quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zijn er nog plannen voor een fok-sex meet?
niet dat ik weet maar over 2 weken ga ik trouwen met je ex. dan zien we elkaar wel toch? je bent uitgenodigdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet dat ik weet maar over 2 weken ga ik trouwen met je ex. dan zien we elkaar wel toch? je bent uitgenodigd![]()
Hmm.. kan hier wel afgesproken worden, mits het toegestaan is in dit topic of coursequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Alleen de lokatie is nog niet bekend, en de datum.
jawel, maar diat was gewoon misselijkmakend klefquote:
tssquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel, maar diat was gewoon misselijkmakend klef
ach kan mij het ook schelen, mark is terug
doe dat dan privé ofzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tss
Ik moet d'r 2 weken missen
Mag ik dan ff
relax dude is gewoon gein (alsof je dat nie wist)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij lekker je verhaaltjes aan iemand anders vertellen
Denk je dat ik alles meenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
relax dude is gewoon gein (alsof je dat nie wist)
piece dude![]()
ik laat denken aan een paard over die heeft een grotere kopquote:
Ghighighiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik laat denken aan een paard over die heeft een grotere kop![]()
hoi hoi ook een stukkie pizza ? ik heb nog wel wat overquote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:43 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan stuk pizza aan sjowhan geeft...
hoe gaat het met tallietje?
doe haar de grtn van mij... oh ja enne heeft ze de vibo nog laten zien aan de meiden? hahaha ben aagjuhquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker
Had d'r gister aan de lijn.. ze zat film te kijken dus zou vandaag bellen. Nog niets gehoord helaas
geloof van niet.. heb d'r niet over gehoord iigquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doe haar de grtn van mij... oh ja enne heeft ze de vibo nog laten zien aan de meiden? hahaha ben aagjuh
ahquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef Averon het volgende:
Moeilijke woorden voor makkelijke dingen? Verval nogal makkelijk naar Engels ben ik bang.
Veel stress nu, en stress relief sex is very good sex.
Single is inderdaad kut.. had dat ook al snel gemerkt nadat mijn lange relatie over was, ik vond het niet echt geweldig om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:44 schreef Averon het volgende:
Goed voor jou.
Sucks to be single right now.
Ben bang dat het toch weer zoiets nutteloos gaat worden als verhuizing voorbereiden of zoiets dit weekend. Tenzij ik tussen nu en 24 uur iets liefs, moois en gewilligs tegen ga komen.
Dus verfen, behangen, inrichten.. alle zooi die erbij komt kijken... Weet nog wel (was ik 10 ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:09 schreef Averon het volgende:
Eigen huis gekocht. Daar komt nog aardig wat bij kijken. Plus eigen zaak, dus das ook lekker druk. Hence, the stress
Ik ben pseudo actief op zoek, ik sta er voor open als het voorbij komt. Neem zelf wat initiatief, tegenwoordig ook online. Wat niet wegneemt dat een leuk weekend thing welkom zou zijn.
kotsen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef Averon het volgende:
Verven, behangen etc etc is voor het grootste gedeelte al gedaan, beetje laat ik doen, en beetje doe ik zelf met vrienden. Meer dingen zoals notaris, bank, makelaar, oplevering, internet & telefoon aansluiting en ga zo maar door wat veel tijd gaat kotsen. Maar is wel erg leuk om te doen.
Ik denk dat er geen hobby is die ontzettend rustig is; ja wel mediteren, maar denk dat je daar niet op zit te wachtenquote:Tja, werk is beetje hobby, maar ik heb ook nog zat tijd voor andere hobby's hoor, als ik dat niet zou doen zou ik allang ontploft zijn denk ik. En bovendien, noem mij een hobby die zo rustgevend is als het brouwen van mede.
Maar een ' druk' weekend?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:48 schreef Averon het volgende:
Okay, kosten dusFreudian slip I guess.
En waar ik op wacht/hoop is niet echt rust
Rood haar is wel mooi jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef Averon het volgende:
Ik hoop op een wederzijdse vorming van een spanningsveld waarin begrip mogelijk is maar waar fysieke barrieres verdwijnen om plaats te maken voor een welhaast euforisch gevoel van vrijheid.![]()
Oh, en het zou leuk zijn als ze rood haar had![]()
't is dan ook het geheel wat zo mooi is. Als ze iets van blauwe ogen heeft, en dan kastanje rood haar...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef Averon het volgende:
Ik ben gek op rood harige meisjes, vooral dat kastanje rood. Maar ik ben nog nooit verliefd geweest op, of naar bed geweest met, een redhead.
Vind ze alleen nog steeds prachtig om naar te kijken.
Yeah, yeahquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
...
Ik heb echt geen klagen nu trouwens met me dinnetje
Nadeel is dat als je d'r alleen in het weekend wil zien, dat ze op een gegeven moment wel genoeg van je heeftquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Yeah, yeahIk kan je plaatsvervangend dislike doen of berusten in het feit dat er gasten zijn die momenteel wel mazzel hebben. Laatste lijkt me constructiever.
In the meantime, blijf ik op de uitkijk staan voor het roodharige, mooie, gewillige en lieve weekend meisje.
zit ook tot uurtje of half 5, wellicht nog wat eerder, 't is zo verdomd rustig vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef GewoneMan het volgende:
en ik maar werken en werken... maar nog een paar uurtjes en dan mag ik naar huis
Oww wacht.. jij bent degene die niets zegt op ircquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:52 schreef Averon het volgende:
Ben ook gewoon aan het werk hoor. Programmeren is heel nadenken en je gedachten laten varen.
* PieterCK schrijft nog puntje op zijn "nog-te-regelen-lijstje"quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Averon het volgende:
28 juli voor mij.
Nu nog een meisje vinden om het huis in te wijden![]()
![]()
En wat hdaden ze geregeld??quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef Averon het volgende:
Nog mazzel, was even bang dat mijn vrienden een stripper of iets in die richting hadden geregeld voor mijn verjaardag 2 dagen geleden.
En als ze nou een hoer hadden geregeld hhahaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:44 schreef Averon het volgende:
Nope, dat hadden ze niet uiteindelijk. Nadeel is van strippers dat je net niet mag wat je nou graag wil.
Thanx, 27 jaren jong.
Foto van?? en leeftijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef Averon het volgende:
Liever niet
Dan toch liever zo'n roodharig gewillig meisje waar we het eerder over hadden.
aaah hoelang sta jij droog danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Averon het volgende:
Ach, ik krijg ze nog wel.
Guess dat ik wat makkelijker te bespelen was na een tijdje droog gestaan te hebben.
Jup de mensen met wie ik dan uitben, ALS ik al rij....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef Averon het volgende:
Eerst de auto in? En dan netjes thuisbrengen
mwah, er zijn tenten die jongere meiden aantrekken, en tenten die vooral wat oudere meiden aantrekken.. 't is wat je zelf het leukst vind natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef PieterCK het volgende:
Lijkt het mij tussen de 20 en 25 veel interesting voor die meiden..
want de meeste daarvan zullen onder de 20 zijn lijkt mij?
Wat verstaan jullieonder jongere en oudere qua leeftijden..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah, er zijn tenten die jongere meiden aantrekken, en tenten die vooral wat oudere meiden aantrekken.. 't is wat je zelf het leukst vind natuurlijk
Hhaha meiden van onder de 20 zijn niet erg geinteresseerd in jongen van 25+ gok ik zo maar.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Averon het volgende:
En er zijn zat meiden van onder de 20 die erg yummie zijn.
Maar ik heb het liefst op het moment rond de 21, 22.
You'd be surprised .......quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhaha meiden van onder de 20 zijn niet erg geinteresseerd in jongen van 25+ gok ik zo maar.....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Averon het volgende:
En er zijn zat meiden van onder de 20 die erg yummie zijn.
tjsa, ik ga er niet vanuit dat je op een 16jarige valtquote:Maar ik heb het liefst op het moment rond de 21, 22.
hhm kee, surpise me hahaha...quote:
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
overigens is mijn din 17, maar merk dat echt niet aan d'r
Ik ben 28 jaartjes jong en nu naar huis..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?
En nee, op 16 jarig val ik niet, maar alles boven de 18 is fair game.
Ben zelf 23quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?
En nee, op 16 jarig val ik niet, maar alles boven de 18 is fair game.
Ook niet erg vreemd vind ik, op jouw leeftijd zijn sommige vrouwen al meer met het huisje-boompje-beestje gedoe bezigquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef Averon het volgende:
Vrouwen van mijn eigen leeftijd zijn mij vaak veel te serieus, die willen vaak settlen en weet ik wat niet meer. En zijn bereid sex te gebruiken om dat te krijgen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:40 schreef Averon het volgende:
Daarom dus, ik ga vanaf mijn 30ste wel eens nadenken over dat soort dingen. Er zijn nog zoveel dingen die ik nog wil doen voordat ik oud word
Zeg, dat vriendinnetje van jou, heeft die geen net iets oudere, mooie zus of vriendin ofzo?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Averon het volgende:
Er.. ik ben, er heel blij voor d'r, nee echt![]()
Weer niks![]()
haha jij hoeft niet meer te zoeken of gevonden worden hequote:
Soms is een trio best aardigquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha jij hoeft niet meer te zoeken of gevonden worden he
MMV of MVV dan?? of MMM hahaquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms is een trio best aardig![]()
overigens nog ni gedaan...
HOezo niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
MVV of MMV.. Maar ik weet ni zo of dinnetje dat nou wel zo'n goed idee vind
Heb het nog nooit met d'r besprokenquote:
Maar dan zou je ook wel MMV doen als ze dat zou willenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb het nog nooit met d'r besproken
En de relatie is nog 'vers'; 5 maandjes wel, maargoed.. ooit misschien een keer, zal er zelf geen haast achter zetten, misschien wel bespreken een keer, en kijken wat d'r visie erover is.
mwah.. ik weet 't ni.. eerst maar es kijke hoe de relatie zich vordertquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar dan zou je ook wel MMV doen als ze dat zou willen
Ervaring meequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:01 schreef Averon het volgende:
Succes, but word to the wise.
Trio is erg de moeite waard, maar niet met een serieuse vriendin, gaat meestal niet helemaal goed.
dat klopt inderdaad. Ik zal er dan ook sterk bij nadenken als ze ooit ermee komt. Waarschijnlijk wordt het dan geen bekende (en ja, ik ken de topics die erover gaan, die hier in SEX geopend zijn..)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaring mee![]()
Volgens mij moet je dat ook meer als 'speeltje' zien en meer niet, dus idd niet in een gewone relatie
Ik ken de topic nog nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad. Ik zal er dan ook sterk bij nadenken als ze ooit ermee komt. Waarschijnlijk wordt het dan geen bekende (en ja, ik ken de topics die erover gaan, die hier in SEX geopend zijn..)
ik bedoel meer dat het meer besproken is in dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ken de topic nog nietdus mij staat nog wat te wachten dan zekers...
Besproken of ook onderling uitgeprobeerd???quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat het meer besproken is in dit subforum
Het is besproken in dit subforum, ik heb gelurkt/meegediscussieerd maar geen ervaring mee gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Besproken of ook onderling uitgeprobeerd???![]()
Maar ander die toen in de discussie zaten ook niet onderling??quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is besproken in dit subforum, ik heb gelurkt/meegediscussieerd maar geen ervaring mee gehad
hahahaha dat had ik al veel eerder...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Averon het volgende:
eh ja, en das momenteel dus niet zo, darn it.
Ik word echt oud, ik begin van herinneringen te leven. En dat op mijn 27ste
Komkommertijd he......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Al Roodharigen 'met uitsterven bedreigd' gelezen? Dat gaat fout...
Tsja komkommertijd + slechtlezenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm mja.. Zag alleen de kop eerlijk gezegd, had het artikel nog niet echt gelezen
Tss het is _bijna_ weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja komkommertijd + slechtlezen![]()
![]()
Wordt er niet beter op dan he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss het is _bijna_ weekend. Niet zo zeuren he
Als het dan maar lekker weer is en geen regenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb nog een BBQ vanavond hoor.....
Ik hoop het en er zijn al partytenten opgebouwd gisteren en vandaag nog een paar..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het dan maar lekker weer is en geen regen
dan moet het niet gaan stormenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik hoop het en er zijn al partytenten opgebouwd gisteren en vandaag nog een paar..
Dus sta wel droog
Zullen we het even positief houden graagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan moet het niet gaan stormen
Al die partytenten de lucht in
het kon zo maar gebeurenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zullen we het even positief houden graag
werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:20 schreef PieterCK het volgende:
Ga jij nog wat doen vandaag??
we houden het topic wel lekker levend he
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ook niet al te druk dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
werken
Gisteren bezig geweest met een P3 waarvan de virusscanner het blijkbaar niet deed.. Na een complete uninstall, oudere versie erop, oude versie eraf, nieuwe versie erop deed de virusscanner het weer
Vandaag dingetjes afmaken voor 't weekend, wat pc's installeren en fok!ken
Dat is de vraag of ze dat willen en zin in hebben hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ook niet al te druk dus
Komen andere ons nog vergezellen hiero straks![]()
zal toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is de vraag of ze dat willen en zin in hebben he
De slowchat gaat iig nu wel de goede kant op, moet ik eerlijk toegeven.. zelfs PUB's slowchat zit al > 30quote:
Tsja maar dit is ook alweer deel 20 moeten ze het toch wel vinden ondertussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De slowchat gaat iig nu wel de goede kant op, moet ik eerlijk toegeven.. zelfs PUB's slowchat zit al > 30
Men moet de slowchat gewoon vinden, indien dat gedaan wordt, gaat het gelijk een stuk harder
Yap. Luiheid of geen zin om te mengen in een slowchat in SEX (wat? Ik belurk een SEX-forum?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja maar dit is ook alweer deel 20 moeten ze het toch wel vinden ondertussen![]()
![]()
Dat je het iig wel veilig doet..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yap. Luiheid of geen zin om te mengen in een slowchat in SEX (wat? Ik belurk een SEX-forum?) zal meer het probleem zijn.
Overigens had ik nog een leuke grap. gisteren zijn me ouders langsgeweest om de cavia te brengen om 2 weken te logeren, maar vanochtend kwam ik erachter dat ik "open en bloot" nog een 12 pack condooms (pak durex) had staan op me speakers.. Hoop nu niet dat ze rare dingen gaan denken
tsja ach, het zal me eigenlijk een zorg zijn wat me ouders ervan denken. Ze zullen wel misschien bedenkingen hebben, maar dat wordt dan nog wel es besproken en rechtgetrokken. Gelukkig heb ik iig moderne oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:15 schreef Averon het volgende:
Wat voor rare dingen? Kom op zeg, dit is de moderne tijd.
Op mijn verjaardag moes iemand een glas hebben, en dus was ze willkeurig kastjes aan het openmaken in de keuken. Dus ziet ze de condooms liggen in zo'n kastje. So what, weet ze tenminste dat ik het veilig doe.
ze moest naar huisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:35 schreef Averon het volgende:
Blij toe.
Dat meisje wat ze bij mij vond had ik graag laten slapen, maar helaas.
Condooms klaar hebben liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Averon het volgende:
Ze is 23, en foto's kan je op je buik schrijven. Ga toch mijn eigen ruiten niet ingooien?
Wta als ze de volgende keer wel wil blijven?
Blijven slapen bedoel je? Ik zou er dan iig geen haast mee maken, denk dat ze echt wel kan kenbaar maken als ze meer wil dan alleen maar slapenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Averon het volgende:
Ze is 23, en foto's kan je op je buik schrijven. Ga toch mijn eigen ruiten niet ingooien?
Wta als ze de volgende keer wel wil blijven?
Hoi Ymmequote:
Ach, er is al enige tijd (weer) spanning tussen ons. Allebei weer single, allebei niet voor langere tijd in elkaar interested maar vinden elkaar wel leuk en pretty delicious.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijven slapen bedoel je? Ik zou er dan iig geen haast mee maken, denk dat ze echt wel kan kenbaar maken als ze meer wil dan alleen maar slapen
Goed hoor, leuke foto's hebbie welquote:
naja.. misschien dat ze op een gegeven moment de spanning teveel vind worden en het gaat lossen dmv een nachtje overnachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef Averon het volgende:
[..]
Ach, er is al enige tijd (weer) spanning tussen ons. Allebei weer single, allebei niet voor langere tijd in elkaar interested maar vinden elkaar wel leuk en pretty delicious.
Jammer dat het er maar 2 zijnquote:
One can only hopequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
naja.. misschien dat ze op een gegeven moment de spanning teveel vind worden en het gaat lossen dmv een nachtje overnachten
Ach, het vertrouwelijke is er al. Ik zou ook dan zeker niet overhaasten, ook gezien je goede 'relatie' met haar, dat kan het alleen maar verpesten voor jou als ze het verkeerd opvat...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:59 schreef Averon het volgende:
[..]
One can only hope![]()
Ik zit niet achter haar aan, en zij ook niet achter mij. Maar kan me erg goed voorstellen dat we samen wakker worden na een avondje stappen zonder resultaat.
Ze blijft toch al geregeld slapen, danwel op de bank, danwel bij mij in bed, licht eraan hoe ze zich voelt.
Jaaa zag hemquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:22 schreef Averon het volgende:
Check, thanx for helping out the new guy.
heyquote:
zachte kant, hmmm duik je in bed met z'n tweeenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Averon het volgende:
Tuurlijk wel joh, mannen met een zachte kant, daar vallen die domme wijven allemaal voor !
er, was that out loud?
of d'r moet iig 1 vrouwtje bij liggen zeker..quote:
Ow is dat zo???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Averon het volgende:
2 mannen & 1 vrouw is trouwens een heel stuk leuker dan veel mannen denken.
Haha met bekende van je??quote:
Met iemand die ik niet kendequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha met bekende van je??
En wat zou er dan zo leuk aan zijn?
wel handig als je ze alle 2 niet kent denk ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Met iemand die ik niet kende![]()
![]()
Al een tijd terug hoor, en nee, niet met dat meisje waar ik het eerder over had. En het is absoluut een enerverende ervaring, iets supergeils dat zo'n meid keihard bezig is twee kerels tegelijkertijd te behagen.
op zich wel maar jij hebt niks bij die andere man gedaan zekers..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:04 schreef Averon het volgende:
Kende ze allebei. Ken ze allebei nog steeds.
Waarom? Niet veel gekker dan twee vrouwen en één vent, dan hebben ze ook alle twee een natte doos, waarom is dat dan niet gek?
Mensen zouden gewoon wat makkelijker moeten doen over dat soort dingen, lang leve hedonisme.
ik niet iig. er moet zeker wel een soort 'chemie' rondom mij (en haar) hangen, anders zou ik het echt niet doen..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:12 schreef Averon het volgende:
Ja, dat klopt. Maar sex is altijd een kwestie van vetrouwen. Zou jij het bed instappen met een meid die je niet trust?
Yap. Daarom zou ik geen one-night-stand kunnen hebben, denk dat ik echt geen gevoel/chemie kan hebben na een avondje stappen, ook al ziet ze er zo leuk uit...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Averon het volgende:
Absoluut. Maar er moet iets van mysterie zijn, en dat kan alleen met vertrouwen.
Mysterie okay en mmv okay..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Averon het volgende:
Absoluut. Maar er moet iets van mysterie zijn, en dat kan alleen met vertrouwen.
Gok voornamelijk wat bij haar niet mag of wat zij niet wil..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef Averon het volgende:
Wat er bij haar wel mag?
Of bij jou niet mag?
Ik weet niet hoe jij je zou voelen als die ander gast bijvoorbeeld bi zou zijn? Ik zelf heb daar geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gok voornamelijk wat bij haar niet mag of wat zij niet wil..
zou niet weten wat bij mij niet zou mogen....
Ooow op zo'n manier...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:44 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je zou voelen als die ander gast bijvoorbeeld bi zou zijn? Ik zelf heb daar geen behoefte aan.
Btw, moeten foto's op het fok-fotoboek eerst goedgekeurd worden?
ow tijdens een mvv of mmvv bedoel je...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:54 schreef Averon het volgende:
Nee, en dat wist ik dus wel.
Maar de dames onderling hebben dat ( een andere keer was dat) wel even met elkaar kortgesloten.
Ik zou er ook geen behoefte aan hebben, nee bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:44 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je zou voelen als die ander gast bijvoorbeeld bi zou zijn? Ik zelf heb daar geen behoefte aan.
Btw, moeten foto's op het fok-fotoboek eerst goedgekeurd worden?
Curious boyquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef PieterCK het volgende:
En daar waren de dames onderling wel uitgekomen??
Hoe oud waren die meiden dan
woonkamer beter idee???quote:
Proost...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:04 schreef Averon het volgende:
Sex in de zomer, als de rokjes kort zijn en de vrouwen zwoel. Als meisjes voor het eerst weer naar buiten gaan om ons jongens te verleiden. Als je samen met je meisje langs een rivier in zuid-frankrijk een middag kan liggen vrijen. Wanneer de nachten helder en warm zijn en de sterrehemel je deken. Als kampvuren branden en mede en bier rijkelijk vloeien.
Wanneer een je uitgeput 's ochtend in slaap valt zonder een moment spijt te hebben van de nacht.
nee mannelijkequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:40 schreef Averon het volgende:
Leuke collega? Vrouwelijke college?
Mee eens, zou het wel eens willen proberen, met 2 mannen. Mijn vriend moet hier niet aan denken, maar ik zou het echt nog wel eens willen uitproberen. Vooral omdat mijn vriend een probleempje heeft met z'n ding (quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:04 schreef Averon het volgende:
Kende ze allebei. Ken ze allebei nog steeds.
Waarom? Niet veel gekker dan twee vrouwen en één vent, dan hebben ze ook alle twee een natte doos, waarom is dat dan niet gek?
Mensen zouden gewoon wat makkelijker moeten doen over dat soort dingen, lang leve hedonisme.
Tuurlijk kun je alles hebben, gewoon voor gaanquote:
Biedt je je aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:05 schreef Averon het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je alles hebben, gewoon voor gaan![]()
Beter spijt te hebben van dingen die je deed, dan dingen die je naliet.
* meldtquote:
Ik altijdquote:
T is er pas zondag/maandag weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
alleen of met T. ?
oooh..gaat snel...houd ze het wel vol?quote:
ik weet het niet, 3 dagen al geen contact met d'r gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
oooh..gaat snel...houd ze het wel vol?
Yup zn meissie...quote:
ja maar dat lieve katje is doodquote:
zie topic VERMOORD!!!! niet mijn poes hoor dan was de dader ook dood geweestquote:
mja, topic vermoord, maar voor de rest kan ik moelijk alle subfora's afzoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:37 schreef GewoneMan het volgende:
kijk omhoog! mijn post
MIJN post MET een LINK in dit topic op DEZE pagina....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, topic vermoord, maar voor de rest kan ik moelijk alle subfora's afzoeken
op de FP misschien?
ow sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
MIJN post MET een LINK in dit topic op DEZE pagina....
ik vergeef je...quote:
en hoe is het met haar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi
* Sjowhan heeft eindelijk T. gesproken
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe is het met haar?
ps. heb je het gezien? ze hebben een jong katje wreed vermoord en het gefilmd en op internet gepost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en hoe is het met dr vibo ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eikels
't is vet goed met d'r, mist me wel ergggg. Zei nog: ja, als ik je weer zie, kunnen we weer neuken
![]()
Dat is
sowieso maandag en dinsdag welquote:Op zondag 24 juli 2005 11:47 schreef Mokster het volgende:
En dan zien we je zeker een paar daagjes niet op Fok? (schade inhalen)![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef Mokster het volgende:
Ik nu naar een vriendinnetje (lunch/borrel). Kan eigenlijk geen drank meer zien, maar na één roseetje is die gedachte waarschijnlijk wel weer verdwenen...
Goezzoquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef GewoneMan het volgende:
zo ik voel me weer een stuk beter... ga maar eens een stukkie rijden :-)
jah... heerlijk is dat lekker door die B wegen met veel bomen langs de kant. heeeeeeeeeerlijk...quote:
rij je dan rustig zodat er echt wat te genieten valt?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah... heerlijk is dat lekker door die B wegen met veel bomen langs de kant. heeeeeeeeeerlijk...
neuh, maar ook niet super wild ofzo. gewoon lekker relaxed eindje rijden en genieten van de koele wind die naar binnen waait met een muziekje erbij enz enzquote:Op zondag 24 juli 2005 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
rij je dan rustig zodat er echt wat te genieten valt?
leuk rijden dusquote:Op zondag 24 juli 2005 16:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neuh, maar ook niet super wild ofzo. gewoon lekker relaxed eindje rijden en genieten van de koele wind die naar binnen waait met een muziekje erbij enz enz
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
Helaas morgen weer aan het werk.
Nou ja... misschien wel goed. Kan ik weer een beetje afkicken van de rosé en overige alcoholische versnaperingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |