wa's dat nou, ministry vragen stellen als ik er niet ben?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef bartrid het volgende:
wa's dat nou, ministry vragen stellen als ik er niet ben?
quote:One of the most respected (and idiosyncratic) techno DJs and producers in the '90s,began his music career as a hip-hop DJ in the mid-'80s, shifting to acid-house and later rave near the end of the decade. He began recording for Stress (as Pig City) in the early '90s and also appeared on R&S, XL and his own Magnetic North Records. By the mid-'90s, he had gradually shifted away from rave to a brand of straightahead techno with the ferocity of hardcore yet the sublime feelings of classic Detroit techno.
Bijnaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef Charmian het volgende:
Dj Dinges
quote:
Niet zo mopperen anders ban ik je uit de AS-lijst.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat die Muziek Trivia Audioscrobbler stats.
Bartrid+1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef bartrid het volgende:
Dave Clarke
Pff, ik quote de oom van Spider-Man: 'With great power comes great responsibility.'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zo mopperen anders ban ik je uit de AS-lijst.![]()
gedaan, als WilhelmStroker.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bartrid+1
psst bartrid, doe ook eens de trivia audioscrobbler-lijst joinen
quote:
Neneh Cherry - Buffalo Stancequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
gedaan, als WilhelmStroker.
stukje tekst. Wie en welk nummer?
Who's looking good today?
Who's looking good in every way?
No style rookie
You better watch don't mess with me
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef Grobbel het volgende:
The Animal Collective - Who could win a rabbit?
Mahjongg - The Rrabbitt
Goldcard - Rabbit
UNKLE - Rabbit in your Headlight
Jefferson Airplane - White Rabbit
League of XO gentlemen was de officiele naam (volgens mij zat er een copyright op wat je daar noemt), maar goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:31 schreef bartrid het volgende:
League of extraordinary gentlemen was dat toch?
Heb je mijn email hier omtrent nog gelezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
psst bartrid, doe ook eens de trivia audioscrobbler-lijst joinen
haha ja volgens mij is hij ook al een keer langs geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef peaceman het volgende:
bekende foto.....
ja da's bijna onvermijdelijk met al die topics. Ik kreeg vandaag een cd binnen van deze heren....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
haha ja volgens mij is hij ook al een keer langs geweest
The Toy Dollsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef bartrid het volgende:
Nee Amerikanen en ze maken hele aanstekelijke vrolijke punk met blazers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |