Yup zn meissie...quote:
ja maar dat lieve katje is doodquote:
zie topic VERMOORD!!!! niet mijn poes hoor dan was de dader ook dood geweestquote:
mja, topic vermoord, maar voor de rest kan ik moelijk alle subfora's afzoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:37 schreef GewoneMan het volgende:
kijk omhoog! mijn post
MIJN post MET een LINK in dit topic op DEZE pagina....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, topic vermoord, maar voor de rest kan ik moelijk alle subfora's afzoeken
op de FP misschien?
ow sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
MIJN post MET een LINK in dit topic op DEZE pagina....
ik vergeef je...quote:
en hoe is het met haar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi
* Sjowhan heeft eindelijk T. gesproken
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe is het met haar?
ps. heb je het gezien? ze hebben een jong katje wreed vermoord en het gefilmd en op internet gepost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en hoe is het met dr vibo ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eikels
't is vet goed met d'r, mist me wel ergggg. Zei nog: ja, als ik je weer zie, kunnen we weer neuken
![]()
Dat is
sowieso maandag en dinsdag welquote:Op zondag 24 juli 2005 11:47 schreef Mokster het volgende:
En dan zien we je zeker een paar daagjes niet op Fok? (schade inhalen)![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef Mokster het volgende:
Ik nu naar een vriendinnetje (lunch/borrel). Kan eigenlijk geen drank meer zien, maar na één roseetje is die gedachte waarschijnlijk wel weer verdwenen...
Goezzoquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef GewoneMan het volgende:
zo ik voel me weer een stuk beter... ga maar eens een stukkie rijden :-)
jah... heerlijk is dat lekker door die B wegen met veel bomen langs de kant. heeeeeeeeeerlijk...quote:
rij je dan rustig zodat er echt wat te genieten valt?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah... heerlijk is dat lekker door die B wegen met veel bomen langs de kant. heeeeeeeeeerlijk...
neuh, maar ook niet super wild ofzo. gewoon lekker relaxed eindje rijden en genieten van de koele wind die naar binnen waait met een muziekje erbij enz enzquote:Op zondag 24 juli 2005 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
rij je dan rustig zodat er echt wat te genieten valt?
leuk rijden dusquote:Op zondag 24 juli 2005 16:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neuh, maar ook niet super wild ofzo. gewoon lekker relaxed eindje rijden en genieten van de koele wind die naar binnen waait met een muziekje erbij enz enz
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
Helaas morgen weer aan het werk.
Nou ja... misschien wel goed. Kan ik weer een beetje afkicken van de rosé en overige alcoholische versnaperingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |