat verhaal was toch al oud?
Is hij dat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is Meki woedend op Fok?
Dat is inderdaad wel een duimpje-omhoog waard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Jorn H. heeft AIDS.
De blauwe smurf, de boerenKINGkel, Sgt. Peppermint's lonely hearts club band, Sidelick. Extra Wrong.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een duimpje-omhoog waard.
Wie?
Je excuses voor je hele oeuvre zijn hierbij geaccepteerd. Ciao!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik zo maar weer naar buiten.
Wat bedoel je? En inderdaad, ik ben nog niet buiten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je excuses voor je hele oeuvre zijn hierbij geaccepteerd. Ciao!.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:40 schreef pberends het volgende:
Mijn ziel, mijn penis, voor Monidique!
H?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Jorn H. heeft AIDS.
Bush heeft zojuist opdracht gegeven pberends te arresteren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eindelijk! Een weekje vrij![]()
Zo dat lucht op .. nog iets nieuws?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
Er is veel seksueel misbruik bij mongooltjes in inrichtingen. Die mafkezen mogen blij zijn dat ze seksueel misbruikt worden. Euhhhhhhhhhh!
Goed gekozen PI.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
Er is veel seksueel misbruik bij mongooltjes in inrichtingen. Die mafkezen mogen blij zijn dat ze seksueel misbruikt worden. Euhhhhhhhhhh!
10.gifquote:
Mijn ziel, mijn schaamlappen, voor Monidique!quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:53 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor... waarvoor eigenlijk?
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4509532quote:Venezolaanse vrouwen eisen legalisatie abortus
In Venezuela hebben zo'n zeventig vrouwenorganisaties geeïst dat overspel en abortus niet meer strafbaar worden gesteld. De Venezolaanse wet stelt dat overspelige vrouwen altijd strafbaar zijn; mannen daarentegen worden pas vervolgd als overspel in 'het openbaar' is gepleegd. De Venezolaanse vrouwen eisen verder dat verkrachting altijd strafbaar wordt. Nu is het zo dat een verkrachter die zijn slachtoffer huwt, strafvervolging ontloopt. Een Venezolaanse parlementaire commissie onderzoekt momenteel de mogelijkheid om het wetboek van strafrecht te moderniseren. Een groot deel van de oppositie en de invloedrijke katholieke kerk in Venezuela zijn daar fel op tegen.
En de Amerikaanse economie groeide maar 1,2% afgelopen jaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Bush dreigt weer een bondgenoot kwijt te raken:
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4509532
quote:
Wat een geblaat inderdaadquote:Deze afbeelding is 912 * 1200 pixels en 237KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=own1121272380quote:Ierse bank adviseert klanten vastgoed te kopen in Brussel (Eigen berichtgeving 18:31)
De Bank of Ireland adviseert klanten in Brussel vastgoed te kopen. Het uitbreiden van de Europese Unie zorgt voor een grotere vraag naar kantoorruimte, beveelt Ierland's grootste ontlener haar bankklanten aan.
De Belgische hoofdstad is "de ideale, stabiele waarde", zegt Peter Collins, directeur van de afdeling Dublin. Hij investeerde er namens klanten voor 1 miljard euro in vastgoed. "Van 2000 tot 2003 kende Brussel een stijging van de huuropbrengsten, terwijl de huurniveau's in alle andere belangrijke Europese steden terugliepen".
De opbrengst van kantoren bedraagt in Brussel 6,25 procent en 5,5 procent in het centrum van Parijs, aldus Collins. De Franse hoofdstad is een andere aanrader van de Ierse bank. Die opbrengsten staan tegenover 4,5 procent in Dublin en 4,75 procent in de Londense buurt West End.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |