werkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet ff werken.
Snel werken en dan zie ik het grootste gedeelte van de tour nog
hij heeft nog geen etappe gewonnenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef JanMichiel het volgende:
ah, wielrennen, gaat Lance weer winnen?
ah, een generalisatie-topic, daar hadden we vandaag nog geen van gehadquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn joden en Marokkanen zo kleinzerig?
De vergelijking is wel een beetje mager dit keer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn joden en Marokkanen zo kleinzerig?
Welke vergelijking?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De vergelijking is wel een beetje mager dit keer.
Die in de OP staat. Je vergelijkt een religie met een nationaliteit / etniciteit. Dat klopt natuurlijk niet.quote:
Joods is toch ook een etniciteit...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die in de OP staat. Je vergelijkt een religie met een nationaliteit / etniciteit. Dat klopt natuurlijk niet.
Volgens CIA wel:quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Joods is toch ook een etniciteit...
quote:Ethnic groups:
Jewish 80.1%
Niet altijd en de correcte term voor de inwoners van Israël is "semiet" (iets wat overigens niet uitsluitend gebonden is aan het zijn van "Israëlier", voordat JdW mij weer corrigeerd).quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Joods is toch ook een etniciteit...
Ik denk dat-ie nog steeds wel wat kan corrigeren, en dan heb ik het niet over je d-tje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Niet altijd en de correcte term voor de inwoners van Israël is "semiet" (iets wat overigens niet uitsluitend gebonden is aan het zijn van "Israëlier", voordat JdW mij weer corrigeerd).
Ja ik weet dat ik het nogal simpel en quasi-verkeert neerzet maar gezien de temperatuur heb ik geen zin in een uitgebreide definitie van het woord "semiet" neer te zetten noch heb ik zin in een spellingscontrole van een bakkebaard-fan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie nog steeds wel wat kan corrigeren, en dan heb ik het niet over je d-tje.
WMD's als gevonden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef pberends het volgende:
Lekker belangrijk, Marokkanen en Joden zijn volgens de CIA een etniciteit, en ik geloof net als Bush de CIA altijd.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik het nogal simpel en quasi-verkeerd neerzet, maar gezien de temperatuur heb ik geen zin in, een uitgebreide definitie van het woord "semiet" neer te zetten, noch heb ik zit in een spellingscontrole van een bakkebaard-fan.
Die derde komma is onder voorbehoud. Ik denk dat het wel mag, maar het is niet gebruikelijk. En dat verwijderen van het woordje 'in' vind ik ook twijfelachtig, hoewel het waarschijnlijk wel kan of juist moet.quote:
Zeer ongebruikelijk zelfs.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die derde komma is onder voorbehoud. Ik denk dat het wel mag, maar het is niet gebruikelijk. En dat verwijderen van het woordje 'in' vind ik ook twijfelachtig, hoewel het waarschijnlijk wel kan of juist moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |