Japanners zijn okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik kans maakte haar even flink door de panty heen te neuken
Japanners![]()
Ik ben gewoon snelquote:
Merk ik niet veel van eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[zeik]Fok is heel de dag al traag. [/zeik]
Volgens mij hang ik rond de 500 ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Zebbie en AMD, hoeveel hebben jullie vandaag gescoord?
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[zeik]Fok is heel de dag al traag. [/zeik]
Ik maar 1... ze ligt nog na te hijgen op mijn bedquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Jij op 1024 toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef GoLLeM het volgende:
Downloadende broers zijn okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer niet
hij is vast aan het uploadenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij is het wel aardig, misschien downloadt mijn broer eens een keer niet
Toffe mail, niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef SG1 het volgende:
Wat een postkrikken hier trouwens.
Boeiend... et gaat hier alleen maar op de posts ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
dude, voordat ik 1024 had zat jij al op 961 hoor
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..quote:
Oke, tot zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer ff knutselen met photoshop.
Stay tuned.
Uploaden is okéquote:
80 kb/sec is wel erg veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..
Waarom dan? Wat voor site?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar waarom hij ook constant met 80 kb/s uploadt? "Anders wordt hij van die site afgekickt", maar hij wil geen andere site zoeken..
Welk filmpje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef GoLLeM het volgende:
waar is dat filmpje van AMD eignelijk?
Ik post ze nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Post je ongevraagd en zonder toestemming effe wat pics dan...![]()
msn @ litso.comquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Post je ongevraagd en zonder toestemming effe wat pics dan...![]()
van dvd's heeft hij vaak een deelverhouding van 10 oid. Ergens heeft hij ook een deelverhouding van 1200 in. nerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
80 kb/sec is wel erg veel
verschrikkelijke deelverhouding![]()
knokemquote:
Handig als je dan geen download limiet hebtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
80 kb/sec is wel erg veel
verschrikkelijke deelverhouding![]()
Is al geregeldquote:
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?quote:
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
Uploaden doe ik als ik bier zuip, downloaden als ik het moet lozen. Het is hier verdomme geen [DIG]
En wat tijdens de frituur?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
Uploaden doe ik als ik bier zuip, downloaden als ik het moet lozen. Het is hier verdomme geen [DIG]
Ja hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?
Dat snap ik ook niet, ze houden het exact bijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Mag ik zegmaar omschrijven? Dus naar het nederlands vertalen?
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ze lullen me ook iets teveel over posts... boeiend... ik heb toch meer
De nieuwsgroepenquote:
Ik sowieso nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Je hebt kans dat het lukt.
Of dat er een of andere vieze NSB'er klikt.
biertje ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veel
Is niet teveel inhoud mên, go with the flowquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst zou er te weinig inhoud in de reeks zitten en nu te veel
Ik zal niks doen iigquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
nee niemand kijkt meequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik anders welquote:
Het bestaat uit 2 delen, eerste deel = "deel" en het 2e "soep" en het is een organisatie. Nu hopen dat ik geen ban krijg...quote:
Luistervinkjes zitten overal zeg ik je!quote:
ik neem maar een slokje hertog jan karakterquote:
Wat voor torrent dan?quote:
Dat zeg ik dus ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Luistervinkjes zitten overal zeg ik je!
Dooie pop mênquote:
Usenetquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Usenet!
Ja ook goed.
Maar wel een .nzb dan.
sluikreclame freissquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Het bestaat uit 2 delen, eerste deel = "deel" en het 2e "soep" en het is een organisatie. Nu hopen dat ik geen ban krijg...
Gulp weer dichtritstquote:
1e deel, =deel, of een beetje. Denk eraan het is een organisatie.quote:
Link naar de desbetreffende quote, ik weet namelijk niet precies welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Of je die quote weg wil halen.
Dankje.
torrents van p0rn enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef GoLLeM het volgende:
maar wat is er met die site?
en, wat ben je aan het uploaden?quote:
Ik kan niet klikken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Echo99 het volgende:
Herkansinkje. Kijk jongens: geile wijven!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |