Uhm....p....dit is z'n laatste keer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Hij zal wel tien keer de tour willen winnen vrees ik.
Waarom? Heeft ie weer kanker?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Uhm....p....dit is z'n laatste keer.
Bakkebaarden zijn overigens natuurlijk wel het summum van mannelijkheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik het nogal simpel en quasi-verkeert neerzet maar gezien de temperatuur heb ik geen zin in een uitgebreide definitie van het woord "semiet" neer te zetten noch heb ik zin in een spellingscontrole van een bakkebaard-fan.
Eerder een teken van een laag budget voor uiterlijke verzorging m.b.t. haardracht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bakkebaarden zijn overigens natuurlijk wel het summum van mannelijkheid.
Wel een aardig teken inderdaad. (Helaas zijn die van mij blondquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bakkebaarden zijn overigens natuurlijk wel het summum van mannelijkheid.
Leg maar uit wat een laag budget er mee te maken heeft...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Eerder een teken van een laag budget voor uiterlijke verzorging m.b.t. haardracht.
Dat je geen eurocent er voor over hebt om die walgelijke stukjes haar te verwijderen. Dit alles staat overigens los van je totale inkomen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leg maar uit wat een laag budget er mee te maken heeft...
Nee, alstublieft, nee...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Ik zal je aangeven bij bureau Halt.
Wanneer het moment komt dat ook jij je moet scheren, zul je wel merken dat je niet per se naar de kapper hoeft om gezichtshaar te verwijderen, dan wel bij te werken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat je geen eurocent er voor over hebt om die walgelijke stukjes haar te verwijderen. Dit alles staat overigens los van je totale inkomen.
Sexy Kate Is Back!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://www.dumpalink.com/i/dl1.gif]afbeelding][/url]
Ergo, bakkebaarden zijn Verlicht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Bakkebaarden zijn.....Napoleontisch.
Mooie vrouw-mensen in kleding zijn nu eenmaal mooier dan dezelfde exemplaren in platte p0rn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:52 schreef kLowJow het volgende:
Hé! daar zit wel potentie in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |