Ja, maar dat is dan ook het hoogtepunt , de aflevering is afgelopenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zawinul is anders ook wel lekker bezig
Die discussie is er ieder jaar. Er worden ook (vooral op zaterdag) acts geprogrammeerd die een groot publiek aantrekken en die enigszins aan jazz gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:53 schreef Detroit het volgende:
Wat moet Joss Stone nou weer op North Sea Jazz Festival... Gehypt zangkreng....
"De publieksshots geven ook alleen maar beelden van een generatie die door de meesten hier als 'opa' of 'oma' genoemd worden. Is dit echt de doelstelling van de organisatie?"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Jaimy Cullum
Wat moet die mongolige nicht met als doelgroep: " nostalgische huisvrouwen" nou op een 'kwaliteitsfestival' als dat![]()
Is het een kookworkshop dan ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:01 schreef jmac het volgende:
[..]
"De publieksshots geven ook alleen maar beelden van een generatie die door de meesten hier als 'opa' of 'oma' genoemd worden. Is dit echt de doelstelling van de organisatie?"
Misschien dus ook een jonger publiek proberen aan te trekken?![]()
Jamie Cullum voegde zeker wel wat toe aan het festival, sterker, ik vond hem zelfs erg goed gisterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Jaimy Cullum
Wat moet die mongolige nicht met als doelgroep: " nostalgische huisvrouwen" nou op een 'kwaliteitsfestival' als dat![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jamie Cullum voegde zeker wel wat toe aan het festival, sterker, ik vond hem zelfs erg goed gister
Hierna Zuco, ook leukquote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
RELAX, leuk Nederlands bandje, verdient meer dan de gratis festivals die ze met dit repertoire hebben moeten aflopen de afgelopen jaren, maar het blijft oude wijn in nieuwe zakken
Ik verwacht elk moment die dikke kop van Henk van Dorp om de reklame aan te kondigenquote:
Met plezier naar zitten kijken net, tijdens een zapronde lekker blijven hangen. Erg geinige muziek, lekker simpele makkelijke liedjes, maar vooral sfeer. De zaal ging ook lekker uit zijn dak.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
RELAX, leuk Nederlands bandje, verdient meer dan de gratis festivals die ze met dit repertoire hebben moeten aflopen de afgelopen jaren, maar het blijft oude wijn in nieuwe zakken
Ze hebben de popprijs van 2002 of 2003 gewonnen geloof ik. Daarna hebben ze van het familiestrand op IJmuiden tot het parkje in Purmerend dit repertoire op allerlei gratis festivals gesleten. Het is inderdaad een leuk bandje met een hoop talentvolle musici en stijlen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Met plezier naar zitten kijken net, tijdens een zapronde lekker blijven hangen. Erg geinige muziek, lekker simpele makkelijke liedjes, maar vooral sfeer. De zaal ging ook lekker uit zijn dak.
Grappig, nog nooit van gehoord (op de clip samen met bo-rush..na), maar jah ik ben ook geen hedendaagse muziekkenner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |