Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef TC03 het volgende:
Het gaat gewoon nergens over om meteen met dodelijke straffen te roepen. Paar maandjes cel en iets van TBS is zwaar genoeg.
Als Gelly het nu nog niet snapt, .... ach laat maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het is heel simpel:van dierbare huisdieren dieren blijf je af., en je geeft ze een waardige eindbestemming.
Lijkt een lulverhaal want hij heeft het al een dag eerder aangekondigd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
zieke gast dus gewoon....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook goed.
Gast is vrij ziek; hij heeft er in ieder geval vrij goed over nagedacht; mes gebruiken want met een schep onthoofden leek hem "te bruut" en "cameratechnisch niet handig"![]()
De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:
Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over..
Dit is dus het filmpje neem ik aan? Misschien kan je het er even bijzettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef ludendorff het volgende:
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Vr.asx
Er zal toch wel ergens een dierenarts nachtdienst hebben ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had gelezen dat het al laat was, geen dierenarts meer open... Nekje breken is toch ook zo gedaan?
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie. Het is hier net zo goed verboden om als willekeurige idioot een koe mee naar binnen te slepen om te kijken of je deze met je huis-tuin-en-keuken-messenset voor het oog van de camera een kopje kleiner weet te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
De plaats klopt niet (keuken), maar het is wel de realiteit op andere plaatsen (slachthuis).
op dat belgenforum schrijft die gast zelf hij is daar user en hij vertelde daar dus vanaf minutt 1 (zwangerschap poes, poes lekte, poes dierenarts, moordenaar opgelucht, poes gezond, kittens in d;r buik leefden nog...kitttens geboren..aww schattig..aww lief...1 kitten obeglukje...kitten moet dood..weer geld voor de dierenarts uitgeven of zelf doen? zelf doen! methode? IK WIL WEL SCHIETEN zei de ene user...enz enz...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Wie beweert trouwens dat het beestje "toch al ziek was" ?
De maker toch van dit filmpje, na tig felle reacties aan zijn adres?
er staan datums boven postings op forumsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Wie beweert trouwens dat het beestje "toch al ziek was" ?
aha zo... zieke gast dus gewoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:58 schreef ludendorff het volgende:
[..]
op dat belgenforum schrijft die gast zelf hij is daar user en hij vertelde daar dus vanaf minutt 1 (zwangerschap poes, poes lekte, poes dierenarts, moordenaar opgelucht, poes gezond, kittens in d;r buik leefden nog...kitttens geboren..aww schattig..aww lief...1 kitten obeglukje...kitten moet dood..weer geld voor de dierenarts uitgeven of zelf doen? zelf doen! methode? IK WIL WEL SCHIETEN zei de ene user...enz enz...
Koeien zijn geen huisdieren, die een onderdeel uitmaken van het gezin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef kLowJow het volgende:
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie. Het is hier net zo goed verboden om als willekeurige idioot een koe mee naar binnen te slepen om te kijken of je deze met je huis-tuin-en-keuken-messenset voor het oog van de camera een kopje kleiner weet te maken.
Wat kansloos?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, een behoorlijk kansloze opmerking![]()
Ik vind inderdaad mensen die dit soort dingen doen psychisch net zo ziek als die ontsnapte TBS'er van laatst. Die sporen niet hoor, die zijn écht geestelijk niet in orde. Kan niet andersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga dat filmpje niet bekijken, wat ik er over gelezen heb is al erg genoeg. Wat een walgelijke lui![]()
En dan nog klagen dat ze de reactie op 't filmen van het vermoorden van het diertje niet prettig vinden.![]()
Volgende keer met een ziek katje gewoon meteen naar de DA gaan heren !!!!
En maak voor jezelf maar een hele serie afspreken met een psychiater ofzo dat lijkt me dringend noodzakelijk.![]()
Op alle vormen van dierenmishandeling moet óf foltering óf de doodstraf staan. Dat je zoiets dóet is al vragen om een heleboel narigheid (als ik de dader zou kennen had-ie een probleem en het interesseert me dan geen moer om daar een paar jaar voor achter de tralies te gaan, echt niet) maar dat je het in je zwaar gestoorde harses haalt om zoiets dier-onterends te filmen čn zo'n walgelijk filmje op internet te zetten.....sorry, ik heb daar geen woorden voor. En trouwens, als je naar zoiets gaat zitten kijken omdat je dat leuk vindt, ben je gewoon net zo gek, en zorg maar gewoon dat je uit mijn buurt blijft, want zoals een eerdere poster al opmerkte: een onthoofding van de al qaeda-debielen is (denk ik) minder erg om te zien dan dierenmishandeling, of het nou gaat om een rat of een koe, ik wil het niet zien. Dat ik weet dat het gebeurt is al genoeg om me over de rooie te jagen en geloof me: ik word niet gauw kwaad, maar figuren die dieren mishandelen hebben aan mij een verkeerde, want die hebben mazzel als ze er een dwarslaesie aan overhouden!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over..
kan je 1 ding verzekeren, ik heb die rotkop gezien mocht ik hem ooit tegenkomen... ik weet dat het fysiek onmogelijk is iemand door een betonnen muur heen te slaan, maar ik ga dan toch echt mijn uiterste best doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:32 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het echt niet normaal wat die kerel heeft gedaan. Echt waar. Met zulke mensen mag je hetzelfde doen als wat diegene een dier heeft aangedaan. Ik ben een dierenvriend. Ik hou van dieren misschien nog wel meer dan van mensen (ja mensen kom maar op met het commentaar). Maar van dieren krijg je veel meer dan van de meeste mensen! En mensen die dit dieren kunnen aandoen die kunnen later ook kinderen wat aandoen. Kijk maar naar die dierenbeul in Enschede. Heeft heel veel dieren wat aangedaan en heeft ook een mens vermoord en heeft anderen verwond. Dierenmishandelaars mogen ze van mij opsluiten en de sleutel weggooien!!!
nogal een verschil he, iemand die een klein weerloos katje durft te vermoorden. of een brute lafaard zijn kop in elkaar willen slaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wie er zieker zijn trouwens, malloten die katten mollen of dierenliefhebbers die compleet uit hun plaat gaan bij het zien ervan. Beide een enkeltje van Mesdag a.u.b.
Ja, volgens mij heb je dan een probleempje om je emoties te beheersen en heb je behandeling nodig. Misschien zie ik het wel fout hoor. Er zit voor mij iig weinig verschil tussen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nogal een verschil he, iemand die een klein weerloos katje durft te vermoorden. of een brute lafaard zijn kop in elkaar willen slaan.
Dus jij vindt het normaal wat die kerel doet?Sorry hoor dan vind ik jou niet helemaal normaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wie er zieker zijn trouwens, malloten die katten mollen of dierenliefhebbers die compleet uit hun plaat gaan bij het zien ervan. Beide een enkeltje van Mesdag a.u.b.
Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Gelly, de meesten zien het waarschijnlijk voor zich bij als zoiets bij hun kat gebeurd...
dan denk ik dat jij eerder toe bent aan een psyciaterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb je dan een probleempje om je emoties te beheersen en heb je behandeling nodig. Misschien zie ik het wel fout hoor. Er zit voor mij iig weinig verschil tussen.
Ja, dat kun je toch lezen in mn posts ? Kennelijk vertroebelt dierenliefhebberij het vermogen tot lezen nogal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef kv26 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal wat die kerel doet?
Ik ben vegetariėr.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.
dude ik heb in een slachterij gewerkt en heb absoluut geen probleem met het doden van dieren als het gaat om voedsel, wel vind ik dat het dier dan een waardige dood verdiend. iets dat helaas te weinig gebeurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.
Wat als deze kerel straks jouw kindje pakt. Dan piep je wel anders! Zo'n kerel begint met dieren en daarna pakt hij kinderen!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat kun je toch lezen in mn posts ? Kennelijk vertroebelt dierenliefhebberij het vermogen tot lezen nogal.
Waardig doodgaan, zie je het jezelf typen ? Ook in slachthuizen worden de meeste dieren afgemaakt middels een keelsnede. Nou boeit mij dat niet, maar laten we niet net doen of we dieren een waardige dood bezorgen als het om consumptievlees gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dude ik heb in een slachterij gewerkt en heb absoluut geen probleem met het doden van dieren als het gaat om voedsel, wel vind ik dat het dier dan een waardige dood verdiend. iets dat helaas te weinig gebeurd.
Don't do drugs dude.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef kv26 het volgende:
[..]
Wat als deze kerel straks jouw kindje pakt. Dan piep je wel anders! Zo'n kerel begint met dieren en daarna pakt hij kinderen!!!
zeg ik toch! leer eens lezen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Waardig doodgaan, zie je het jezelf typen ? Ook in slachthuizen worden de meeste dieren afgemaakt middels een keelsnede. Nou boeit mij dat niet, maar laten we niet net doen of we dieren een waardige dood bezorgen als het om consumptievlees gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |