quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met x-tra veel poedersuikerquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Aardbeien zijn lekker ja.
Not even closequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef AMD64 het volgende:
sepo
Leuk geprobeerd thoughquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef Dark_Killah het volgende:
gen fippo
Gaan we halen vannachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef freiss het volgende:
en weer een stap dichterbij naar de 100.
Heel gaaf!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker ja AMD.![]()
Hoe vind je trouwens mijn nieuwe avatar?
Net zo fading als de jouwe..![]()
netjes..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker ja AMD.![]()
Een combinatie van je oude 2quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker ja AMD.![]()
Komen er nog pics?quote:
Over IJsmeisquote:
Wat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Die voedingswijzer is wel lachen trouwens.
Leuk gedaan.
Voedingswijzer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Die voedingswijzer is wel lachen trouwens.
Leuk gedaan.
Ach ja, niet geschoten is altijd misquote:
Die lult alleen maar over japannersquote:
Tot vannacht AMDquote:
Moeten we wel op dit tempo door gaanquote:
Inderdaad, ik zei dat ijsmeis even met de rubber door de blubber moest scheuren om haar auto een mooi zwart kleurtje te geven.quote:
We hadden het over een iets ander onderdeel van ijsmeis.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Die lult alleen maar over japanners
Maarja, 5e is ook mooiquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zei dat ijsmeis even met de rubber door de blubber moest scheuren om haar auto een mooi zwart kleurtje te geven.
Had er ook bij verteld dat ik niets tegen homo's heb, maar toen werd ik uitgelachen![]()
Onderdelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef freiss het volgende:
[..]
We hadden het over een iets ander onderdeel van ijsmeis.
gaan we dat halen zonder jou?quote:
Moet je nś stoppenquote:
Laat ze maar.. zijn allemaal behalve jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zei dat ijsmeis even met de rubber door de blubber moest scheuren om haar auto een mooi zwart kleurtje te geven.
Had er ook bij verteld dat ik niets tegen homo's heb, maar toen werd ik uitgelachen![]()
Japanse meidenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet ze het nu ook al met Japanners, dat had ik nou nooit verwacht![]()
2 onderdelen ja. Maar de andere kant en iets verder naar onder zag er ook best goed uit.quote:
IJsmeis is gewoon okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
2 onderdelen ja. Maar de andere kant en iets verder naar onder zag er ook best goed uit.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet ze het nu ook al met Japanners, dat had ik nou nooit verwacht![]()
IJsmeis óf ijsmeis, jeweettoch!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef jackson het volgende:
Mag die Ijsmeis eigenlijk al autorijden ?
1001quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef AMD64 het volgende:
TuurlijK Z.
Alleen geen smaak... wat auto's betreftquote:
Met die memmen doet dat er niet toequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen geen smaak... wat auto's betreft
nee homie... dat weet ik nietquote:
Weet je het nuquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
We zitten achter dezelfde PC
Wat zou er achter zitten?
Ik heb vaak nieuws... dus goed opletten wat ik zegquote:
Jij doet et echt alleen om et posten hehquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Zebbie het volgende:
Kwartet?
Wįt is dat ding in je ava?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vaak nieuws... dus goed opletten wat ik zeg
ofzo
Die met die tietenpicsquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Echo99 het volgende:
Wie de fuk is ijsmeis trouwens...
De groene hell is datquote:
2 Tabbladen mźnquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef GoLLeM het volgende:
jeuzes wat is fok traag {
Met 2 van die prachtige memmenquote:
Ziet er desondanks tof uitquote:
En ik dacht nog wel dat ik kans maakte haar even flink door de panty heen te neukenquote:
Hij zei:"memmen"quote:
Circuit in Duitsland is het... oude nurburgringquote:
Japanners zijn okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik kans maakte haar even flink door de panty heen te neuken
Japanners![]()
Ik ben gewoon snelquote:
Merk ik niet veel van eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[zeik]Fok is heel de dag al traag. [/zeik]
Volgens mij hang ik rond de 500 ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Zebbie en AMD, hoeveel hebben jullie vandaag gescoord?
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[zeik]Fok is heel de dag al traag. [/zeik]
Ik maar 1... ze ligt nog na te hijgen op mijn bedquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Jij op 1024 toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Downloadende broers zijn okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer niet
hij is vast aan het uploadenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer niet
Toffe mail, niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef SG1 het volgende:
Wat een postkrikken hier trouwens.
Boeiend... et gaat hier alleen maar op de posts ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
dude, voordat ik 1024 had zat jij al op 961 hoor
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..quote:
Oke, tot zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer ff knutselen met photoshop.
Stay tuned.
Uploaden is okéquote:
80 kb/sec is wel erg veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..
Waarom dan? Wat voor site?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..
Welk filmpje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef GoLLeM het volgende:
waar is dat filmpje van AMD eignelijk?
Ik post ze nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Post je ongevraagd en zonder toestemming effe wat pics dan...![]()
msn @ litso.comquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Post je ongevraagd en zonder toestemming effe wat pics dan...![]()
van dvd's heeft hij vaak een deelverhouding van 10 oid. Ergens heeft hij ook een deelverhouding van 1200 in. nerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
80 kb/sec is wel erg veel
verschrikkelijke deelverhouding![]()
knokemquote:
Handig als je dan geen download limiet hebtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
80 kb/sec is wel erg veel
verschrikkelijke deelverhouding![]()
Is al geregeldquote:
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?quote:
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
Uploaden doe ik als ik bier zuip, downloaden als ik het moet lozen. Het is hier verdomme geen [DIG]
En wat tijdens de frituur?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
Uploaden doe ik als ik bier zuip, downloaden als ik het moet lozen. Het is hier verdomme geen [DIG]
Ja hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?
Dat snap ik ook niet, ze houden het exact bijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meer
De nieuwsgroepenquote:
Ik sowieso nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Je hebt kans dat het lukt.
Of dat er een of andere vieze NSB'er klikt.
biertje ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veel
Is niet teveel inhoud mźn, go with the flowquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veel
Ik zal niks doen iigquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
nee niemand kijkt meequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik anders welquote:
Het bestaat uit 2 delen, eerste deel = "deel" en het 2e "soep" en het is een organisatie. Nu hopen dat ik geen ban krijg...quote:
Luistervinkjes zitten overal zeg ik je!quote:
ik neem maar een slokje hertog jan karakterquote:
Wat voor torrent dan?quote:
Dat zeg ik dus ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Luistervinkjes zitten overal zeg ik je!
Dooie pop mźnquote:
Usenetquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Usenet!
Ja ook goed.
Maar wel een .nzb dan.
sluikreclame freissquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Het bestaat uit 2 delen, eerste deel = "deel" en het 2e "soep" en het is een organisatie. Nu hopen dat ik geen ban krijg...
Gulp weer dichtritstquote:
1e deel, =deel, of een beetje. Denk eraan het is een organisatie.quote:
Link naar de desbetreffende quote, ik weet namelijk niet precies welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Of je die quote weg wil halen.
Dankje.
torrents van p0rn enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef GoLLeM het volgende:
maar wat is er met die site?
en, wat ben je aan het uploaden?quote:
Ik kan niet klikken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
Herkansinkje. Kijk jongens: geile wijven!
[afbeelding]
Dat is gewoon reclame mźnquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef GoLLeM het volgende:
maar wat is er met die site?
Lama. Hij's weg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende quote, ik weet namelijk niet precies welke?
Ghehe dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.
en zo hoort het.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Alsof ze het allemaal nalezen mźnquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, nog vergeten. Dat word een ban wegens het posten van pr0n![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zien![]()
Had ik toch de goedequote:
ik zit op een erg goede muziek torrentsite, en daar hoeft het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en zo hoort het.
ik zit op een erg goeie muziek torrentsite, daar moet dat ook
Ik gebruik gewoon de nieuwsgroepenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en zo hoort het.
ik zit op een erg goeie muziek torrentsite, daar moet dat ook
Ga je weer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef freiss het volgende:
baai eigenlijk.
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Dooie link? Mailen naar de webmaster..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zien![]()
Wtfquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Ik heb skillzquote:
Mwoh, loze dreigementjes. Niet druk om makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Lekker dat die gasten hier ook mee postenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
maar volgens mij naar aanleiding van een NSB-post.
Dan is het okéquote:
NSB oke ole ole!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
maar volgens mij naar aanleiding van een NSB-post.
Tot je een weekje mag wieberenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, loze dreigementjes. Niet druk om maken
Spoor ze nou niet aan mźnquote:
Ik mail wel ff naar Dannyquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dooie link? Mailen naar de webmaster..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan ga je toch gewoon op je andere accountquote:
Wat zou er op het bord staan?quote:
Is een week niet geleefdquote:
Krijg je weer een week erbij wegens doorpostenmet kloon.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon op je andere account![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon op je andere account![]()
I will not suck in the class?quote:
Tieten mogen wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas wel ff op wat je voor bloot post, GEEN geslachtsdelen en / of verder ongeschikt voor kinderen. Jij wilt toch ook niet dat BeF om zo'n domme reden dicht zou moeten?
je kunt ook op je broers accountquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Krijg je weer een week erbij wegens doorpostenmet kloon.
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas wel ff op wat je voor bloot post, GEEN geslachtsdelen en / of verder ongeschikt voor kinderen. Jij wilt toch ook niet dat BeF om zo'n domme reden dicht zou moeten?
Zoiets dacht ik ook alquote:
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterdequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Geef 'ns voorbeelden dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterde
Dat lijkt er totaal niet op mźnquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef freiss het volgende:
[..]
I will not give the teacher a blowjob in the class
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
Dit is toch niet naar aanleiding van de schattige/vertederende plaatje van net?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ja, lok het maar uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Straks misschien even doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Geef dan gelijk de link naar de camquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.
alles is banbaar, je weet tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Daarom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppen
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetjequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Jij lurkt gewoon mee mźnquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Je kan hem chanteren en als slaafje gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Ik ook in m'n eerste 2 maandenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
Hoe lang ban?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Voor chanteren is het nu te laat.
De grootste helft...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
en voor dat andere?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Ik opende m'n eerste dag al een topic volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mn eerste 2 jaar![]()
op mn eerste reactie na
Mail maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
*Houd banmeldtopic in de gaten..*quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |