Welk adres?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar er is wel altijd gratis bier
Jong geleerd is oud gedaan, jeweettochquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, onder de 18 moest verboden worden
Het keldertje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
was daar niet een topic over, dat een paar subfora 18+ moesten worden?
O bier, nou begrijp ik hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, met 16 mag je bier kopen, dus dan hoor je er bij
Goudenregen 12quote:
Mennn... dat wil je niet weten denk ikquote:
Nu leef ik achter de computer.quote:
Moet jij je piemel niet wassen ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
TT ook gelezen of niet?quote:
Er worden wel PI gebruiktquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Dus je post. En je post weer. Je hebt het dus eigenlijk écht nergens over, en je post weer. Je gebruikt geen PI. Het maakt toch niet uit.
Ongeveer?
Kelder was tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
*noteerd*quote:
Moet je ook eerst een mail voor sturen voordat je er in mag geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mennn... dat wil je niet weten denk ik
Ongeveer jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
piquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
Zijn anders zat gasten die sex voor hun 18e hebben.quote:
Heyyy.. ze wennen er wel aan johquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd![]()
Soms wel en dan gelijk erg gemeen![]()
Kwestie van heel boos worden of een knopje op de waterkoker omzettenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet jij je piemel niet wassen ofzo?
PI's zijn áltijd okéquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
Ongeveer?
Kon tochquote:
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opendequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zijn anders zat gasten die sex voor hun 18e hebben.
neequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kwestie van heel boos worden of een knopje op de waterkoker omzetten
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderenquote:
Eenschquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderen
Meer werk dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef dolle_hond het volgende:
nee
pan op fornuis
snijden van groente
dat werk
Ja maar dat was een moederquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opende![]()
![]()
Mja, maak het dan 16+ ofzo, maar ik hoor verhalen van mensen die op hun 14 al sex hadden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:02 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
weet ik, maar toch was er iemand die daar een topic over opende![]()
![]()
Ik ruik niet aan piemels... mee gestoptquote:
Maar daar kun je soms niet alles mee duidelijk makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
ja... maar ik lees ze zelden.. gewoon smilies in je tekst..doen wonderen
Ja... en ik zit maar te wachten totdat ik er zo 1 tegenkomquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maak het dan 16+ ofzo, maar ik hoor verhalen van mensen die op hun 14 al sex hadden.
Je bent nu meer van de artiesteningang?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ruik niet aan piemels... mee gestopt
Ik welquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar daar kun je soms niet alles mee duidelijk maken![]()
Zei nummer 35000 tegen nummer 115000quote:
Nee...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent nu meer van de artiesteningang?
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzettenquote:
Zei het knaapjequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan moet je 2 regels er onder de "PI" neerzetten
Nee hoor... er stond een vraagteken tochquote:
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettochquote:
Neen alleen wannabeesquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
En posten hier de échte ONZ-mensen ook? Ik zie nog niemand.
Zie je dat zeepje daar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
TLK, DD, D_K komen hier ook geregeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Daar had je et over jahquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, ik heb vroeger gelurkt, jeweettoch
Verre van zelfsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... er stond een vraagteken toch
De tijd gaat snel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg ben jij mij voor de gek aan het houden![]()
Djees doe je loep eens voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doenquote:
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebrachtquote:
Wie reken jij onder de échte?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Zijn we niet goed genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte mensen zijn toch weg joh... we motten et hier maar mee doen
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb trouwens de eerste 2 maanden na m'n aanmelding praktisch alleen op de FP doorgebracht
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
Vast welquote:
Ben jij wel echt danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef skiczukie het volgende:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier in huis..
wel andere drank though...
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik postte ook erg weinig in et begin.. toen ff extreem veel.. en nu weer weinig.. nahja.. nu ff dan
o, doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een loep, ho.
Ja luister, dat kan gewoon niet hequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Ken ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oude vv-ers en nb-ers... en de relclan toen
Understatment van het jaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Een dalende lijn in je leven dus... zeg maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik eerst heel weinig, toen ietsje meer, weer meer het blijft eigenlijk gewoon langzaam meer worden
Zolang de sex maar goed isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
Weet ikquote:
Breezer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat alles nog steeds niet is ingepakt![]()
Dit is een momentsopname mênquote:
lambertini bianco en perzikwijn..quote:
Past het nou wel of niet in de achterbak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |