he, draait deze nu ook al in de bioscoop? Of heb je die op een andere manier gekeken? Ben ook heel erg benieuwd naar Sjakie en de chocoladefabriek. (Goede tip wanneer je van een rustige bioscoopt houdt: Ga tijdens de zomerfeesten in Nijmegen, gegarandeerd geen hond in de bioscoop)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef Timo20 het volgende:
De afgelopen dagen in de bios en op dvd gezien:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
De trailer was al melig, de film is dat nog veel meer. Gewoon erg droge humor waar je zeker van moet houden en voor in de juiste mood moet zijn. Als dat t geval is, dan heb je deze film een hele vermakelijke flick. Het verhaal is natuurlijk belachelijk, de uitwerking ervan erg cool.
De effecten zijn geinig en zien er goed uit, het acteerwerk is in orde.
Gewoon een goede en vermakelijke film, niets meer en niets minder
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
Hij draait deze 'ronde' in de sneak. Daar heb ik 'm ook gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Sasandra het volgende:
[..]
he, draait deze nu ook al in de bioscoop? Of heb je die op een andere manier gekeken? Ben ook heel erg benieuwd naar Charlie en de chocoladefabriek. (Goede tip wanneer je van een rustige bioscoopt houdt: Ga tijdens de zomerfeesten in Nijmegen, gegarandeerd geen hond in de bioscoop)
ach ja, die wilde ik ook nog steeds zien. straks ff een torrent voor zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net Das Experiment gekeken. Wat bizar zeg. Een soort "Lord Of The Flies meets Cube"Lekker beklemmend sfeertje ook. Jep, toffe film.
[afbeelding]
De leukste scene uit de film.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kung Fu Hustle, waarin 2 debielen geen messen kunnen gooien. Te grappige film.![]()
Dat vond ik zo'n kutfilm.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:39 schreef Karina het volgende:
Danny the Dog (oftewel Unleashed
Ik dacht eerst dat het alleen maar vechten zou zijn, maar er zat ook nog een goed verhaal in. Af en toe zelfs wat ontroerende momenten. Goede film, heeft me van begin tot eind geboeid.
zat in de sneak preview. Volgens mij komt ie 4 augustus ofzo uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef Sasandra het volgende:
[..]
he, draait deze nu ook al in de bioscoop? Of heb je die op een andere manier gekeken?
Ondertussen ook Samurai 3: Duel on Ganryu Island en de mening daarover is grotendeels hetzelfde. Deze is zelfs iets beter.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samurai 2: Duel at Ichijoji Temple
Zo. Na een maand of 7 toch maar eens deel 2 gekeken. Vreemd, aangezien ik deel 1 een goede film vond. En dit is dus meer van hetzelfde. Ook weer een leuk samuraifilmpje met Mifune. Niet meer, niet minder.
oeh, deze heb ik nog steeds staan om te kijken, maar ik ben er nooit echt voor in de stemming.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:46 schreef Shogo het volgende:
Vertigo
Ik zit vaak te twijfelen welke ik de beste Hitchcock vind en altijd tussen deze en Psycho. Maar ik denk dat ik dan toch voor deze ga. Een hoop WTF momenten (ok dat heb je na een paar keer kijken niet echt meer) en de twist in het 2de uur zag ik niet aankomen althans het springen wel, maar wat daarna kwam en wat er gebeurt was in de toren absoluut niet. James Stewart speelt weer eens erg goed als Detective John 'Scottie' Ferguson en Kim Novak (mooie dame toen zeg) speelt ook goed. Nou nog eens een keer die DVD aanschaffen.![]()
Ben aan het twijfelen welke DVD versie ik ga kopen. De regio 1 heeft geen engelse subs (ja CC) geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
oeh, deze heb ik nog steeds staan om te kijken, maar ik ben er nooit echt voor in de stemming.
Waarom niet 7,7 of 7,9?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:"
The Lion King
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
Die is net zo sympathiekquote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Enige (grote) nadeel van de film is de zielige kop van Takashi Shimura, die je na een half uur wel zat bent.
Sorry, maar 2.5 uur lang dit is geen pretjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die is net zo sympathiek.
Maar zolang die ontmaagding maar prettig was [afbeelding]
BS probeer RASHOMON eens, die is wat luchtigerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry, maar 2.5 uur lang dit is geen pretje.
waarom wel?? altijd dat gezeik over cijfers (in t algemeen hoor, niet alleen tegen jou). Schrijf je ook mailtjes aan filmbladen of filmsites die recensies geven, en vraag je ze waarom ze bv. 3 sterren geven en geen 4 of 2??quote:
Het is gewoon best apart om te zien dat je telkens rond de IMDB-score zit met je eigen score. Vaak gelijk of anders een tiende erboven of eronder. Ik denk dat SoK daar op doelt.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waarom wel?? altijd dat gezeik over cijfers (in t algemeen hoor, niet alleen tegen jou). Schrijf je ook mailtjes aan filmbladen of filmsites die recensies geven, en vraag je ze waarom ze bv. 3 sterren geven en geen 4 of 2??
nee hoor, echt niet altijd. Heel vaak ben ik t oneens met die IMDB score.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is gewoon best apart om te zien dat je telkens rond de IMDB-score zit met je eigen score. Vaak gelijk of anders een tiende erboven of eronder. Ik denk dat SoK daar op doelt.
Vind je 't ook zo irritant wanneer iemand een vraag met een vraag beantwoordt?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waarom wel?? altijd dat gezeik over cijfers (in t algemeen hoor, niet alleen tegen jou). Schrijf je ook mailtjes aan filmbladen of filmsites die recensies geven, en vraag je ze waarom ze bv. 3 sterren geven en geen 4 of 2??
nee hoor, jij wel??quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vind je 't ook zo irritant wanneer iemand een vraag met een vraag beantwoordt?
Waarom betitel je een film die je aandacht niet kan vasthouden als een absoluut meesterwerk?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef kinky_queen het volgende:
AU HASARD BALTHAZAR
Een filmpje waar de critici lovend over zijn kan mij vaak niet bekoren en ook deze niet. Toegegeven de film is foutloos en een absoluut meesterwerk, maar hij kon mijn aand8 niet lang vasthouden
[afbeelding]
Omdat ik er wel een herken als ik hem ziequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef Arcee het volgende:
Waarom betitel je een film die je aandacht niet kan vasthouden als een absoluut meesterwerk?
quote:
Vanwaar die hoofdletters nou?quote:Kung Fu Hustle (2004) / Action-Comedy
aka Gong Fu
iedEReeN hEefT AndEre ManIEreN vaN SchRijVen en KopJes In HooFdLettErs IS BEST DUIDELIJK!!!!1111!quote:
Dit zou dus de 3e x zijn dat ik het je uitlegquote:
"If you were bitten by a zombie, you should contact local authorities and then kill yourself via traumatic headwound."quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:09 schreef kinky_queen het volgende:
HIDE AND CREEP
Zombies are invading our city and attacking everyone of us!
-Yeah?So what?
Een lowbudget zombieflick die het eerste half uur sterk is maar daarna tempo verliest en minder leuk word
De dialogen in het begin zijn erg leuk over oa dat EVIL DEAD geen zombiefilm is:
Zombieflick? Nah man! They are Kandarian demons!![]()
en
American zombiemovies? There are only 3 good American zombiemovies...
[afbeelding]
[afbeelding]
Een meesterwerk is een film die een verpletterende indruk maakt, niet eentje die je herkent en je verder koud laat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:53 schreef kinky_queen het volgende:
Omdat ik er wel een herken als ik hem zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |