Nee...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent nu meer van de artiesteningang?
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzettenquote:
Zei het knaapjequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzetten
Nee hoor... er stond een vraagteken tochquote:
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettochquote:
Neen alleen wannabeesquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
En posten hier de échte ONZ-mensen ook? Ik zie nog niemand.
Zie je dat zeepje daar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
TLK, DD, D_K komen hier ook geregeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Daar had je et over jahquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettoch
Verre van zelfsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... er stond een vraagteken toch
De tijd gaat snel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg ben jij mij voor de gek aan het houden![]()
Djees doe je loep eens voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doenquote:
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebrachtquote:
Wie reken jij onder de échte?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Zijn we niet goed genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebracht
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Vast welquote:
Ben jij wel echt danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier in huis..
wel andere drank though...
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff dan
o, doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een loep, ho.
Ja luister, dat kan gewoon niet hequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ken ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toen
Understatment van het jaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Een dalende lijn in je leven dus... zeg maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Zolang de sex maar goed isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Weet ikquote:
Breezer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat alles nog steeds niet is ingepakt![]()
Dit is een momentsopname mênquote:
lambertini bianco en perzikwijn..quote:
Past het nou wel of niet in de achterbak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |