Dat magquote:
Zo voelt het inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Erg he. Je MOET er gewoon in gepost hebben
iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Erg he. Je MOET er gewoon in gepost hebben
Ene dichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Altijd lekker als ze goed in elkaar overlopen
Ja, 's ochtends loopt het topic toch nietquote:
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is een soort hoogtepunt in je [FoK] carriere
Dingen op werk en zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends loopt het topic toch niet
Hoogtepunt? Ik begin pasquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is een soort hoogtepunt in je [FoK] carriere
niet perse trouwensquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Damn echt?
Ben ik blkij dat ik gepost heb
Dan moet je ook slapenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb alleen steeds 2 tabbladen over te zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ene dicht
volgende open
Vaak refreshen en timen
Naar post gedrag kijken![]()
dan werk ik hardquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste (nog) nietquote:
Toen was ik 12 mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...
Als of ze daar geen internet hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet perse trouwens
je kan ook op vakantie zijn
of in de missblue-spons topicsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had je 4jaar geleden moeten posten...
Dan slaap ik uitquote:
Daarom... dat was top geweestquote:
hoewel ik gefrituurd voedsel 's ochtends toch kan waarderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Genoeg te lullenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar zoveel posts te plaatsen? op een gegeven moment heb je toch geen onderwerpen meer??ik moet trouwens mn mond houden.. het was net zo erg met de [SC]
+5 inzichtvolquote:
Deze post kan bijvoorbeeld weer een heel topic van gesprekstof voorzienquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar zoveel posts te plaatsen? op een gegeven moment heb je toch geen onderwerpen meer??ik moet trouwens mn mond houden.. het was net zo erg met de [SC]
Reactie op reactie, waarbij hoogstaande inhoud per definitie ondergeschikt is aan interactiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef Janetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |