quote:Grobbel - vrijdag 8 juli 2005 @ 20:18
Bleh, dat is toch die griezelige Gunther?
zeker wetenquote:
Mr Vainquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef cafca het volgende:
6. Culture Beat - ?
Ze weet wel wat ze wil, en ze wil het nu.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef cafca het volgende:
6. Culture Beat - ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef thaleia het volgende:
7 misschien Leila K? (geen idee welk nummer)
Open Sesamequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef thaleia het volgende:
7 misschien Leila K? (geen idee welk nummer)
Er staan er nog 2 open:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet ik er nog meer afmaken?
Klopt ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef cafca het volgende:
11 snow - informer ?
hier is het net begonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef Grobbel het volgende:
verkapte hint: het blijft maar regenen vandaag.
Nee joh, je moet degene met de meeste goede het punt gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:05 schreef Grobbel het volgende:
Ik laat de vraag nog 10 minuten openstaan, en dan vind ik het welletjes geweest voor deze vraag; het moet wel leuk blijven natuurlijk. Het punt zal ik dan geven aan de persoon die nummer 14 wist te geven, cafca.
Aangepaste afkorting:
BMcL - IKR (TFME)
Ah ja, zonder jou had natuurlijk niemand 4 Non Blondes en 2 Unlimited kunnen raden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, je moet degene met de meeste goede het punt geven![]()
Nee joh, punt is voor cafca....ik loop maar te stangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah ja, zonder jou had natuurlijk niemand 4 Non Blondes en 2 Unlimited kunnen raden.Ik zie wel, eerst maar eens kijken of iemand het nog raden kan.
Voor nu staat cafca in puntpositie omdat ik dat als eerste vraagverandering heb ingevoerd, maar met zijn goedkeuring wil ik het ook best aan jou toekennen.
Het is zuur, maar dat krijg je wel vaker bij dit soort vragen. Voor hetzelfde geld had iemand die pas net een minuut online is het goede antwoord gegeven, en dan had je er ook naast gegrepen. Enfin.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, punt is voor cafca....ik loop maar te stangen
McManus keur ik goed, en bandnamen mogen ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Grobbel het volgende:
Telt McLusky (band) ook?
En Elvis Costello? (echte naam: Declan Patrick McManus)
Ik betwijfel trouwens of ik aan de tien zal komen, dus geef ik anderen maar wat ideetjes.![]()
hij heeft er niet bij gezegd dat het als 'mek'moet klinken toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Grobbel het volgende:
Oei, Stereo MC's.Benieuwd wat cafca daar van vind, anders kom ik ook wel aan de 10.
MC Hammer zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Grobbel het volgende:
Oei, Stereo MC's.Benieuwd wat cafca daar van vindt, anders kom ik ook wel aan de 10.
Hij spelde het wel expliciet als 'Mc'. En als vervolgvraag zou het ook wat logischer zijn om enkel de Schotse variant te hanteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft er niet bij gezegd dat het als 'mek'moet klinken toch?![]()
Lijkt me OK. Grobbel +1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Grobbel het volgende:
Elvis Costello (McManus)
Paul McCartney
McLusky
Tom McRae
Ian McCullough
Lutricia McNeal
Don McLean
Michael McDonald
Fleetwood Mac
Malcolm McLaren
quote:Paul McCartney
Michael MacDonald
Eddie MacDonald (the ALarm)
Lutricia McNeal
Maggie McNeal
Ian McCullogh
Sarah McLaghlan
Paddy McAloon (Prefab Sprout)
Tom McRae
Ralhp McTell
Tim McGraw
Die kan ik niet laten gaan:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef Grobbel het volgende:
Geen inspiratie meer, maar ach.
Ik zie nu dat ik Ian McCullough verkeerd heb gespeld (moet Ian McCulloch zijn), maar van welke bekende 80s band was hij ook alweer de voorman?
En dan nog het risico lopen te laat te zijn, met zo'n weggevertje door zoveel te typenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die kan ik niet laten gaan:
Echo & the Bunnymen
Het offeren van dat schaap heeft de F5-goden gunstig gestemd, zo te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die kan ik niet laten gaan:
Echo & the Bunnymen
All Music Guide zegt van wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
De man met de mooiste stem ter wereld
Schrijf je echt McCulloch?
ff de CD collectie geraadpleegd, en nu weet ik het zeker, jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
De man met de mooiste stem ter wereld
Schrijf je echt McCulloch?
........of wacht niet te lang met het juiste antwoord....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:51 schreef cafca het volgende:
smokie?
Ha, onze campkenner!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Vicky Leandros
Tja, op vrijdag sla ik hier mijn slag.quote:
jij edit van 3x naar 4x naar 3x wat is het nou?quote:
Ik heb last van hallucinaties denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij edit van 3x naar 4x naar 3x wat is het nou?
Yepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Charmian het volgende:
61
Heb je dat zelf geteld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Acht keer in het refrein dat zeven keer wordt gezongen en vijf keer in rest van de tekst.
Echt nie? altijd gedacht....quote:
Die had ik zelf ook in mijn lijstje, en als ik goed geteld heb was dat nummer 5quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:55 schreef cafca het volgende:
ik kan het niet laten om nog ff de glimmer twins te roepen
idd een reden om maar snel te gaan slapen en te dromen over baccara of pussycat of the herrysquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:26 schreef thaleia het volgende:
[..]!
Denk je dat je met Peter Blanker en Vicky Leandros alles gehad hebt, krijg je dit
Wat!?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
de 2e hint is eigenlijk de 1e en andersom![]()
Ik bedoel dat voor de oplossing de 2e hint eerst komt en dan pas de 1e hint...quote:
quote:began life as a side project for Talking Heads
Yeps!quote:
Ik ken geen tweelingen met dezelfde voornaamquote:
...ze heten Bram en Tom, toevalligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:47 schreef Berkery het volgende:
Een vriendin van me heeft vandaag een tweeling gekregen![]()
Tja t was wel crytpisch natuurlijk....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken geen tweelingen met dezelfde voornaam![]()
[..]
...ze heten Bram en Tom, toevallig![]()
quote:is one of those songs which, if you're an American who lived through the 1980s, you heard. If you don't know the song, it must be because you were hiding out in a shack on the top of a mountain in Montana. Prior to the chart-topping, brain-popping success of
,
was primarily known in the music industry for her songwriting talents. Together with husband and collaborator Dave Ellington Davis had penned songs for the likes of Barbara Streisand, Frank Sinatra and Kenny Rogers - not just a high-profile bunch, but an artistically diverse group. "
" was hardly a ground-breaking pop single, but that didn't stop it from becoming one of the most played tracks of the decade. After reaching the number one spot in the States it stayed there for over two months. The work that followed saw respectable chart action, but she never reached the top spot again.
Ik dacht dat de naam van haar 'husband' een iets te grote hint was, maar ik was in de war met de titel van het nummerquote:
Neuh, wel iets bekenderder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Gambolputty het volgende:
Robin Beck?
Die jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:09 schreef ranja het volgende:
1981 was dat toch? Dan moet het bijna wel Bette Davis Eyes van Kim Carnes zijn, maar ik heb geen idee of die zoveel songs schrijft en bovendien is dat nummer nou juist een cover...
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:09 schreef ranja het volgende:
1981 was dat toch? Dan moet het bijna wel Bette Davis Eyes van Kim Carnes zijn, maar ik heb geen idee of die zoveel songs schrijft en bovendien is dat nummer nou juist een cover...
Mark +1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:30 schreef Mark het volgende:
Bjork
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
Nuclear assault?
Wordt wel gewaardeerd, als dat het leed wat verzacht...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:38 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
Ik kan geloof ik tegenwoordig zo'n beetje twee standen per dag maken!
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:47 schreef Grobbel het volgende:
'Onmogelijke foto' lijkt me een beetje overdreven... Volgens mij is het gewoon Christina Aguilera.
En dat is correct.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef bartrid het volgende:
Da's gang of four
Yep.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Semi-detached van Therapy?
Dat verbaast me niks, ik heb 'm maar drie keer gedraaid ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij ben ik die wel eens tegengekomen in tweedehandszaken, maar geen idee welke CD dat ook alweer was.
Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef Charmian het volgende:
Is da Paul Elstak
Rechtsklikken op 't (nep)plaatje, eigenschappen/properties kiezen. Dan zie je de url die plak je in een nieuw browser-window en dan enter doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:33 schreef Grobbel het volgende:
Hoe zien jullie die foto?
Jep, sorry voor de deeplinkbeveiliging, had die site nog nooit gebruikt...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef Charmian het volgende:
Is da Paul Elstak
Dat is mijn vaste taktiek als een foto niet opduikt, maar werkte om de een of andere reden niet. Maar ach, vraag is ondertussen toch al geraden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rechtsklikken op 't (nep)plaatje, eigenschappen/properties kiezen. Dan zie je de url die plak je in een nieuw browser-window en dan enter doen.
The Smiths - Some girls are bigger than othersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Charmian het volgende:
Een stukje tekst, van wie en waaruit?
From the ice-age to the dole-age
There is but one concern
Geweldig nummer, geweldige cd! I've come to wish you an unhappy brithdayquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - Some girls are bigger than others
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - Some girls are bigger than others
dolle_hond + 1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
panic
big mouth strikes again
girlfriend in a coma?
berkery +1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:10 schreef Berkery het volgende:
Die ken ik nog van eerder gevraagd: Band of Susans
Juist.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ministry natuurlijk
wa's dat nou, ministry vragen stellen als ik er niet ben?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef bartrid het volgende:
wa's dat nou, ministry vragen stellen als ik er niet ben?
quote:One of the most respected (and idiosyncratic) techno DJs and producers in the '90s,began his music career as a hip-hop DJ in the mid-'80s, shifting to acid-house and later rave near the end of the decade. He began recording for Stress (as Pig City) in the early '90s and also appeared on R&S, XL and his own Magnetic North Records. By the mid-'90s, he had gradually shifted away from rave to a brand of straightahead techno with the ferocity of hardcore yet the sublime feelings of classic Detroit techno.
Bijnaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef Charmian het volgende:
Dj Dinges
quote:
Niet zo mopperen anders ban ik je uit de AS-lijst.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat die Muziek Trivia Audioscrobbler stats.
Bartrid+1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef bartrid het volgende:
Dave Clarke
Pff, ik quote de oom van Spider-Man: 'With great power comes great responsibility.'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zo mopperen anders ban ik je uit de AS-lijst.![]()
gedaan, als WilhelmStroker.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bartrid+1
psst bartrid, doe ook eens de trivia audioscrobbler-lijst joinen
quote:
Neneh Cherry - Buffalo Stancequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
gedaan, als WilhelmStroker.
stukje tekst. Wie en welk nummer?
Who's looking good today?
Who's looking good in every way?
No style rookie
You better watch don't mess with me
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef Grobbel het volgende:
The Animal Collective - Who could win a rabbit?
Mahjongg - The Rrabbitt
Goldcard - Rabbit
UNKLE - Rabbit in your Headlight
Jefferson Airplane - White Rabbit
League of XO gentlemen was de officiele naam (volgens mij zat er een copyright op wat je daar noemt), maar goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:31 schreef bartrid het volgende:
League of extraordinary gentlemen was dat toch?
Heb je mijn email hier omtrent nog gelezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
psst bartrid, doe ook eens de trivia audioscrobbler-lijst joinen
haha ja volgens mij is hij ook al een keer langs geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef peaceman het volgende:
bekende foto.....
ja da's bijna onvermijdelijk met al die topics. Ik kreeg vandaag een cd binnen van deze heren....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
haha ja volgens mij is hij ook al een keer langs geweest
The Toy Dollsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef bartrid het volgende:
Nee Amerikanen en ze maken hele aanstekelijke vrolijke punk met blazers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |