mwoa. ik vind de vergelijking nogal mager, zoniet volstrekt ridicuul. joden huilen omdat er 6 miljoen zijn doodgemaakt. waarom huilen marokkanen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:49 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn joden en Marokkanen eigenlijk zo kleinzerig?
Gister zei een man in NOVA het heel treffend:
journalist: "Vind u dat er een gedenkteken voor Theo van Gogh hier in de straat moet komen?"
man: "Ja, dat zou best goed zijn"
journalist: "Maar zou dat niet aanstootgevend zijn tegenover de Marokkanen"
man: "Marokkanen vinden alles aanstootgevend"
Hier online na te zien (nova.tv)
En dat klopt ook wel, er hoeft maar iets gezegd te worden en Marokkanen staan op hun achterste poten waar Agnus Kant van de SP u tegen zegt. Voor joden geldt hetzelfde. Bijvoorbeeld: Schetsen van Hitler op veiling
Zit het soms ingebakken in hun cultuur om elke keer zo autistisch in de defensie te schieten? Ik wil hier graag een serieus debat over zonder gezever over racisme en discriminatie.
Puik topic idd!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een goed doordacht topic.
Inderdaad. Niet een klein beetje generaliserend ofzo. Waarom zijn alle Nederlanders eigenlijk aan de drugs?quote:
Inderdaad, want alleen Joden en Marokkanen zijn kleinzerig. Dat heeft niets met hun geschiedenis of hun positie in de maatschappij te maken, ze zijn gewoon kleinzerig. En ze zijn ook de enige, je kunt zoiets niet zeggen over chinezen, japanners, turken, taiwanezen, gabbers, fietsers, automobilisten, amsterdammers. Nee over nagedacht dit topic.quote:
Omdat in Nederland coffeeshops worden gedoogdquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom zijn alle Nederlanders eigenlijk aan de drugs?
om onze verschrikkelijke kruistochtperiodes te vergeten. en omdat we graag willen vluchten van onze beestachtige wijze waarmee we met marokkanen in dit land omgaan. beestachtig zeg ik je!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet een klein beetje generaliserend ofzo. Waarom zijn alle Nederlanders eigenlijk aan de drugs?
Toen ik dat gisteren zag wist ik gewoon dat iemand er een topic over ging openen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:49 schreef pberends het volgende:
Gister zei een man in NOVA het heel treffend:
journalist: "Vind u dat er een gedenkteken voor Theo van Gogh hier in de straat moet komen?"
man: "Ja, dat zou best goed zijn"
journalist: "Maar zou dat niet aanstootgevend zijn tegenover de Marokkanen"
man: "Marokkanen vinden alles aanstootgevend"
Daarom zouden we ze ook automatisch wat minder serieus moeten nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef -beyond- het volgende:
Daarbij denk ik dat temperament tevens van grote invloed is. Dit is aangeboren en wordt versterkt door culturele elementen in land van herkomst. Reageren gewoon wat feller dan Nederlanders.
die vieze rooie galbak die gister stuntelend op het balkon uitlegde dat het stadsdeel het zo nooit bedoeld had, mag wat mijj betreft wel een avondje in mijn martelschuur. zij was nou typisch het voorbeeld waaraan amsterdam kapot gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daarom zouden we ze ook automatisch wat minder serieus moeten nemen.
Inderdaad. Dat zijn van die types die niks kunnen, en dan maar 'kunstenaar'quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die vieze rooie galbak die gister stuntelend op het balkon uitlegde dat het stadsdeel het zo nooit bedoeld had, mag wat mijj betreft wel een avondje in mijn martelschuur. zij was nou typisch het voorbeeld waaraan amsterdam kapot gaat.
de doodsteek voor serieuze vrouwen die politieke ambities hebben, zoals verdonk. ze zal wel lekker kunnen pijpen ofzo. ik had gister zin om haar eens flink met de dood te gaan bedreigen, maar ja ík ben wel keurig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn van die types die niks kunnen, en dan maar 'kunstenaar'worden, of de 'politiek'
ingaan.
Volgens mij is ze een potquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de doodsteek voor serieuze vrouwen die politieke ambities hebben, zoals verdonk. ze zal wel lekker kunnen pijpen ofzo.
niks zo geil om een pot zover te krijgen dat ze een man kluift.quote:
Die vindt de hond in zijn pot!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niks zo geil om een pot zover te krijgen dat ze een man kluift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |