werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:20 schreef PieterCK het volgende:
Ga jij nog wat doen vandaag??
we houden het topic wel lekker levend he
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ook niet al te druk dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
werken
Gisteren bezig geweest met een P3 waarvan de virusscanner het blijkbaar niet deed.. Na een complete uninstall, oudere versie erop, oude versie eraf, nieuwe versie erop deed de virusscanner het weer
Vandaag dingetjes afmaken voor 't weekend, wat pc's installeren en fok!ken
Dat is de vraag of ze dat willen en zin in hebben hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ook niet al te druk dus
Komen andere ons nog vergezellen hiero straks![]()
zal toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is de vraag of ze dat willen en zin in hebben he
De slowchat gaat iig nu wel de goede kant op, moet ik eerlijk toegeven.. zelfs PUB's slowchat zit al > 30quote:
Tsja maar dit is ook alweer deel 20 moeten ze het toch wel vinden ondertussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De slowchat gaat iig nu wel de goede kant op, moet ik eerlijk toegeven.. zelfs PUB's slowchat zit al > 30
Men moet de slowchat gewoon vinden, indien dat gedaan wordt, gaat het gelijk een stuk harder
Yap. Luiheid of geen zin om te mengen in een slowchat in SEX (wat? Ik belurk een SEX-forum?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja maar dit is ook alweer deel 20 moeten ze het toch wel vinden ondertussen![]()
![]()
Dat je het iig wel veilig doet..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yap. Luiheid of geen zin om te mengen in een slowchat in SEX (wat? Ik belurk een SEX-forum?) zal meer het probleem zijn.
Overigens had ik nog een leuke grap. gisteren zijn me ouders langsgeweest om de cavia te brengen om 2 weken te logeren, maar vanochtend kwam ik erachter dat ik "open en bloot" nog een 12 pack condooms (pak durex) had staan op me speakers.. Hoop nu niet dat ze rare dingen gaan denken
tsja ach, het zal me eigenlijk een zorg zijn wat me ouders ervan denken. Ze zullen wel misschien bedenkingen hebben, maar dat wordt dan nog wel es besproken en rechtgetrokken. Gelukkig heb ik iig moderne oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:15 schreef Averon het volgende:
Wat voor rare dingen? Kom op zeg, dit is de moderne tijd.
Op mijn verjaardag moes iemand een glas hebben, en dus was ze willkeurig kastjes aan het openmaken in de keuken. Dus ziet ze de condooms liggen in zo'n kastje. So what, weet ze tenminste dat ik het veilig doe.
ze moest naar huisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:35 schreef Averon het volgende:
Blij toe.
Dat meisje wat ze bij mij vond had ik graag laten slapen, maar helaas.
Condooms klaar hebben liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Averon het volgende:
Ze is 23, en foto's kan je op je buik schrijven. Ga toch mijn eigen ruiten niet ingooien?
Wta als ze de volgende keer wel wil blijven?
Blijven slapen bedoel je? Ik zou er dan iig geen haast mee maken, denk dat ze echt wel kan kenbaar maken als ze meer wil dan alleen maar slapenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Averon het volgende:
Ze is 23, en foto's kan je op je buik schrijven. Ga toch mijn eigen ruiten niet ingooien?
Wta als ze de volgende keer wel wil blijven?
Hoi Ymmequote:
Ach, er is al enige tijd (weer) spanning tussen ons. Allebei weer single, allebei niet voor langere tijd in elkaar interested maar vinden elkaar wel leuk en pretty delicious.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijven slapen bedoel je? Ik zou er dan iig geen haast mee maken, denk dat ze echt wel kan kenbaar maken als ze meer wil dan alleen maar slapen
Goed hoor, leuke foto's hebbie welquote:
naja.. misschien dat ze op een gegeven moment de spanning teveel vind worden en het gaat lossen dmv een nachtje overnachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef Averon het volgende:
[..]
Ach, er is al enige tijd (weer) spanning tussen ons. Allebei weer single, allebei niet voor langere tijd in elkaar interested maar vinden elkaar wel leuk en pretty delicious.
Jammer dat het er maar 2 zijnquote:
One can only hopequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
naja.. misschien dat ze op een gegeven moment de spanning teveel vind worden en het gaat lossen dmv een nachtje overnachten
Ach, het vertrouwelijke is er al. Ik zou ook dan zeker niet overhaasten, ook gezien je goede 'relatie' met haar, dat kan het alleen maar verpesten voor jou als ze het verkeerd opvat...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:59 schreef Averon het volgende:
[..]
One can only hope![]()
Ik zit niet achter haar aan, en zij ook niet achter mij. Maar kan me erg goed voorstellen dat we samen wakker worden na een avondje stappen zonder resultaat.
Ze blijft toch al geregeld slapen, danwel op de bank, danwel bij mij in bed, licht eraan hoe ze zich voelt.
Jaaa zag hemquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:22 schreef Averon het volgende:
Check, thanx for helping out the new guy.
heyquote:
zachte kant, hmmm duik je in bed met z'n tweeenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Averon het volgende:
Tuurlijk wel joh, mannen met een zachte kant, daar vallen die domme wijven allemaal voor !
er, was that out loud?
of d'r moet iig 1 vrouwtje bij liggen zeker..quote:
Ow is dat zo???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Averon het volgende:
2 mannen & 1 vrouw is trouwens een heel stuk leuker dan veel mannen denken.
Haha met bekende van je??quote:
Met iemand die ik niet kendequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha met bekende van je??
En wat zou er dan zo leuk aan zijn?
wel handig als je ze alle 2 niet kent denk ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Met iemand die ik niet kende![]()
![]()
Al een tijd terug hoor, en nee, niet met dat meisje waar ik het eerder over had. En het is absoluut een enerverende ervaring, iets supergeils dat zo'n meid keihard bezig is twee kerels tegelijkertijd te behagen.
op zich wel maar jij hebt niks bij die andere man gedaan zekers..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:04 schreef Averon het volgende:
Kende ze allebei. Ken ze allebei nog steeds.
Waarom? Niet veel gekker dan twee vrouwen en één vent, dan hebben ze ook alle twee een natte doos, waarom is dat dan niet gek?
Mensen zouden gewoon wat makkelijker moeten doen over dat soort dingen, lang leve hedonisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |