Goed, denk ik. Voorlopig kan ik mijn geluk niet op, er zijn net twee Braziliaansen naast me komen zitten en ik mag straks nog naar een feest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die nummer 2 Siberische roebel hoer?
O, maar eerst wil je hier de sfeer nog even verpesten, voor de zekerheid. Goed man!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed, denk ik. Voorlopig kan ik mijn geluk niet op, er zijn net twee Braziliaansen naast me komen zitten en ik mag straks nog naar een feest.
Dat is voorpet, Harry. Anders ga ik me tijdens het feest nog op zitten vreten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, maar eerst wil je hier de sfeer nog even verpesten, voor de zekerheid. Goed man!
Ja, want in Italie betaalt men nou eenmaal niet met roebelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is voorpet, Harry. Anders ga ik me tijdens het feest nog op zitten vreten.
Een Beach Party (quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
wat voor feest is het eigenlijk? Toch wel iets decadents mag ik veronderstellen?
Fracas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar een spelletje spelen.
Al ééuwen niet meer gespeeld. Leuk spel, maar nee... Nee, ik ga BF1942 spelen. Even kijken of ik deze keer géén teamgenoten raak.quote:
Vanwaar dit dreigement? Heb ik jou ooit iets misdaan dan?quote:
Best aardige uitzending... net begonnen.quote:ARD : Der Griff nach dem Öl
Erdöl wird knapp. Auf dem amerikanischen Festland reichen die Vorräte noch für acht Jahre. Eine Dokumentation über die Strategie der USA, die wirtschaftliche und politische Vormachtsstellung zu sichern.
En terecht ..... De VS is na de tweede wereldoorlog over gegaan in a Power of World Domination.quote:
Leuke bijdrage.... zo komt dat topic nog ergens... Ik moet er nog ff over nadenken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
Lees mijn reacties maar in je thread en het bijgevoegde artikel
Niet blank en niet geel ook goed ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef du_ke het volgende:
Ach zolang de mensen die je benadeelt maar niet blank zijn mag het Drugshond. Dat weet je toch?
ach, met een beetje hobbyen kom je er ook welquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
De honger naar olie. : kijken hoeveel reakties ik weer krijg op dit anti-Amerikaans stukje.
Ik ga zo naar bed dus je hebt de tijd om na te denkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:52 schreef Drugshond het volgende:
Leuke bijdrage.... zo komt dat topic nog ergens... Ik moet er nog ff over nadenken.
Ik denk eerder dat de olieprijzen zijn gestegen omdat de voorraden naar beneden zijn bijgesteld. En de oliebeheersende landen naar instabiliteit neigen. Maar dat laatste is een non-argument omdat het voor de olie-producenten niet zoveel uitmaakt wie er aan de macht is. Zolang ze de leiders maar tevreden houden.
Waarom heb je die eigenlijk in GC gepost en niet in POL?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
De honger naar olie. : kijken hoeveel reakties ik weer krijg op dit anti-Amerikaans stukje.
Daar moest ik ook even over nadenken bij de posting... maar uiteindelijk is het toch een vrij stukje tekst [GC] geworden. Het had idd ook in POL gezet kunnen worden. Maar we kunnen ook de discussie uitmelken in GC en daarna alsnog verplaatsen naar POL. Zolang de postings serieus blijven zie ik hier wel ruimte voor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom heb je die eigenlijk in GC gepost en niet in POL?
En wederom bijzonder matig onderbouwdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De milieu lobby leeft immers van angst. Zonder angst geen donateurs en zonder donateurs geen geld. De logische conclusie is dan dat de milieu lobby alles in het werk stelt om mensen maar bang te maken en ontwikkelingen te remmen. Kwalijke zaak als je het mij vraagt
Dat die gehandicapten er nog in zaten is dan toch gewoon een 'bedrijfsongevalletje'quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
De Britse regering heeft toegegeven dat dit gebeurde, maar benadrukte dat niet de mensen op de proef werden gesteld, maar de kleding.
Well, that makes it perfectly alright, then.
Leuk dat vage weinig onderbouwde beweringen tegenwoordig ook al feiten zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga lekker naar bed.
Nog een kort antwoord voor du_ke. Het is een feitelijke constatering dat de milieu lobby leeft van angst bij mensen.
Ik geloof niet in de oprechtheid van een Greenpeace. Die varen hun eigen weg en zullen alles doen om mensen bang te maken. Daar verdienen ze immers geld mee.
Bovendien is de grootste vervuiler nog altijd de natuur zelf. Maar daar heeft Greenpeace geen boodschap aan. Je kunt moeilijk je bootje voor anker leggen bij Moeder Natuur
moet jij nog niet richting de poolcirkel, of doe je dit om me te narrenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk dat vage weinig onderbouwde beweringen tegenwoordig ook al feiten zijn.
quote:Ik maak me wel zorgen om het feit dat er geen matigende invloeden op dit soort debatten meer te vinden zijn. Ze draven allemaal helemaal door in de hype.
Als het van Rechts komt dan mag dat, du_ke, tenslotte komt het verhaaltje van Fox News' Junk science geschreven door iemand die leeft van corporate funding. Dan MOET het toch waar zijn, of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:29 schreef du_ke het volgende:
Leuk dat vage weinig onderbouwde beweringen tegenwoordig ook al feiten zijn.
Goed puntquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het van Rechts komt dan mag dat, du_ke, tenslotte komt het verhaaltje van Fox News' Junk science geschreven door iemand die leeft van corporate funding. Dan MOET het toch waar zijn, of niet?
Wat een geweldige argumentatie weer van links om dit soort berichten ontkrachtenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het van Rechts komt dan mag dat, du_ke, tenslotte komt het verhaaltje van Fox News' Junk science geschreven door iemand die leeft van corporate funding. Dan MOET het toch waar zijn, of niet?
Stond me zoiets van bij, maar het was natuurlijk al verdacht. De tekst:"Ik maak me zorgen" is niet bepaald typisch voor hem.quote:
Sidekick?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:04 schreef du_ke het volgende:
Nee EW je denkt in een compleet verkeerde richting zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |