Dat is gewoon reclame mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
Herkansinkje. Kijk jongens: geile wijven!
[afbeelding]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef GoLLeM het volgende:
maar wat is er met die site?
Lama. Hij's weg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende quote, ik weet namelijk niet precies welke?
Ghehe dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.
en zo hoort het.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Daar downt mijn broer van, maar je moet per se uploaden, anders werd je gekickt oid.
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
Herkansinkje. Kijk jongens: geile wijven!
[afbeelding]
Alsof ze het allemaal nalezen mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, nog vergeten. Dat word een ban wegens het posten van pr0n![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zien![]()
Had ik toch de goedequote:
ik zit op een erg goede muziek torrentsite, en daar hoeft het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en zo hoort het.
ik zit op een erg goeie muziek torrentsite, daar moet dat ook
Ik gebruik gewoon de nieuwsgroepenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en zo hoort het.
ik zit op een erg goeie muziek torrentsite, daar moet dat ook
Ga je weer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef freiss het volgende:
baai eigenlijk.
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Dooie link? Mailen naar de webmaster..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kerel, ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar ik krijg geen bikinis te zien![]()
Wtfquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Ik heb skillzquote:
Mwoh, loze dreigementjes. Niet druk om makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van Havoc over een topic van gisternacht
Lekker dat die gasten hier ook mee postenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
maar volgens mij naar aanleiding van een NSB-post.
Dan is het okéquote:
NSB oke ole ole!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
maar volgens mij naar aanleiding van een NSB-post.
Tot je een weekje mag wieberenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, loze dreigementjes. Niet druk om maken
Spoor ze nou niet aan mênquote:
Ik mail wel ff naar Dannyquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dooie link? Mailen naar de webmaster..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan ga je toch gewoon op je andere accountquote:
Wat zou er op het bord staan?quote:
Is een week niet geleefdquote:
Krijg je weer een week erbij wegens doorpostenmet kloon.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon op je andere account![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon op je andere account![]()
I will not suck in the class?quote:
Tieten mogen wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas wel ff op wat je voor bloot post, GEEN geslachtsdelen en / of verder ongeschikt voor kinderen. Jij wilt toch ook niet dat BeF om zo'n domme reden dicht zou moeten?
je kunt ook op je broers accountquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Krijg je weer een week erbij wegens doorpostenmet kloon.
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas wel ff op wat je voor bloot post, GEEN geslachtsdelen en / of verder ongeschikt voor kinderen. Jij wilt toch ook niet dat BeF om zo'n domme reden dicht zou moeten?
Zoiets dacht ik ook alquote:
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterdequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Geef 'ns voorbeelden dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik laatst riep toen ze kutten postten maar niemand luisterde
Dat lijkt er totaal niet op mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef freiss het volgende:
[..]
I will not give the teacher a blowjob in the class
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
Dit is toch niet naar aanleiding van de schattige/vertederende plaatje van net?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ja, lok het maar uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reeks al aardig de verkeerde kant opgeduwd, dus ga vooral zo door.
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't zal wel loslopen met dat BeF dan gelijk wordt gesloten, maare ik denk dat er toch wel een weekbannetje onz ofzo voor je aan vast zal zitten.
Niet nodig toch?
Straks misschien even doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Geef dan gelijk de link naar de camquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Mailbox het volgende:
www.webgeit.nl Tjek onze kut lan
moet je op cams kijken
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Als ze het sluiten dan hebben ze wel weer een rel erbij, grote kans dus.
alles is banbaar, je weet tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Daarom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zitten nogal wat users die er in ieder geval niet zomaar mee stoppen
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetjequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik daarvoor geband worden?![]()
Ik bedoel het woordt 'puretna' is toch niet banbaar?
Jij lurkt gewoon mee mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Je kan hem chanteren en als slaafje gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach kijk, wat een lief onschuldig jongetje.
Ik ook in m'n eerste 2 maandenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
Hoe lang ban?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Voor chanteren is het nu te laat.
De grootste helft...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok bestaat uit lurkers![]()
en voor dat andere?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Voor chanteren is het nu te laat.
Ik opende m'n eerste dag al een topic volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mn eerste 2 jaar![]()
op mn eerste reactie na
Mail maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef freiss het volgende:
Ow kut, nu Slar er is... ow dat kan ik beter niet zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |