quote:Grobbel - vrijdag 8 juli 2005 @ 20:18
Bleh, dat is toch die griezelige Gunther?
zeker wetenquote:
Mr Vainquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef cafca het volgende:
6. Culture Beat - ?
Ze weet wel wat ze wil, en ze wil het nu.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef cafca het volgende:
6. Culture Beat - ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef thaleia het volgende:
7 misschien Leila K? (geen idee welk nummer)
Open Sesamequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef thaleia het volgende:
7 misschien Leila K? (geen idee welk nummer)
Er staan er nog 2 open:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet ik er nog meer afmaken?
Klopt ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef cafca het volgende:
11 snow - informer ?
hier is het net begonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef Grobbel het volgende:
verkapte hint: het blijft maar regenen vandaag.
Nee joh, je moet degene met de meeste goede het punt gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:05 schreef Grobbel het volgende:
Ik laat de vraag nog 10 minuten openstaan, en dan vind ik het welletjes geweest voor deze vraag; het moet wel leuk blijven natuurlijk. Het punt zal ik dan geven aan de persoon die nummer 14 wist te geven, cafca.
Aangepaste afkorting:
BMcL - IKR (TFME)
Ah ja, zonder jou had natuurlijk niemand 4 Non Blondes en 2 Unlimited kunnen raden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, je moet degene met de meeste goede het punt geven![]()
Nee joh, punt is voor cafca....ik loop maar te stangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah ja, zonder jou had natuurlijk niemand 4 Non Blondes en 2 Unlimited kunnen raden.Ik zie wel, eerst maar eens kijken of iemand het nog raden kan.
Voor nu staat cafca in puntpositie omdat ik dat als eerste vraagverandering heb ingevoerd, maar met zijn goedkeuring wil ik het ook best aan jou toekennen.
Het is zuur, maar dat krijg je wel vaker bij dit soort vragen. Voor hetzelfde geld had iemand die pas net een minuut online is het goede antwoord gegeven, en dan had je er ook naast gegrepen. Enfin.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, punt is voor cafca....ik loop maar te stangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |