Wilde bijna eensch zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, onder de 18 moest verboden worden
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker op scholieren uithuilen
Onder anderequote:
was daar niet een topic over, dat een paar subfora 18+ moesten worden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welk adres?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar er is wel altijd gratis bier
Jong geleerd is oud gedaan, jeweettochquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het keldertje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
was daar niet een topic over, dat een paar subfora 18+ moesten worden?
O bier, nou begrijp ik hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Męn, met 16 mag je bier kopen, dus dan hoor je er bij
Goudenregen 12quote:
Mennn... dat wil je niet weten denk ikquote:
Nu leef ik achter de computer.quote:
Moet jij je piemel niet wassen ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
TT ook gelezen of niet?quote:
Er worden wel PI gebruiktquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
Kelder was tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
*noteerd*quote:
Moet je ook eerst een mail voor sturen voordat je er in mag geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
Ongeveer jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |