quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:40 schreef Averon het volgende:
Daarom dus, ik ga vanaf mijn 30ste wel eens nadenken over dat soort dingen. Er zijn nog zoveel dingen die ik nog wil doen voordat ik oud word
Zeg, dat vriendinnetje van jou, heeft die geen net iets oudere, mooie zus of vriendin ofzo?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Averon het volgende:
Er.. ik ben, er heel blij voor d'r, nee echt![]()
Weer niks![]()
haha jij hoeft niet meer te zoeken of gevonden worden hequote:
Soms is een trio best aardigquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha jij hoeft niet meer te zoeken of gevonden worden he
MMV of MVV dan?? of MMM hahaquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms is een trio best aardig![]()
overigens nog ni gedaan...
HOezo niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
MVV of MMV.. Maar ik weet ni zo of dinnetje dat nou wel zo'n goed idee vind
Heb het nog nooit met d'r besprokenquote:
Maar dan zou je ook wel MMV doen als ze dat zou willenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb het nog nooit met d'r besproken
En de relatie is nog 'vers'; 5 maandjes wel, maargoed.. ooit misschien een keer, zal er zelf geen haast achter zetten, misschien wel bespreken een keer, en kijken wat d'r visie erover is.
mwah.. ik weet 't ni.. eerst maar es kijke hoe de relatie zich vordertquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar dan zou je ook wel MMV doen als ze dat zou willen
Ervaring meequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:01 schreef Averon het volgende:
Succes, but word to the wise.
Trio is erg de moeite waard, maar niet met een serieuse vriendin, gaat meestal niet helemaal goed.
dat klopt inderdaad. Ik zal er dan ook sterk bij nadenken als ze ooit ermee komt. Waarschijnlijk wordt het dan geen bekende (en ja, ik ken de topics die erover gaan, die hier in SEX geopend zijn..)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaring mee![]()
Volgens mij moet je dat ook meer als 'speeltje' zien en meer niet, dus idd niet in een gewone relatie
Ik ken de topic nog nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad. Ik zal er dan ook sterk bij nadenken als ze ooit ermee komt. Waarschijnlijk wordt het dan geen bekende (en ja, ik ken de topics die erover gaan, die hier in SEX geopend zijn..)
ik bedoel meer dat het meer besproken is in dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ken de topic nog nietdus mij staat nog wat te wachten dan zekers...
Besproken of ook onderling uitgeprobeerd???quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat het meer besproken is in dit subforum
Het is besproken in dit subforum, ik heb gelurkt/meegediscussieerd maar geen ervaring mee gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Besproken of ook onderling uitgeprobeerd???![]()
Maar ander die toen in de discussie zaten ook niet onderling??quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is besproken in dit subforum, ik heb gelurkt/meegediscussieerd maar geen ervaring mee gehad
hahahaha dat had ik al veel eerder...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Averon het volgende:
eh ja, en das momenteel dus niet zo, darn it.
Ik word echt oud, ik begin van herinneringen te leven. En dat op mijn 27ste
Komkommertijd he......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Al Roodharigen 'met uitsterven bedreigd' gelezen? Dat gaat fout...
Tsja komkommertijd + slechtlezenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm mja.. Zag alleen de kop eerlijk gezegd, had het artikel nog niet echt gelezen
Tss het is _bijna_ weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja komkommertijd + slechtlezen![]()
![]()
Wordt er niet beter op dan he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss het is _bijna_ weekend. Niet zo zeuren he
Als het dan maar lekker weer is en geen regenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb nog een BBQ vanavond hoor.....
Ik hoop het en er zijn al partytenten opgebouwd gisteren en vandaag nog een paar..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het dan maar lekker weer is en geen regen
dan moet het niet gaan stormenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik hoop het en er zijn al partytenten opgebouwd gisteren en vandaag nog een paar..
Dus sta wel droog
Zullen we het even positief houden graagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan moet het niet gaan stormen
Al die partytenten de lucht in
het kon zo maar gebeurenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zullen we het even positief houden graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |