Kankerwethouders, weet juh.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:20 schreef Sidekick het volgende:
Wat voor wethouders?
kkquote:
Het was een trieste fictieve uitspraak. Maar goed, wat voor relevantie heeft de coalitie?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
kk
Volgens mij is het een CDA-VVD-PvdA-coalitie daar in Den Haag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De tering, alsof alle mooie vrouwen of werken of als bezoeker rondlopen op het North Sea Jazz. Drugshond, jij hebt net zo'n vunzige geest als ik, zo ziet onze hemel eruit, ga er heen als je kans ziet. Of ga naar Sail 05, want daar loopt iig veel van de zelfde vrouwtjes weer te werken
Als je daar rondloopt ( echt ik werk ook af en toe wel door hoor ) dan pleuren je ogen af en toe uit je kop. Maar ik zie dan ook relatief veel mensen die aan het werk zijn dat scheelt misschien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
North Sea Jazz Festival, wat is er aan?
LOL, dat tering sail komt er ook weer aan, dat is nog geen halve kilometer van mijn huis.. ik zie het als absolute hel!
hm, laat maar weten of je er staat dan en waar: geengeouwehoer @ gmail .comquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als je daar rondloopt ( echt ik werk ook af en toe wel door hoor ) dan pleuren je ogen af en toe uit je kop. Maar ik zie dan ook relatief veel mensen die aan het werk zijn dat scheelt misschien.
Dat wordt het voor mij ook, we overnachten 5 dagen met alle mensen van het uitzendbureau waar ik voor werk in één of ander gebouw. Dat wordt weer stackers en cokequote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
North Sea Jazz Festival, wat is er aan?
. ik zie het als absolute hel!
U is opgeslagen in me contactsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, laat maar weten of je er staat dan en waar: geengeouwehoer @ gmail .com
Misschien mag jij wel in het gebouw 'afrika' aan de Oostelijke handelskade, begin jaren 90 het gebied van de heroinehoertjes, later deel van het repetitiehuis en begin 2000 een gekraakt pand waar allerlei dingen georganiseerd werden tot een paar weken geleden..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat wordt het van mij ook, we overnachten 5 dagen met alle mensen van het uitzendbureau waar ik voor werk in één of ander gebouw. Dat wordt weer stackers en coke![]()
Zou best kunnen, ze hadden het over een pand wat op de sloopnominatie staat, maar wel een mannetje of heel veel kan huisvesten voor een week. En het zou dichtbij zijn idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien mag jij wel in het gebouw 'afrika' aan de Oostelijke handelskade, begin jaren 90 het gebied van de heroinehoertjes, later deel van het repetitiehuis en begin 2000 een gekraakt pand waar allerlei dingen georganiseerd werden tot een paar weken geleden..
In dat geval kom ik ook logerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ze hadden het over een pand wat op de sloopnominatie staat, maar wel een mannetje of heel veel kan huisvesten voor een week. En het zou dichtbij zijn idd.
stoer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ach, zoveel verschil is er niet tussen heroinehoertjes en zuipende, slikkende en snuivende caterhoeren. We leveren allebei een service
En van mij mag je komen, we spreken wel wat af
Truste for nowquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
stoer!
(is ook met het festival tomaat gebeurd vorig jaar trouwens, momenteel is dat pand de laatste broedplaats in het centrum)..
Voor nu, welterusten
Mijn hemel zit op dit moment zit in een flesje....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De tering, alsof alle mooie vrouwen of werken of als bezoeker rondlopen op het North Sea Jazz. Drugshond, jij hebt net zo'n vunzige geest als ik, zo ziet onze hemel eruit, ga er heen als je kans ziet. Of ga naar Sail 05, want daar loopt iig veel van de zelfde vrouwtjes weer te werken
vreemd, ik heb nu een hemel uit blikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn hemel op dit moment zit in een flesje....
Tsja, wat verwacht je anders van gelovigen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:06 schreef pberends het volgende:
Balkenende gelooft in herstel economie![]()
.
Echte schoonheid zit van binnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee Underworld_, waarom heb jij eigenlijk geen foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |