Wereldvreemd figuur zegquote:Eind juni 2004 vraagt Zsolt Szabó staatssecretaris Medy van der Laan om uitleg over de inzet van open source-software bij het department. Szabó wil 'OSS-fetisjismen' voorkomen.
Komkommertijd bij de VVD of zo? Eerst het plasma Tv gelul en nu dit? Allemachtig....quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
Goh, wat gaat de VVD toch hun tijd mee. Alleen die naamgeving al, pechdienst voor de digitale snelweg. Eventjes de pechdienst bellen als m'n torrent-filetje is vastgelopen. Wat is dit voor raar iets van de VVD?
Precies, zoals deze vuile honden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef DaveM het volgende:
Een keiharde aanpak van bedrijven die er een potje van maken lijkt me beter.
Maar de VVD en bedrijven aanpakken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef Lucille het volgende:
Maar dat bestaat al lang, het heet Digital Corner.
welk potje hebben ze jou gebakken dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:18 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, zoals deze vuile honden.![]()
![]()
![]()
Aanpakken die hap.![]()
Laten ze eerst maar eens zorgen dat er wat meer breedbeelduitzendingen komen. Half Nederland heeft een breedbeeld-tv, maar het aantal uitzendingen in NL kun je op 1 hand tellen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
Jezus wat een ideeën. Ze zijn lekker bezig bij de VVD. Ook al de kamervragen over High Definition tv
Ik snap dan ook niet waarom Szabo de huidige helpdesks daar niet in voorzien. Hij heeft het over "verschillende apparaten die op elkaar inspelen" problemen kunnen opleveren, ofzo. Waarom dit dan bij zijn gesubsidieerde helpdesk dan wel opgelost kan worden en bij andere niet is erg vreemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:16 schreef dVTB het volgende:
Pechdiensten bestaan allang. Die heten helpdesks.
Inderdaad. Het beeld van Vrouwe Justitia met haar blinddoek en weegschaal gaat allang niet meer op. Helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef DaveM het volgende:
Van de rechtspraak hoef je ook weinig te verwachten want Justitie loopt niet zo hard als het gaat om bedrijven die de boel oplichten en het wemelt bovendien van de corrupte rechters die meestal in het voordeel van een bedrijf "rechtspreken".
Alhoewel ik de blinddoek nog wel terugzie in dit soort stukjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Het beeld van Vrouwe Justitia met haar blinddoek en weegschaal gaat allang niet meer op. Helaas.
idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Het beeld van Vrouwe Justitia met haar blinddoek en weegschaal gaat allang niet meer op. Helaas.
Hm ja, de VVD is toch de partij van de marktwerking en de middenstander?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
VVD is een beetje de weg kwijt, er zijn meerdere bezig met het opzetten van een "digitale wegenwacht" of "computer loodgieter"
Dat zeg ik, de VVD is de weg kwijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm ja, de VVD is toch de partij van de marktwerking en de middenstander?
Er zijn inmiddels een aantal bedrijven die een 'Rent-a-nerd' service hebben opgezet en die draaien vrij aardig volgens mij, laat die mensen lekker hun nering doen en geld verdienen.
quote:In de telegraaf las ik het bericht waar u zeurt om een rent a nerd service.
Ik snap niet helemaal waar u als kamerlid van de VVD nu mee bezig bent. Als Liberaal zou u nu juist moeten vinden dat dit een taak is van de vrije markt. Bovendien bestaan dit soort diensten al, en zijn grote bedrijven bezig op deze markt zich te gaan begeven. Ik weet dat de HCC daar mee bezig is,
http://www.hcchulp.nl/ maar ook de KPN een groot project op stapel heeft staan hiervoor.
Lijkt mij dat U eens moet leren te Google´en
www.google.nl
Deze Kamervragen kosten de belasting betaler geld, en U geeft in de ICT aan dat de VVD een kamerlid heeft die vragen steld over zaken die geen issue zijn, maar alleen maar ingegeven worden door uw eigen onvermogen met internet om te gaan.
Met vriendelijke groet,
Piet Verdriet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |