Dat lijkt er totaal niet op mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef freiss het volgende:
[..]
I will not give the teacher a blowjob in the class
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterde
Dit is toch niet naar aanleiding van de schattige/vertederende plaatje van net?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterde
Ja, lok het maar uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Straks misschien even doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Geef dan gelijk de link naar de camquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.
alles is banbaar, je weet tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Daarom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppen
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetjequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Jij lurkt gewoon mee mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Je kan hem chanteren en als slaafje gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Ik ook in m'n eerste 2 maandenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
Hoe lang ban?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Voor chanteren is het nu te laat.
De grootste helft...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
en voor dat andere?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Ik opende m'n eerste dag al een topic volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mn eerste 2 jaar![]()
op mn eerste reactie na
Mail maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
*Houd banmeldtopic in de gaten..*quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |