Yeah, yeahquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
...
Ik heb echt geen klagen nu trouwens met me dinnetje
Nadeel is dat als je d'r alleen in het weekend wil zien, dat ze op een gegeven moment wel genoeg van je heeftquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Yeah, yeahIk kan je plaatsvervangend dislike doen of berusten in het feit dat er gasten zijn die momenteel wel mazzel hebben. Laatste lijkt me constructiever.
In the meantime, blijf ik op de uitkijk staan voor het roodharige, mooie, gewillige en lieve weekend meisje.
zit ook tot uurtje of half 5, wellicht nog wat eerder, 't is zo verdomd rustig vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef GewoneMan het volgende:
en ik maar werken en werken... maar nog een paar uurtjes en dan mag ik naar huis
Oww wacht.. jij bent degene die niets zegt op ircquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:52 schreef Averon het volgende:
Ben ook gewoon aan het werk hoor. Programmeren is heel nadenken en je gedachten laten varen.
* PieterCK schrijft nog puntje op zijn "nog-te-regelen-lijstje"quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Averon het volgende:
28 juli voor mij.
Nu nog een meisje vinden om het huis in te wijden![]()
![]()
En wat hdaden ze geregeld??quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef Averon het volgende:
Nog mazzel, was even bang dat mijn vrienden een stripper of iets in die richting hadden geregeld voor mijn verjaardag 2 dagen geleden.
En als ze nou een hoer hadden geregeld hhahaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:44 schreef Averon het volgende:
Nope, dat hadden ze niet uiteindelijk. Nadeel is van strippers dat je net niet mag wat je nou graag wil.
Thanx, 27 jaren jong.
Foto van?? en leeftijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef Averon het volgende:
Liever niet
Dan toch liever zo'n roodharig gewillig meisje waar we het eerder over hadden.
aaah hoelang sta jij droog danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Averon het volgende:
Ach, ik krijg ze nog wel.
Guess dat ik wat makkelijker te bespelen was na een tijdje droog gestaan te hebben.
Jup de mensen met wie ik dan uitben, ALS ik al rij....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef Averon het volgende:
Eerst de auto in? En dan netjes thuisbrengen
mwah, er zijn tenten die jongere meiden aantrekken, en tenten die vooral wat oudere meiden aantrekken.. 't is wat je zelf het leukst vind natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef PieterCK het volgende:
Lijkt het mij tussen de 20 en 25 veel interesting voor die meiden..
want de meeste daarvan zullen onder de 20 zijn lijkt mij?
Wat verstaan jullieonder jongere en oudere qua leeftijden..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah, er zijn tenten die jongere meiden aantrekken, en tenten die vooral wat oudere meiden aantrekken.. 't is wat je zelf het leukst vind natuurlijk
Hhaha meiden van onder de 20 zijn niet erg geinteresseerd in jongen van 25+ gok ik zo maar.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Averon het volgende:
En er zijn zat meiden van onder de 20 die erg yummie zijn.
Maar ik heb het liefst op het moment rond de 21, 22.
You'd be surprised .......quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhaha meiden van onder de 20 zijn niet erg geinteresseerd in jongen van 25+ gok ik zo maar.....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Averon het volgende:
En er zijn zat meiden van onder de 20 die erg yummie zijn.
tjsa, ik ga er niet vanuit dat je op een 16jarige valtquote:Maar ik heb het liefst op het moment rond de 21, 22.
hhm kee, surpise me hahaha...quote:
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
overigens is mijn din 17, maar merk dat echt niet aan d'r
Ik ben 28 jaartjes jong en nu naar huis..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?
En nee, op 16 jarig val ik niet, maar alles boven de 18 is fair game.
Ben zelf 23quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef Averon het volgende:
[..]
Good for you, maar hoe oud ben jezelf?
En nee, op 16 jarig val ik niet, maar alles boven de 18 is fair game.
Ook niet erg vreemd vind ik, op jouw leeftijd zijn sommige vrouwen al meer met het huisje-boompje-beestje gedoe bezigquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef Averon het volgende:
Vrouwen van mijn eigen leeftijd zijn mij vaak veel te serieus, die willen vaak settlen en weet ik wat niet meer. En zijn bereid sex te gebruiken om dat te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |