lekker is dat he? Gewoon pretentieloos zeikenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een minderwaardig achterlijk stuk stront ..
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een minderwaardig achterlijk stuk stront ..
Keuringsdienst van Waarde afleveringen gezien over slavernij in de cacaoteelt?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
Slavernij is ook goed voor de economie
Ik pleit voor herinvoering van slavernij![]()
Bijna goed Harry, ik ben pretentieloos aan het zieken.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
lekker is dat he? Gewoon pretentieloos zeiken
een amikale pets op je linkerschouderblad kun je krijgen, rakkerquote:Op maandag 11 juli 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bijna goed Harry, ik ben pretentieloos aan het zieken.
Nee niet gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:33 schreef du_ke het volgende:
Keuringsdienst van Waarde afleveringen gezien over slavernij in de cacaoteelt?
Dat zei je vriendin vannacht ookquote:
ik heb liever dat ze tegen jou blijft klagen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee Harry, ze zei ''potentieloos.''
Gadverdamme, zulke borderline-achtige zelfhaat zou ik van tvlxd verwachten...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, ik ben er weer, ik was namelijk iets vergeten. Namelijk dat ik een neuroot ben die geen leven heeft.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mis aelly.
Ja, een van de bekendste slachtoffers van brandwonden... waarom kijkt iedereen zo verbaasd op? Zijn gewoon normale mensen.quote:
Echt fijn is het niet om dat soort foto's te zien na het eten.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Ja, een van de bekendste slachtoffers van brandwonden... waarom kijkt iedereen zo verbaasd op? Zijn gewoon normale mensen.
Voor het eten wel dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt fijn is het niet om dat soort foto's te zien na het eten.
Brandwonden zijn echt afschuwelijk.
Neequote:Op maandag 11 juli 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Voor het eten wel dan?
Nog meer kunstwerkjes op : Rate My Pooquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef kLowJow het volgende:
Das een mooie zeg!
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:09 schreef djenneke het volgende:
omdat zulk soort meisjes niet op dit soort hollandse boeren vallen!
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:11 schreef Drugshond het volgende:
Nee die vallen sneller op negers met een grote lul....... heb je nou je zin![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |