abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:35:46 #101
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29049470
Het gaat gewoon nergens over om meteen met dodelijke straffen te roepen. Paar maandjes cel en iets van TBS is zwaar genoeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29049491
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:

[..]

Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
† The 3 Kings †
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:37:43 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_29049517
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef TC03 het volgende:
Het gaat gewoon nergens over om meteen met dodelijke straffen te roepen. Paar maandjes cel en iets van TBS is zwaar genoeg.
Ook goed.
Gast is vrij ziek; hij heeft er in ieder geval vrij goed over nagedacht; mes gebruiken want met een schep onthoofden leek hem "te bruut" en "cameratechnisch niet handig"
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:38:44 #104
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29049536
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het is heel simpel:van dierbare huisdieren dieren blijf je af. , en je geeft ze een waardige eindbestemming.
Als Gelly het nu nog niet snapt, .... ach laat maar.
- Waste of energy. -
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:38:52 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_29049539
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
Lijkt een lulverhaal want hij heeft het al een dag eerder aangekondigd.
Knappe dierenarts die twee volle dagen gesloten is...
(en ja; zelfs in Belgie zul je wel een weekenddierenarts hebben)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_29049588
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ook goed.
Gast is vrij ziek; hij heeft er in ieder geval vrij goed over nagedacht; mes gebruiken want met een schep onthoofden leek hem "te bruut" en "cameratechnisch niet handig"
zieke gast dus gewoon....
je 'nobele daad' vastleggen op film is heel normaal natuurlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29049594
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:
Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over. .
De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:43:54 #108
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049650
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:45:01 #109
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29049669
quote:
Dit is dus het filmpje neem ik aan? Misschien kan je het er even bijzetten .
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:45:03 #110
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049670
vanaf 20 minuten ongeveer
proud owner of loedertje
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:46:08 #111
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049701
linken naar een filmpje waarin dieren niet doodgaan door een stoute meneer betekend een jaarban en linken naar een filnpje waar een kitten (awwwwwwwwwwwwwwwwwww) doodgaat door een stoute meneer niet?
gekke nwsmods
proud owner of loedertje
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:46:09 #112
103866 attila
st.anger
pi_29049702
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Er zal toch wel ergens een dierenarts nachtdienst hebben ofzo?

en offtopic: slayer rules.
pi_29049750
Tja ik snap dat ook niet hoor, met noodgevallen moet je toch ergens terecht kunnen neem ik aan?

offtopic: zekers
† The 3 Kings †
pi_29049773
nu ja de cameraman is al van zijn bed gelicht, blijkbaar
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:50:35 #115
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049801
leuke reclame voor orgish daar in belgie
proud owner of loedertje
pi_29049823
Die link werkt hier niet, kan t niet met WMP afspelen,dan zeikt ie over dat ie beschadigd is ofzo, en gewoon downloaden laat m vastlopen
† The 3 Kings †
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:51:56 #117
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29049832
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie. Het is hier net zo goed verboden om als willekeurige idioot een koe mee naar binnen te slepen om te kijken of je deze met je huis-tuin-en-keuken-messenset voor het oog van de camera een kopje kleiner weet te maken.
pi_29049884
Wie beweert trouwens dat het beestje "toch al ziek was" ?
De maker toch van dit filmpje, na tig felle reacties aan zijn adres?

Volgens mij hadden de heren er gewoon lol in, en zijn ze wat 'geschrokken' van de reacties, hadden ze meer "kicken " "vet" verwacht of zo, of de Vlaamse equivalenten daarvan, en komen ze daarom maar snel met dat idiote excuus, dat het beestje toch al ziek was
pi_29049922
Werkt al, nvm
† The 3 Kings †
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:58:09 #120
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049949
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
De maker toch van dit filmpje, na tig felle reacties aan zijn adres?
op dat belgenforum schrijft die gast zelf hij is daar user en hij vertelde daar dus vanaf minutt 1 (zwangerschap poes, poes lekte, poes dierenarts, moordenaar opgelucht, poes gezond, kittens in d;r buik leefden nog...kitttens geboren..aww schattig..aww lief...1 kitten obeglukje...kitten moet dood..weer geld voor de dierenarts uitgeven of zelf doen? zelf doen! methode? IK WIL WEL SCHIETEN zei de ene user...enz enz...
proud owner of loedertje
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:58:57 #121
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29049970
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
er staan datums boven postings op forums
proud owner of loedertje
pi_29050033
Leuk dat ze ook laten zien hoe dat beest ligt te lijden
† The 3 Kings †
pi_29050034
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:58 schreef ludendorff het volgende:

[..]

op dat belgenforum schrijft die gast zelf hij is daar user en hij vertelde daar dus vanaf minutt 1 (zwangerschap poes, poes lekte, poes dierenarts, moordenaar opgelucht, poes gezond, kittens in d;r buik leefden nog...kitttens geboren..aww schattig..aww lief...1 kitten obeglukje...kitten moet dood..weer geld voor de dierenarts uitgeven of zelf doen? zelf doen! methode? IK WIL WEL SCHIETEN zei de ene user...enz enz...
aha zo... zieke gast dus gewoon.

zelf doen kan ook met gas, slaapt zo'n beestje binnen de minuut in.

gewoon een stel sadisten dus.... veelbelovend voor de toekomst ook, dergelijke dierenmishandelaars
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:05:35 #124
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29050092
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef kLowJow het volgende:
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie. Het is hier net zo goed verboden om als willekeurige idioot een koe mee naar binnen te slepen om te kijken of je deze met je huis-tuin-en-keuken-messenset voor het oog van de camera een kopje kleiner weet te maken.
Koeien zijn geen huisdieren, die een onderdeel uitmaken van het gezin.

Hoe deze stelling voor een die-hard boer eruit ziet weet ik niet. (Ik twijfel), die kijkt misschien anders tegen het leven aan.
pi_29050233
die gast wil ik wel eens in mijn klauwen krijgen, zal ik hem eens laten lijden...

WALGELIJK
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:21:52 #126
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29050438
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:05 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Inderdaad, een behoorlijk kansloze opmerking
Wat kansloos?

Ik vind het gewoon erger om naar een katje te kijken wat vermoord dan een mens. Veel weerlozer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29050647
Ik vind het echt niet normaal wat die kerel heeft gedaan. Echt waar. Met zulke mensen mag je hetzelfde doen als wat diegene een dier heeft aangedaan. Ik ben een dierenvriend. Ik hou van dieren misschien nog wel meer dan van mensen (ja mensen kom maar op met het commentaar). Maar van dieren krijg je veel meer dan van de meeste mensen! En mensen die dit dieren kunnen aandoen die kunnen later ook kinderen wat aandoen. Kijk maar naar die dierenbeul in Enschede. Heeft heel veel dieren wat aangedaan en heeft ook een mens vermoord en heeft anderen verwond. Dierenmishandelaars mogen ze van mij opsluiten en de sleutel weggooien!!!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:37:20 #128
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_29050715
Ik ga dat filmpje niet bekijken, wat ik er over gelezen heb is al erg genoeg. Wat een walgelijke lui
En dan nog klagen dat ze de reactie op 't filmen van het vermoorden van het diertje niet prettig vinden.

Volgende keer met een ziek katje gewoon meteen naar de DA gaan heren !!!!
En maak voor jezelf maar een hele serie afspreken met een psychiater ofzo dat lijkt me dringend noodzakelijk.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_29050803
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga dat filmpje niet bekijken, wat ik er over gelezen heb is al erg genoeg. Wat een walgelijke lui
En dan nog klagen dat ze de reactie op 't filmen van het vermoorden van het diertje niet prettig vinden.

Volgende keer met een ziek katje gewoon meteen naar de DA gaan heren !!!!
En maak voor jezelf maar een hele serie afspreken met een psychiater ofzo dat lijkt me dringend noodzakelijk.
Ik vind inderdaad mensen die dit soort dingen doen psychisch net zo ziek als die ontsnapte TBS'er van laatst. Die sporen niet hoor, die zijn écht geestelijk niet in orde. Kan niet anders
pi_29051047
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over. .
Op alle vormen van dierenmishandeling moet óf foltering óf de doodstraf staan. Dat je zoiets dóet is al vragen om een heleboel narigheid (als ik de dader zou kennen had-ie een probleem en het interesseert me dan geen moer om daar een paar jaar voor achter de tralies te gaan, echt niet) maar dat je het in je zwaar gestoorde harses haalt om zoiets dier-onterends te filmen čn zo'n walgelijk filmje op internet te zetten.....sorry, ik heb daar geen woorden voor. En trouwens, als je naar zoiets gaat zitten kijken omdat je dat leuk vindt, ben je gewoon net zo gek, en zorg maar gewoon dat je uit mijn buurt blijft, want zoals een eerdere poster al opmerkte: een onthoofding van de al qaeda-debielen is (denk ik) minder erg om te zien dan dierenmishandeling, of het nou gaat om een rat of een koe, ik wil het niet zien. Dat ik weet dat het gebeurt is al genoeg om me over de rooie te jagen en geloof me: ik word niet gauw kwaad, maar figuren die dieren mishandelen hebben aan mij een verkeerde, want die hebben mazzel als ze er een dwarslaesie aan overhouden!!!
pi_29051087
Wat een ferme taal.
pi_29051095
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:32 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het echt niet normaal wat die kerel heeft gedaan. Echt waar. Met zulke mensen mag je hetzelfde doen als wat diegene een dier heeft aangedaan. Ik ben een dierenvriend. Ik hou van dieren misschien nog wel meer dan van mensen (ja mensen kom maar op met het commentaar). Maar van dieren krijg je veel meer dan van de meeste mensen! En mensen die dit dieren kunnen aandoen die kunnen later ook kinderen wat aandoen. Kijk maar naar die dierenbeul in Enschede. Heeft heel veel dieren wat aangedaan en heeft ook een mens vermoord en heeft anderen verwond. Dierenmishandelaars mogen ze van mij opsluiten en de sleutel weggooien!!!
kan je 1 ding verzekeren, ik heb die rotkop gezien mocht ik hem ooit tegenkomen... ik weet dat het fysiek onmogelijk is iemand door een betonnen muur heen te slaan, maar ik ga dan toch echt mijn uiterste best doen...

hopelijk denken er meer mensen zo over dan lezen we het binnenkort vanzelf in het nieuws....

nee ik kick niet op geweld maar dit laat mijn bloed koken, en dan heb ik niet eens alles gezien
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29051124
Ik weet niet wie er zieker zijn trouwens, malloten die katten mollen of dierenliefhebbers die compleet uit hun plaat gaan bij het zien ervan. Beide een enkeltje van Mesdag a.u.b.
pi_29051167
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wie er zieker zijn trouwens, malloten die katten mollen of dierenliefhebbers die compleet uit hun plaat gaan bij het zien ervan. Beide een enkeltje van Mesdag a.u.b.
nogal een verschil he, iemand die een klein weerloos katje durft te vermoorden. of een brute lafaard zijn kop in elkaar willen slaan.

maar goed gezien jouw posts in dit topic zal ik er verder geen woorden aan vuil maken
pi_29051209
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nogal een verschil he, iemand die een klein weerloos katje durft te vermoorden. of een brute lafaard zijn kop in elkaar willen slaan.
Ja, volgens mij heb je dan een probleempje om je emoties te beheersen en heb je behandeling nodig. Misschien zie ik het wel fout hoor. Er zit voor mij iig weinig verschil tussen.
pi_29051214
Gelly, de meesten zien het waarschijnlijk voor zich bij als zoiets bij hun kat gebeurd... Denk je eens in als t bij jou gebeurt? (je zal waarschijnlijk geen huisdieren hebben, je bent er hoogstwaarschijnlijk bang voor) Of bij een familielid van je die bijv. ontvoerd word en vermoord op tape?
† The 3 Kings †
pi_29051218
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef gelly het volgende:
Dus jij vindt het normaal wat die kerel doet?Sorry hoor dan vind ik jou niet helemaal normaal!
Sorry hoor mensen die dit doen of dierenliefhebbers. Het is een heel verschil!!!
pi_29051242
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Gelly, de meesten zien het waarschijnlijk voor zich bij als zoiets bij hun kat gebeurd...
Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.
pi_29051244
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb je dan een probleempje om je emoties te beheersen en heb je behandeling nodig. Misschien zie ik het wel fout hoor. Er zit voor mij iig weinig verschil tussen.
dan denk ik dat jij eerder toe bent aan een psyciater
pi_29051273
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef kv26 het volgende:

[..]

Dus jij vindt het normaal wat die kerel doet?
Ja, dat kun je toch lezen in mn posts ? Kennelijk vertroebelt dierenliefhebberij het vermogen tot lezen nogal.
pi_29051285
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.
Ik ben vegetariėr.
pi_29051294
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef gelly het volgende:

[..]

dude ik heb in een slachterij gewerkt en heb absoluut geen probleem met het doden van dieren als het gaat om voedsel, wel vind ik dat het dier dan een waardige dood verdiend. iets dat helaas te weinig gebeurd.

maar wat die gast doet staat niet in verhouding, en is niet normaal!
pi_29051305
Zoals het vlees hier aangeboden word is er (in mijn ogen) niets ergs aan. Natuurlijk is het doodmaken van een beest ernstig, maar het gebeurt op een snelle en wreedzame manier dmv een pin in hun hoofd schieten,dan is het zo voorbij.. Als het aangeboden word net als in Taiwan dat ze opengesneden en dood laten bloeden is t natuurlijk niet normaal
† The 3 Kings †
pi_29051354
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:07 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, dat kun je toch lezen in mn posts ? Kennelijk vertroebelt dierenliefhebberij het vermogen tot lezen nogal.
Wat als deze kerel straks jouw kindje pakt. Dan piep je wel anders! Zo'n kerel begint met dieren en daarna pakt hij kinderen!!!
pi_29051357
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dude ik heb in een slachterij gewerkt en heb absoluut geen probleem met het doden van dieren als het gaat om voedsel, wel vind ik dat het dier dan een waardige dood verdiend. iets dat helaas te weinig gebeurd.
Waardig doodgaan, zie je het jezelf typen ? Ook in slachthuizen worden de meeste dieren afgemaakt middels een keelsnede. Nou boeit mij dat niet, maar laten we niet net doen of we dieren een waardige dood bezorgen als het om consumptievlees gaat.
pi_29051368
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef kv26 het volgende:

[..]

Wat als deze kerel straks jouw kindje pakt. Dan piep je wel anders! Zo'n kerel begint met dieren en daarna pakt hij kinderen!!!
Don't do drugs dude.
pi_29051372
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Waardig doodgaan, zie je het jezelf typen ? Ook in slachthuizen worden de meeste dieren afgemaakt middels een keelsnede. Nou boeit mij dat niet, maar laten we niet net doen of we dieren een waardige dood bezorgen als het om consumptievlees gaat.
zeg ik toch! leer eens lezen...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:13:42 #148
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29051388
Ik hoop oprecht dat iemand deze mensen eens goed aanpakt, als zoiets bij mij in de straat zou gebeuren zou ik serieus niet voor mezelf instaan.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29051405
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Don't do drugs dude.
Ten eerste jij lijkt mij eerder die drugs gebruikt. En ten tweede ik ben geen dude!
pi_29051427
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zeg ik toch! leer eens lezen...
Wat is dan het verschil tussen een rund en een pluizig kittentje ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')