quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zijn er nog plannen voor een fok-sex meet?
niet dat ik weet maar over 2 weken ga ik trouwen met je ex. dan zien we elkaar wel toch? je bent uitgenodigdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet dat ik weet maar over 2 weken ga ik trouwen met je ex. dan zien we elkaar wel toch? je bent uitgenodigd![]()
Hmm.. kan hier wel afgesproken worden, mits het toegestaan is in dit topic of coursequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Alleen de lokatie is nog niet bekend, en de datum.
jawel, maar diat was gewoon misselijkmakend klefquote:
tssquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel, maar diat was gewoon misselijkmakend klef
ach kan mij het ook schelen, mark is terug
doe dat dan privé ofzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tss
Ik moet d'r 2 weken missen
Mag ik dan ff
relax dude is gewoon gein (alsof je dat nie wist)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij lekker je verhaaltjes aan iemand anders vertellen
Denk je dat ik alles meenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
relax dude is gewoon gein (alsof je dat nie wist)
piece dude![]()
ik laat denken aan een paard over die heeft een grotere kopquote:
Ghighighiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik laat denken aan een paard over die heeft een grotere kop![]()
hoi hoi ook een stukkie pizza ? ik heb nog wel wat overquote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:43 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan stuk pizza aan sjowhan geeft...
hoe gaat het met tallietje?
doe haar de grtn van mij... oh ja enne heeft ze de vibo nog laten zien aan de meiden? hahaha ben aagjuhquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker
Had d'r gister aan de lijn.. ze zat film te kijken dus zou vandaag bellen. Nog niets gehoord helaas
geloof van niet.. heb d'r niet over gehoord iigquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doe haar de grtn van mij... oh ja enne heeft ze de vibo nog laten zien aan de meiden? hahaha ben aagjuh
ahquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef Averon het volgende:
Moeilijke woorden voor makkelijke dingen? Verval nogal makkelijk naar Engels ben ik bang.
Veel stress nu, en stress relief sex is very good sex.
Single is inderdaad kut.. had dat ook al snel gemerkt nadat mijn lange relatie over was, ik vond het niet echt geweldig om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:44 schreef Averon het volgende:
Goed voor jou.
Sucks to be single right now.
Ben bang dat het toch weer zoiets nutteloos gaat worden als verhuizing voorbereiden of zoiets dit weekend. Tenzij ik tussen nu en 24 uur iets liefs, moois en gewilligs tegen ga komen.
Dus verfen, behangen, inrichten.. alle zooi die erbij komt kijken... Weet nog wel (was ik 10 ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:09 schreef Averon het volgende:
Eigen huis gekocht. Daar komt nog aardig wat bij kijken. Plus eigen zaak, dus das ook lekker druk. Hence, the stress
Ik ben pseudo actief op zoek, ik sta er voor open als het voorbij komt. Neem zelf wat initiatief, tegenwoordig ook online. Wat niet wegneemt dat een leuk weekend thing welkom zou zijn.
kotsen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef Averon het volgende:
Verven, behangen etc etc is voor het grootste gedeelte al gedaan, beetje laat ik doen, en beetje doe ik zelf met vrienden. Meer dingen zoals notaris, bank, makelaar, oplevering, internet & telefoon aansluiting en ga zo maar door wat veel tijd gaat kotsen. Maar is wel erg leuk om te doen.
Ik denk dat er geen hobby is die ontzettend rustig is; ja wel mediteren, maar denk dat je daar niet op zit te wachtenquote:Tja, werk is beetje hobby, maar ik heb ook nog zat tijd voor andere hobby's hoor, als ik dat niet zou doen zou ik allang ontploft zijn denk ik. En bovendien, noem mij een hobby die zo rustgevend is als het brouwen van mede.
Maar een ' druk' weekend?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:48 schreef Averon het volgende:
Okay, kosten dusFreudian slip I guess.
En waar ik op wacht/hoop is niet echt rust
Rood haar is wel mooi jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef Averon het volgende:
Ik hoop op een wederzijdse vorming van een spanningsveld waarin begrip mogelijk is maar waar fysieke barrieres verdwijnen om plaats te maken voor een welhaast euforisch gevoel van vrijheid.![]()
Oh, en het zou leuk zijn als ze rood haar had![]()
't is dan ook het geheel wat zo mooi is. Als ze iets van blauwe ogen heeft, en dan kastanje rood haar...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef Averon het volgende:
Ik ben gek op rood harige meisjes, vooral dat kastanje rood. Maar ik ben nog nooit verliefd geweest op, of naar bed geweest met, een redhead.
Vind ze alleen nog steeds prachtig om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |