Bij mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee mên, het is sowieso altijd gezellig op m'n werk
Merciquote:
Huuuuu, paardquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets verleer je ook nietMoet hier wel weer tempo krijgen merk ik
![]()
Kloptquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik soms nix te doen had postte ik ook veel.. werk gaat voor natuurlijk
Als je hier eenmaal een beetje lekker aan het posten bent is 100 posts meer of minder zo achter de rugquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon onbegrip jongens. Op het begin van de dag snap ik het ook nooit maar als de dag vordert snap ik het wel
zelfbescherming?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Even he. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik maar 1 topic per dag aan BeF mag besteden
Heb je al lopen tellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je hier eenmaal een beetje lekker aan het posten bent is 100 posts meer of minder zo achter de rug
iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet begrijpen, en als ze dat zo graag willen doen ze het maar hier
Dat is dus het begin van de dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga maar is uittellen hoeveel er dat zijn per min
Dan schrik je zelf ook
Waar werk je?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mij ook
Normaal gesproken, de laatste dagen alleen maar geklaag![]()
Lijkt VV wel als ik jou naam weer ziequote:
Daar was ik al bang voorquote:
Als je maar een goeie balans in je leven hebt denk ik danquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat is dus het begin van de dagmaar naderhand boeit het mijj ook vrij weinig
Er zijn mensen die juist meer posten als ze een dag op hun werk/stage zittenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt VV wel als ik jou naam weer zie
600 in een weekend was nix gek vroeger.... 200/300 per dag somsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je hier eenmaal een beetje lekker aan het posten bent is 100 posts meer of minder zo achter de rug
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Neggix... die woonde erquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dan toch eerder Neggix ofzo hoorDit is too much, ehm, credit
Dat topic is meer zo'n ontopictopicquote:
Er zijn hier mensen aanwezig die onderweg zijn naar 6000 in een weekquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
600 in een weekend was nix gek vroeger.... 200/300 per dag soms
Goed... andere tijd... andere mensen ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen aanwezig die onderweg zijn naar 6000 in een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |