Onderdelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef freiss het volgende:
[..]
We hadden het over een iets ander onderdeel van ijsmeis.
gaan we dat halen zonder jou?quote:
Moet je nú stoppenquote:
Laat ze maar.. zijn allemaal behalve jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zei dat ijsmeis even met de rubber door de blubber moest scheuren om haar auto een mooi zwart kleurtje te geven.
Had er ook bij verteld dat ik niets tegen homo's heb, maar toen werd ik uitgelachen![]()
Japanse meidenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet ze het nu ook al met Japanners, dat had ik nou nooit verwacht![]()
2 onderdelen ja. Maar de andere kant en iets verder naar onder zag er ook best goed uit.quote:
IJsmeis is gewoon okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef freiss het volgende:
[..]
2 onderdelen ja. Maar de andere kant en iets verder naar onder zag er ook best goed uit.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet ze het nu ook al met Japanners, dat had ik nou nooit verwacht![]()
IJsmeis óf ijsmeis, jeweettoch!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef jackson het volgende:
Mag die Ijsmeis eigenlijk al autorijden ?
1001quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef AMD64 het volgende:
TuurlijK Z.
Alleen geen smaak... wat auto's betreftquote:
Met die memmen doet dat er niet toequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen geen smaak... wat auto's betreft
nee homie... dat weet ik nietquote:
Weet je het nuquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
We zitten achter dezelfde PC
Wat zou er achter zitten?
Ik heb vaak nieuws... dus goed opletten wat ik zegquote:
Jij doet et echt alleen om et posten hehquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Zebbie het volgende:
Kwartet?
Wát is dat ding in je ava?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vaak nieuws... dus goed opletten wat ik zeg
ofzo
Die met die tietenpicsquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Echo99 het volgende:
Wie de fuk is ijsmeis trouwens...
De groene hell is datquote:
2 Tabbladen mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef GoLLeM het volgende:
jeuzes wat is fok traag {
Met 2 van die prachtige memmenquote:
Ziet er desondanks tof uitquote:
En ik dacht nog wel dat ik kans maakte haar even flink door de panty heen te neukenquote:
Hij zei:"memmen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |