quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee doe maar nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef Zebbie het volgende:
Ik zal maar geen TVP neerzetten.
Dat ga ik anders echt niet halenquote:
quote:
Altijd lekker als ze goed in elkaar overlopenquote:
Ik ook, m'n dag/nacht schema verschuift thoughquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef jackson het volgende:
maar snachts is oke... vind ik... dan ben ik op zijn scherpst
Was voor mij ook even wennenquote:
ik op zijn slaapstquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef jackson het volgende:
maar snachts is oke... vind ik... dan ben ik op zijn scherpst
Geeft niets mits lolquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ook, m'n dag/nacht schema verschuift though
Het is een soort hoogtepunt in je [FoK] carrierequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Erg he. Je MOET er gewoon in gepost hebben
Dat magquote:
Zo voelt het inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ene dichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Altijd lekker als ze goed in elkaar overlopen
Ja, 's ochtends loopt het topic toch nietquote:
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is een soort hoogtepunt in je [FoK] carriere
Dingen op werk en zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends loopt het topic toch niet
Hoogtepunt? Ik begin pasquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is een soort hoogtepunt in je [FoK] carriere
niet perse trouwensquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Damn echt?
Ben ik blkij dat ik gepost heb
Dan moet je ook slapenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb alleen steeds 2 tabbladen over te zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ene dicht
volgende open
Vaak refreshen en timen
Naar post gedrag kijken![]()
dan werk ik hardquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste (nog) nietquote:
Toen was ik 12 mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...
Als of ze daar geen internet hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet perse trouwens
je kan ook op vakantie zijn
of in de missblue-spons topicsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...
Dan slaap ik uitquote:
Daarom... dat was top geweestquote:
hoewel ik gefrituurd voedsel 's ochtends toch kan waarderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Genoeg te lullenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar zoveel posts te plaatsen? op een gegeven moment heb je toch geen onderwerpen meer??ik moet trouwens mn mond houden.. het was net zo erg met de [SC]
+5 inzichtvolquote:
Deze post kan bijvoorbeeld weer een heel topic van gesprekstof voorzienquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar zoveel posts te plaatsen? op een gegeven moment heb je toch geen onderwerpen meer??ik moet trouwens mn mond houden.. het was net zo erg met de [SC]
Reactie op reactie, waarbij hoogstaande inhoud per definitie ondergeschikt is aan interactiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
sommigen nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of ze daar geen internet hebben![]()
F5'en?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef skiczukie het volgende:
Maar ik denk dat dit niks voor mij is. Dat F5'en. Geef mij maar echte topics.![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef skiczukie het volgende:
Maar ik denk dat dit niks voor mij is. Dat F5'en. Geef mij maar echte topics.![]()
ik weet t ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
12 Jarigen op Fok! zijn niet okéquote:
Idee voor een topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sommigen niet
de echte bergwandelaren
Lijkt me logisch hequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef skiczukie het volgende:
Dan hang je niet op fora rondquote:
Die indruk kregen we anders welquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik zit niet meer op de nmiddelbare school
f5-enquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef skiczukie het volgende:
Zo doe ik het ook steedsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
F5'en?
Als je post staan dr al were nieuwe![]()
16 jarige ook niet... dus boeiendquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik zit niet meer op de nmiddelbare school
Missen is relatiefquote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook?
Dan valt het niet zo op dat ik traag ben![]()
Mên, met 16 mag je bier kopen, dus dan hoor je er bijquote:
als in zoek de vaasquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Idee voor een topic![]()
Vind de berggeit
Dan ga ik lekker op scholieren uithuilenquote:
Goed punt... ik ben omquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, met 16 mag je bier kopen, dus dan hoor je er bij
ja mên, bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mooi forum van scholierenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker op scholieren uithuilen
Gemeen ben ik hehquote:
Ik ben geen vrouw, maar er is wel altijd gratis bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt... ik ben om
16jarige zijn oke... mits vrouw
Wilde bijna eensch zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, onder de 18 moest verboden worden
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker op scholieren uithuilen
Onder anderequote:
was daar niet een topic over, dat een paar subfora 18+ moesten worden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welk adres?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar er is wel altijd gratis bier
Jong geleerd is oud gedaan, jeweettochquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het keldertje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
was daar niet een topic over, dat een paar subfora 18+ moesten worden?
O bier, nou begrijp ik hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Goudenregen 12quote:
Mennn... dat wil je niet weten denk ikquote:
Nu leef ik achter de computer.quote:
Moet jij je piemel niet wassen ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
TT ook gelezen of niet?quote:
Er worden wel PI gebruiktquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
Kelder was tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
*noteerd*quote:
Moet je ook eerst een mail voor sturen voordat je er in mag geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
Ongeveer jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
piquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
Zijn anders zat gasten die sex voor hun 18e hebben.quote:
Heyyy.. ze wennen er wel aan johquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd![]()
Soms wel en dan gelijk erg gemeen![]()
Kwestie van heel boos worden of een knopje op de waterkoker omzettenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet jij je piemel niet wassen ofzo?
PI's zijn áltijd okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
Kon tochquote:
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opendequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zijn anders zat gasten die sex voor hun 18e hebben.
neequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kwestie van heel boos worden of een knopje op de waterkoker omzetten
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderenquote:
Eenschquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderen
Meer werk dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef dolle_hond het volgende:
nee
pan op fornuis
snijden van groente
dat werk
Ja maar dat was een moederquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opende![]()
![]()
Mja, maak het dan 16+ ofzo, maar ik hoor verhalen van mensen die op hun 14 al sex hadden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opende![]()
![]()
Ik ruik niet aan piemels... mee gestoptquote:
Maar daar kun je soms niet alles mee duidelijk makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderen
Ja... en ik zit maar te wachten totdat ik er zo 1 tegenkomquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maak het dan 16+ ofzo, maar ik hoor verhalen van mensen die op hun 14 al sex hadden.
Je bent nu meer van de artiesteningang?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ruik niet aan piemels... mee gestopt
Ik welquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar daar kun je soms niet alles mee duidelijk maken![]()
Zei nummer 35000 tegen nummer 115000quote:
Nee...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent nu meer van de artiesteningang?
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzettenquote:
Zei het knaapjequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzetten
Nee hoor... er stond een vraagteken tochquote:
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettochquote:
Neen alleen wannabeesquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
En posten hier de échte ONZ-mensen ook? Ik zie nog niemand.
Zie je dat zeepje daar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
TLK, DD, D_K komen hier ook geregeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Daar had je et over jahquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettoch
Verre van zelfsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... er stond een vraagteken toch
De tijd gaat snel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg ben jij mij voor de gek aan het houden![]()
Djees doe je loep eens voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doenquote:
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebrachtquote:
Wie reken jij onder de échte?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Zijn we niet goed genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebracht
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Vast welquote:
Ben jij wel echt danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier in huis..
wel andere drank though...
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff dan
o, doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een loep, ho.
Ja luister, dat kan gewoon niet hequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ken ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toen
Understatment van het jaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Een dalende lijn in je leven dus... zeg maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Zolang de sex maar goed isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Weet ikquote:
Breezer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat alles nog steeds niet is ingepakt![]()
Dit is een momentsopname mênquote:
lambertini bianco en perzikwijn..quote:
Past het nou wel of niet in de achterbak?quote:
Ja, de 10 ga ik op vakantiequote:
makkelijk, maar toch zijn we nog niet wegquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Past het nou wel of niet in de achterbak?
Oke, was gezellig, tot ziensquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef jackson het volgende:
Kinderen... ik ben er vandoor... groeten en wellicht tot een ander moment![]()
Dat is jammerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
makkelijk, maar toch zijn we nog niet weg![]()
Ja, t zelfdequote:
De pyreneeenquote:
quote:
quote:
Nog niet, misschien dat ik het later overweegquote:
Ik probeer altijd zo veel mogelijk speelgoed uit die voorste wagens te krijgenquote:
Huh?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo veel mogelijk speelgoed uit die voorste wagens te krijgen
Over 2/3 jaar beginnen ze hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo veel mogelijk speelgoed uit die voorste wagens te krijgen
Okee. Nu dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik wete het niet
Daarom vraag ik het
Een kilometertje of 5 voor die wagens fietsers uit rijden er altijd een soort paradewagens waar speelgoed vanaf wordt gegooitquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien zie je dr gewoon breezer uit![]()
Ik zei misschienquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
.. dat is een van de ergste dingen die iemand ooit tegen me heeft gezegd
Ik vind je er helemaal niet breezer uit zien hoor, t was gewoon een geintjequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
.. dat is een van de ergste dingen die iemand ooit tegen me heeft gezegd
Varkenspaté bijvoorbeeldquote:
Niks speciaalsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Recleme van de sponsors en dat kan variaren tot een een knuffel tot die kartonnen vingers
gaat vervelen iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ruik niet aan piemels... mee gestopt
daarom is t hier leukquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Is wel leuk hoor maar niet echt een must om te zien neequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks speciaals
Dat je het MOET meemaken enzo
Je bent nederlander of je bent het niet hequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks speciaals
Dat je het MOET meemaken enzo
quote:
Ach ben niet zo zuinig aangelegdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je bent nederlander of je bent het niet he
kinderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef jackson het volgende:
Kinderen... ik ben er vandoor... groeten en wellicht tot een ander moment![]()
Ik wel, m'n grootste uitgave was 230 guldenquote:
Verwacht je nou serieus dat hij daar een reactie op geeft?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
Bier in de morgen in een dag zonder zorgen! [14.gif]![]()
Mooi ik ga even iemand opzoekenquote:
Maak jij volgende?quote:
jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Verwacht je nou serieus dat hij daar een reactie op geeft?
Kan toch stiekemquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je weet toch dat de rijders dan strfseconden krijgen he?
Krijgen ze ook strafseconden als je ze er afduwdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je weet toch dat de rijders dan strfseconden krijgen he?
lance toch duwen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je weet toch dat de rijders dan strafseconden krijgen he?
Maak jij de volgende?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vind je er helemaal niet breezer uit zien hoor, t was gewoon een geintje
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zei misschien
Ik heb niet gekeken![]()
Ow. Dat kan ik me niet herinneren. Heb je een link?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi ik ga even iemand opzoeken
Al zag ik laatst wel iemand tegen je roepen dat je op een willekeurige plek dood moest neervallen
Maar ik ben eerlijk!
We gaan een fris persoon zoeken
Kun je weer rustig slapen vannachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
[..]gelukkig maar.. ik was al helemaal verdrietig...
Gelukkig zeg ik dat ook vaak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow. Dat kan ik me niet herinneren. Heb je een link?![]()
Oke, tot ziens Tha_Tquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:25 schreef Tha_T het volgende:
Laatste posts van mij vandaag hier
Nou doei danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:25 schreef Tha_T het volgende:
Laatste posts van mij vandaag hier
Weet je ook van wie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb trouwens 2 tour de france bidons verzameld en bewaard
quote:
DNA samples!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb trouwens 2 tour de france bidons verzameld en bewaard
Nee, toen de hele massa langs kwam werden ze op random plekken de bosjes in geworpen.quote:
Een kind nemen van een eng dunne man met dikke poten zonder haar en een lelijk gekleurd lichaamquote:
Je niet-fok-persoonlijkheid?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:27 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
mjah.. kon ik sowiezo wel hoor.. neemt mn andere persoonlijkheid het gewoon over
Das wel jammerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, toen de hele massa langs kwam werden ze op random plekken de bosjes in geworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |