Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:47 schreef Grobbel het volgende:
'Onmogelijke foto' lijkt me een beetje overdreven... Volgens mij is het gewoon Christina Aguilera.
En dat is correct.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef bartrid het volgende:
Da's gang of four
Yep.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Semi-detached van Therapy?
Dat verbaast me niks, ik heb 'm maar drie keer gedraaid ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij ben ik die wel eens tegengekomen in tweedehandszaken, maar geen idee welke CD dat ook alweer was.
Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef Charmian het volgende:
Is da Paul Elstak
Rechtsklikken op 't (nep)plaatje, eigenschappen/properties kiezen. Dan zie je de url die plak je in een nieuw browser-window en dan enter doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:33 schreef Grobbel het volgende:
Hoe zien jullie die foto?
Jep, sorry voor de deeplinkbeveiliging, had die site nog nooit gebruikt...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef Charmian het volgende:
Is da Paul Elstak
Dat is mijn vaste taktiek als een foto niet opduikt, maar werkte om de een of andere reden niet. Maar ach, vraag is ondertussen toch al geraden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rechtsklikken op 't (nep)plaatje, eigenschappen/properties kiezen. Dan zie je de url die plak je in een nieuw browser-window en dan enter doen.
The Smiths - Some girls are bigger than othersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Charmian het volgende:
Een stukje tekst, van wie en waaruit?
From the ice-age to the dole-age
There is but one concern
Geweldig nummer, geweldige cd! I've come to wish you an unhappy brithdayquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - Some girls are bigger than others
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - Some girls are bigger than others
dolle_hond + 1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
panic
big mouth strikes again
girlfriend in a coma?
berkery +1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:10 schreef Berkery het volgende:
Die ken ik nog van eerder gevraagd: Band of Susans
Juist.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ministry natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |