Wordt er toch een topic van mij genoemd, mission accomplishedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En deze:
Waarom retourticket veel goedkoper dan 1 enkeltje en
Enkele reis?
Wie speelt er mee met het TRV-memory spel
leef je uit en doe je dingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo'n beetje 99% van de topics hier verloopt zonder problemen en heeft een leuke sfeer. Als het al eens mis gaat zijn Lucille en ik er vrij snel bij. Ook met de deleteknop. Daarbij geven we ook waarschuwingen, die sommigen zelfs te ver vinden gaan. Gaat men toch door, volgen meer notes en uiteindelijk ook bans. Zoals recentelijk een aantal bans zijn gevallen.
Verrek, het zijn er 3. De eerste is verholpen, de derde is oud en niet om wakker van te liggen en de tweede moet ik dus nog even bekijken.quote:
We hebben al voor de Scandinavische landen apart een centraal topic. Deze kunnen wat mij betreft wel naast elkaar blijven bestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Als we het toch over toevoegen hebben:
Wintersport in Scandinavië mag op den duur ook wel een linkje krijgen naar Vakantie Scandinavië zodat je 1 centraal Scandinavië topic krijgt.
Ik was hem even vergeten, maar hij is inmiddels unsticky.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:43 schreef dwerg het volgende:
Uiteraard begint de topicstarter, aangezien Reviews van reisliteratuur voor de gewone users nog op slot zit.
De maten van de tas kan je vergelijken met de baggagevoorschriften van de airline waar je mee vliegt. Handbaggage mag hoogstwaarschijnlijk sowieso niet aangezien je met 1 tas een hele bak (boven je in het vliegtuig) zou vullen. Business Class maakt voor de afmetingen niks uit, bij BC mag je meer aan gewicht mee nemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef Guusie het volgende:
Ik weet even niet of ik er een topic er over mag openen. Ik heb namelijk de vraag of iemand ervaring heeft met het meenemen van een *redelijk* grote tennistas? Hoe doen jullie het? Moeten we hem inchecken of gewoon als handbagage meenenem? Want als we hem inchecken zijn we zeker ongerust dat er niet iets uitgejat word *redelijk dure tennisrackets* en bij handbagage of ze gaan zeiken of het te groot is..
Owja, we gaan naar Bali (indonesie) speelt dat ook een rol? Maakt het uit of je bussiness class vliegt of niet (dat doen mijn ouders)
Ik hoor het nog wel en bedankt
-Guusie
Edit: gaat om deze tas: http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=2083&cat=6&subcat=534&level=2
Zwaar is ie absoluut niet!quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De maten van de tas kan je vergelijken met de baggagevoorschriften van de airline waar je mee vliegt. Handbaggage mag hoogstwaarschijnlijk sowieso niet aangezien je met 1 tas een hele bak (boven je in het vliegtuig) zou vullen. Business Class maakt voor de afmetingen niks uit, bij BC mag je meer aan gewicht mee nemen.
Je mag helemaal geen bagage voor je zetten mijns inziens. Waarom zouden ze anders die bakken hebben. KLM zegt:quote:Op zondag 17 juli 2005 15:20 schreef Guusie het volgende:
[..]
Zwaar is ie absoluut niet!
Ik zou denken dat het bussiness clas wel wat uitmaakt omdat je hem dan gewoon voor je neer kan zetten wat niet kan in economy class! Bedankt voor de tip ik ga even kijken bij KLM
Jouw tas van 75 cm is dus te lang en moet dus worden ingechecked.quote:Op alle vluchten mag u handbagage mee aan boord nemen (1):
* Een stuk handbagage met maximale afmetingen van 55 x 35 x 25 cm en een maximaal gewicht van 10 kg.
* Een overjas/deken, paraplu/wandelstok, een handtas, een cameratas en een aanvaardbare hoeveelheid leesmateriaal.
die 10 cm maakt niks uit. We nemen hem gewoon mee als handbagagequote:Op zondag 17 juli 2005 15:20 schreef Guusie het volgende:
[..]
Zwaar is ie absoluut niet!
Ik zou denken dat het bussiness clas wel wat uitmaakt omdat je hem dan gewoon voor je neer kan zetten wat niet kan in economy class! Bedankt voor de tip ik ga even kijken bij KLM
Het is 20 cm. Ik vraag me sterk af of het wel mag. Volgens de bagagevoorschriften van KLM voor handbagage namelijk niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:26 schreef Guusie het volgende:
[..]
die 10 cm maakt niks uit. We nemen hem gewoon mee als handbagage![]()
Dat merk je nu al.quote:
Zo serieus nemen ze het volgens mij ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is 20 cm. Ik vraag me sterk af of het wel mag. Volgens de bagagevoorschriften van KLM voor handbagage namelijk niet.
Veel plezier!quote:Op zondag 17 juli 2005 15:36 schreef Guusie het volgende:
[..]
Zo serieus nemen ze het volgens mij ook nietWe mochten ook een keer veel meer bagage (zonder bijbetaling) meenemen van klm! (aupair ging weer naar huis toen) Maar goed! We zullen het nog wel even ter bevestiging vragen aan zo'n dame/heer daar! Ik dank u voor de snelle reactie, want nu moeten we bijna het automobiel in en naar het vliegmachine! Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |