Valt wel mee hoor. De vriendin van Aron Grunberg in ieder geval niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:52 schreef Sidekick het volgende:
Sizzler, gezien je matige mod-prestraties van de afgelopen weken, krijg je hierbij verplicht verlof van een week.
pbalkenendequote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:06 schreef pberends het volgende:
Balkenende gelooft in herstel economie![]()
.
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ok.
Vergeet de plantjes niet water te geven.
I'm off.
Wie?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. De vriendin van Aron Grunberg in ieder geval niet.
Marsmannetjes die de aarde aanvallen. Slotje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De ontknoping van het verhaal komt pas in de laatste tien minuten. Je hebt gedurende de film niet echt een idee waar het heen gaat, daardoor blijft het wel spannend.
Omdat vrouwtjes van Venus komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom heten ze toch altijd ''mannetjes''?
Hoi Johanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bedoel je de vriendin of weet je niet wie Arnon G. is?
.
Dag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Hoi Johan
Ik ken ze beide niet. Toon mij eens wat foto's.
Arnon..... Zijn dieptepunten noemt men in literair Nederland hoogtepunten. Hoe diep kan men zinkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dag.
Ik heb hier een vreemd toetsenbord, dus ik kan de benodigde codes voor het plaatsen van een plaatje niet invoeren. Maar Arnon Grunberg hoef je niet te zien, niet te horen en zeker niet te lezen, en zijn vriendin ken ik niet.
Bas!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Arnon..... Zijn dieptepunten noemt men in literair Nederland hoogtepunten. Hoe diep kan men zinken![]()
Isreal en de Joden die erin wonen zijn alwetende bestuurders van de wereld.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ik nu van te voren wist dat Israel van voorkennis beschuldigd zou worden, ben ik dan een superinsider of een ongeneeslijke scepticus?
Aanslagen London
De Asielzoeker of Gstaad? De rest is echt niet om door te komen. En dan zwijg ik nog over zijn Yashastukjes of zijn gewurm voor het derde net.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Monidique het volgende:
'k Heb één boek van Arnon G. gelezen en dat vond ik best leuk.
TIll I am 64! Lalalalaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ken je me toch door en door. Zul je altijd voor me blijven zorgen?
Blauwe Maandagen, of zoiets?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Asielzoeker of Gstaad? De rest is echt niet om door te komen. En dan zwijg ik nog over zijn Yashastukjes of zijn gewurm voor het derde net.
Waarin ' ie in z'n eentje de Nederlandse prostitutie blijkt te onderhouden? Giphart.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:47 schreef pberends het volgende:
'Britten hebben terreur aan zichzelf te wijten'
Zegt iemand de waarheid loopt iedereen te huilen.
Ik zie niet waar hij ongelijk heeft.quote:In Groot-Brittannië is een rel ontstaan omtrent de uitspraken van het linkse parlemenslid George Galloway. Volgens hem hebben 'we' (de Britten) de bloedige bomaanslagen in Londen, die aan ruim 50 Britten het leven kostten, deels aan 'onszelf' te wijten. Hij zegt dat de veiligheidsdiensten ''keer op keer'' gewaarschuwd hebben dat de oorlog in Afghanistan en Irak de kans op een terreuraanslag alleen maar zou vergroten.
Oh, Al-Kaida?quote:The Times, in tegenstelling tot bovenstaande kranten niet links maar conservatief ingesteld, wees echter ieder verband tussen de aanslagen in Londen en de Britse deelname aan de oorlog in Irak resoluut van de hand. ''Dat is een denkfout. Al Qeada en zijn onderafdelingen hadden het verjagen van Saddam Hussein niet nodig als extra aanmoediging. Londen werd aangevallen omdat extremisten een heilige oorlog tussen hen en de democratische samenleving willen ontketenen.''
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet waar hij ongelijk heeft.
Def P logica.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:12 schreef JanMichiel het volgende:
Bush heeft wat mij betreft ook schuld aan de aanslagen op de twin towers. Een duidelijk gevolg van de oorlog in Irak.
Laten we de Blitz niet vergeten, en de Spaanse inquisitie. Demonisch in drie tijdperken, die Bush.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:12 schreef JanMichiel het volgende:
Bush heeft wat mij betreft ook schuld aan de aanslagen op de twin towers. Een duidelijk gevolg van de oorlog in Irak.
Echt niet, dat is typisch rechts!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
Typisch links om de schuldvraag om te draaien
Zo kom je nooit ergens
Dat moeten andere mensen maar uitmaken. Helaas zijn ze verbannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, en Dutroux was zeker ook een pedofiel?
Grappig, in al zijn voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echt niet, dat is typisch rechts!
Húh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |