McManus keur ik goed, en bandnamen mogen ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Grobbel het volgende:
Telt McLusky (band) ook?
En Elvis Costello? (echte naam: Declan Patrick McManus)
Ik betwijfel trouwens of ik aan de tien zal komen, dus geef ik anderen maar wat ideetjes.![]()
hij heeft er niet bij gezegd dat het als 'mek'moet klinken toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Grobbel het volgende:
Oei, Stereo MC's.Benieuwd wat cafca daar van vind, anders kom ik ook wel aan de 10.
MC Hammer zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Grobbel het volgende:
Oei, Stereo MC's.Benieuwd wat cafca daar van vindt, anders kom ik ook wel aan de 10.
Hij spelde het wel expliciet als 'Mc'. En als vervolgvraag zou het ook wat logischer zijn om enkel de Schotse variant te hanteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft er niet bij gezegd dat het als 'mek'moet klinken toch?![]()
Lijkt me OK. Grobbel +1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Grobbel het volgende:
Elvis Costello (McManus)
Paul McCartney
McLusky
Tom McRae
Ian McCullough
Lutricia McNeal
Don McLean
Michael McDonald
Fleetwood Mac
Malcolm McLaren
quote:Paul McCartney
Michael MacDonald
Eddie MacDonald (the ALarm)
Lutricia McNeal
Maggie McNeal
Ian McCullogh
Sarah McLaghlan
Paddy McAloon (Prefab Sprout)
Tom McRae
Ralhp McTell
Tim McGraw
Die kan ik niet laten gaan:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef Grobbel het volgende:
Geen inspiratie meer, maar ach.
Ik zie nu dat ik Ian McCullough verkeerd heb gespeld (moet Ian McCulloch zijn), maar van welke bekende 80s band was hij ook alweer de voorman?
En dan nog het risico lopen te laat te zijn, met zo'n weggevertje door zoveel te typenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die kan ik niet laten gaan:
Echo & the Bunnymen
Het offeren van dat schaap heeft de F5-goden gunstig gestemd, zo te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die kan ik niet laten gaan:
Echo & the Bunnymen
All Music Guide zegt van wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
De man met de mooiste stem ter wereld
Schrijf je echt McCulloch?
ff de CD collectie geraadpleegd, en nu weet ik het zeker, jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef thaleia het volgende:
De man met de mooiste stem ter wereld
Schrijf je echt McCulloch?
........of wacht niet te lang met het juiste antwoord....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:51 schreef cafca het volgende:
smokie?
Ha, onze campkenner!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Vicky Leandros
Tja, op vrijdag sla ik hier mijn slag.quote:
jij edit van 3x naar 4x naar 3x wat is het nou?quote:
Ik heb last van hallucinaties denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij edit van 3x naar 4x naar 3x wat is het nou?
Yepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Charmian het volgende:
61
Heb je dat zelf geteld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Acht keer in het refrein dat zeven keer wordt gezongen en vijf keer in rest van de tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |