Goed, denk ik. Voorlopig kan ik mijn geluk niet op, er zijn net twee Braziliaansen naast me komen zitten en ik mag straks nog naar een feest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die nummer 2 Siberische roebel hoer?
O, maar eerst wil je hier de sfeer nog even verpesten, voor de zekerheid. Goed man!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed, denk ik. Voorlopig kan ik mijn geluk niet op, er zijn net twee Braziliaansen naast me komen zitten en ik mag straks nog naar een feest.
Dat is voorpet, Harry. Anders ga ik me tijdens het feest nog op zitten vreten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, maar eerst wil je hier de sfeer nog even verpesten, voor de zekerheid. Goed man!
Ja, want in Italie betaalt men nou eenmaal niet met roebelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is voorpet, Harry. Anders ga ik me tijdens het feest nog op zitten vreten.
Een Beach Party (quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
wat voor feest is het eigenlijk? Toch wel iets decadents mag ik veronderstellen?
Fracas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar een spelletje spelen.
Al ééuwen niet meer gespeeld. Leuk spel, maar nee... Nee, ik ga BF1942 spelen. Even kijken of ik deze keer géén teamgenoten raak.quote:
Vanwaar dit dreigement? Heb ik jou ooit iets misdaan dan?quote:
Best aardige uitzending... net begonnen.quote:ARD : Der Griff nach dem Öl
Erdöl wird knapp. Auf dem amerikanischen Festland reichen die Vorräte noch für acht Jahre. Eine Dokumentation über die Strategie der USA, die wirtschaftliche und politische Vormachtsstellung zu sichern.
En terecht ..... De VS is na de tweede wereldoorlog over gegaan in a Power of World Domination.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |