Vandaar die blikken in de bus.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
L'oreal out of bed look gel heeft ook wel de kleur van lichaamseigen sappen
Guess so.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Vandaar die blikken in de bus.
Ik kom binnen, overigens.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vertrek overigens.
Niet zo zeuren, de media vaart wel bij terroristen en kijk eens wat ze voor de bouwnijverheid in NYC betekend hebben en de defensie/beveiligings industrie in de VS.quote:
Bom erop.quote:Johan Vlemmix (foto) zegt dat het nieuwe thuiswinkelprogramma, dat hij samen met Emile Ratelband en Tel Sell-presentator Nol Roos gaat presenteren, 'spraakmakend' zal worden.
Het is een kleine groep die het voor de rest verpest. Het lijken welquote:UTRECHT / DEN HAAG - Volgens de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft maar vijf procent van de 'Lonsdale-jongeren' extreem-rechtse ideeën.
Voeg de daad bij het woord en bezoek een trainingskampje in Pakistan ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
Niet zo zeuren, de media vaart wel bij terroristen en kijk eens wat ze voor de bouwnijverheid in NYC betekend hebben en de defensie/beveiligings industrie in de VS.
Mijn stelling: Terrorisme is goed voor de werkgelegenheid, er moeten meer terroristen komen!
En goed voor de overbevolking!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, de media vaart wel bij terroristen en kijk eens wat ze voor de bouwnijverheid in NYC betekend hebben en de defensie/beveiligings industrie in de VS.
Mijn stelling: Terrorisme is goed voor de werkgelegenheid, er moeten meer terroristen komen!
Cape Fear.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Het Midden-Oosten plat gooien ook
edit: En Afrika natuurlijk.
Atoombom
Kennedy Space Centrequote:Op maandag 11 juli 2005 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Als het maar geen Cape Kennedy is.
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |