die was in deel 6 al kwijt, dus ik zoek m op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef Eveli het volgende:
Waar is deel 5 gebleven in de OP?
Die lichtjes staan altijd aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef HPoi het volgende:
Er komt hier nu net serieus een Apache Heli over vliegen.(heel laag, heeft ook van die flitslichtjes aan)
Waar is hier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef HPoi het volgende:
Er komt hier nu net serieus een Apache Heli over vliegen.(heel laag, heeft ook van die flitslichtjes aan)
En waar zit jij? Een grot in Tora bora?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef HPoi het volgende:
Allemaal voorzorgsmaatregelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef HPoi het volgende:
Behoefte om hem na te lezen ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef Eveli het volgende:
Waar is deel 5 gebleven in de OP?
Flitste die 7 keerquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef HPoi het volgende:
Mossad kreeg vlak voor de aanslagen van Scotland Yard te horen dat er aanslagen aan zaten te komen oid. Zij hebben direct Netanyahu geevacueerd die momenteel in Londen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
Wat was er dan aan de hand met de mossad
N-W Brabant Zevenbergen tussen Roosendaal Breda en Dortdrecht in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En waar zit jij? Een grot in Tora bora?
Als wat? Potentieel nieuw doelwit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
OMG Net verklaring op Al Jazeera, Nederland werd in het bijzonder genoemd. Damn...
optyfen met die ongein.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
OMG Net verklaring op Al Jazeera, Nederland werd in het bijzonder genoemd. Damn...
damn, laat ze nederland mooi met rust laten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
Wat moet jij met Al Jazeera?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
Zojuist op NL. 2. Iemand die het goed kan vertalen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
Hmm, ik las geloof ik al ergens hier dat er geen Joodse mensen meer in de bussen zouden zitten omdat ze zouden weten dat er een aanslag zou komen. Maar dat valt dus ook wel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mossad kreeg vlak voor de aanslagen van Scotland Yard te horen dat er aanslagen aan zaten te komen oid. Zij hebben direct Netanyahu geevacueerd die momenteel in Londen is.
Volgens mij ging het meer over de landen met een grote moslimgemeenschappen... en hoe de argwaan tegen moslims hierdoor toeneemt.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:53 schreef Aurelium het volgende:
Wtf... kom ik thuis van mn werk.. is het weer eens zo ver
Waar is Jack Bouwer als je em nodig hebt
Nederland 2. Is die bron goed genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
[..]
optyfen met die ongein.
Of noem er een bron bij....
al meer bekend over de schipholtunnel? of is dat ook een erg slechte smakeloze grap ?
Ik denk ook niet dat iemand er raar van zou staan te kijken als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef _ThundeR_ het volgende:
Net deelde een man op Al Jazeera mee dat het in andere landen ook had kunnen gebeuren, en in het bijzonder Nederland. De man was een verslaggever voor Arabische mensen buiten het midden-oosten.
Er was zonet op NL2 echt een fragment van Al Jazeera, maar ik zat er maar met een half oog naar te kijken. Dus of Nederland wel of niet werd genoemd kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
[..]
optyfen met die ongein.
Of noem er een bron bij....
al meer bekend over de schipholtunnel? of is dat ook een erg slechte smakeloze grap ?
Dat vuurtje was uit volgens BNRquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
Hoodredacteur van een grote Arabische krant die opmerkte dat zulke aanslagen ook zomaar in Nederland plaats zouden kunnen vinden.quote:
Hij bedoelt Jack Bauer, een speciaal agent die in een tv serie amerika red.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie is Jack Bouwer?
Naar mijn idee kan het dergelijke mensen weinig schelen of er moslims sterven voor het 'heilige doel', naar hun idee is dat eerder iets waar je trots op kan zijn, imhoquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Xrenity het volgende:
Het was iets van 'het had overal kunnen gebeuren, vooral in Nederland'.
Vraag me af of ze het doen aangezien er vrij veel moslims in Nederland wonen.
Staat niks op TT of sitequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nederland 2. Is die bron goed genoeg?
Dit stukje stond al op nu.nl terwijl Balkenende zn toespraak hield, erg vreemd!quote:Balkenende reageert geschokt
Uitgegeven: 7 juli 2005 13:49
Laatst gewijzigd: 7 juli 2005 14:32
DEN HAAG - Minister-president Balkenende is het met premier Blair van Groot-Brittannië eens dat de topontmoeting van de G8 moet doorgaan ondanks de reeks aanslagen op metrostations en bussen in Londen. Dat heeft Balkenende donderdag laten weten. "Nederland beseffen dat het niet immuun is voor dit soort aanslagen", zegt de VVD.
"De aanslagen waren gepland op het moment dat wereldleiders afspraken maken over de aanpak van wereldwijde problemen als armoede en klimaatverandering. Het gesprek daarover moet doorgaan", aldus Balkenende.
Volgens de premier leven het kabinet en de Nederlandse bevolking "intens mee met allen die door deze afschuwelijke terreurdaden zijn getroffen". Hij zegt dat de aanslagen nogmaals aantonen dat "voortdurende intensieve aandacht nodig is bij de strijd tegen terrorisme. Terrorisme is een kwaad dat alle landen van Europa kan treffen. Krachtige samenwerking in de Europese Unie en wereldwijd is cruciaal om dit kwaad het hoofd te bieden."
Kamer geschokt
De Tweede Kamer heeft geschokt gereageerd op de aanslagen. Volgens de VVD moet "Nederland beseffen dat het niet immuun is voor dit soort aanslagen".
D66 benadrukt dat Nederland niet moet toegeven aan gevoelens van angst en paniek. "Dat is precies waar terroristen op uit zijn," aldus het Kamerlid Van der Laan. Volgens haar moet Nederland wel proberen lessen te trekken uit de manier waarop de Britse hoofdstad met de aanslagen omgaat. "Ook hier moeten ramp- en hulpdiensten goed voorbereid en getraind zijn op mogelijke aanslagen."
Geen extra maatregelen
In Nederland worden vooralsnog op rijksniveau geen extra beveiligingsmaatregelen getroffen. Daar is geen aanleiding voor. Ook het zogeheten alerteringsniveau wordt niet opgeschaald.
Wel is er sprake van extra waakzaamheid op lokaal niveau en bij zee- en luchthavens die verbinding hebben met Groot-Brittannië. Dat hebben woordvoerders van het ministerie van Justitie en van de marechaussee donderdag meegedeeld.
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb), T. Joustra, is in overleg met de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken). Zij analyseren de informatie die zij binnen krijgen, onder meer van de Britse autoriteiten. Zij bekijken voortdurend de situatie en de mogelijke gevolgen voor Nederland.
Overleg vervoerders
De Nederlandse Spoorwegen, Connexxion en spoorbeheerder ProRail hebben intensief contact met het ministerie van Binnenlandse Zaken over de aanslagen in Londen. Ze bekijken of er in ons land extra maatregelen genomen moeten worden. Dat hebben de drie bedrijven donderdag laten weten.
De NS en Connexxion zijn aangesloten op het alerteringssysteem van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Dat geeft de mate van een terroristische dreiging aan.
De vervoerders wachten af of het ministerie extra maatregelen afkondigt. Als dat zo is, verhogen ze de waakzaamheid en nemen ze maatregelen. Over de aard daarvan willen de bedrijven niets zeggen.
Extra toezicht RET
Het Rotterdamse vervoersbedrijf RET houdt naar aanleiding van de explosies extra toezicht op de metrostations in de stad. Er zijn volgens een woordvoerster extra toezichthouders op de perrons en de beelden die de bewakingscamera's maken, worden meteen bekeken.
Opstelten
Burgemeester Opstelten komt in de loop van de middag met zijn veiligheidsstaf bijeen om te kijken wat de gevolgen van de explosies zijn voor Rotterdam. De gemeenten heeft 's middags ook van de landelijk terreurcoördinator informatie ontvangen over de grootte van de dreiging, zodat zij kunnen inschatten of en hoe zij actie moeten ondernemen. Vooralsnog zijn volgens een woordvoerder nog geen maatregelen nodig.
Rustig bij alarmcentrales
De alarmcentrales in Nederland krijgen donderdag vrijwel geen telefoontjes binnen van mensen uit Londen die in de problemen zijn geraakt door de aanslagen. Dat zei een woordvoerster van Mondia Assistance, de coördinerende alarmcentrale.
"Dat is best wel raar, als je weet dat een flink aantal Nederlanders daar aanwezig is. Je zou denken dat er dan wel meer telefoontjes komen. Het lijkt erop dat het daar ter plekke goed georganiseerd is."
Tot nu toe is er slechts een telefoontje binnengekomen, van een man die in de buurt van Londen niet door mocht varen met zijn bootje, aldus de woordvoerster. Er wordt geen speciaal informatienummer in het leven geroepen.
Is er in Londen niet een enorme Pakistaanse gemeenschap?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Xrenity het volgende:
Het was iets van 'het had overal kunnen gebeuren, vooral in Nederland'.
Vraag me af of ze het doen aangezien er vrij veel moslims in Nederland wonen.
Kap eens met dat soort domme opmerkingen achterlijke mongool.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
vgl met 11 september is dit een lachertje, de terroristen moeten zich schamen
Ik heb alelen gezien dat werd aangeraden om de boel goed uit te pluizen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er was zonet op NL2 echt een fragment van Al Jazeera, maar ik zat er maar met een half oog naar te kijken. Dus of Nederland wel of niet werd genoemd kan ik niet zeggen.
doe nou ff normaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
niet vreemd... de toespraak van balkenende wordt voor de uitzending al geschreven .. hij leest het enkel op ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef shredder het volgende:
[..]
Dit stukje stond al op nu.nl terwijl Balkenende zn toespraak hield, erg vreemd!
Moeilijk als je op je werk zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zet dan je tv es aan voor de verandering.
yep idd, het kan niets anders dan dat het IRA geweest moet zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Is er in Londen niet een enorme Pakistaanse gemeenschap?
Ja, sommige mensen kunnen niet genoeg krijgen van deze ellende...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kap eens met dat soort domme opmerkingen achterlijke mongool.
Die heb ik er toen niet echt gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
Iets dat het hier ook had kunnen gebeuren maar de NOS liet lang niet alles zien zoals de arabist in de studio ook zei. het was lang niet zo bedreigend en agressief als het klonk in dat stukjequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zojuist op NL. 2. Iemand die het goed kan vertalen?
Volgens dit soort extremistische varkens zijn gewone moslims ook afvalligen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Misschien is nederland wel een minder aantrekkelijk doelwit vanwege de grote hoeveelheden moslims die wij herbergen.
De kans daarop is vrij klein, daar de IRA zijn aanslagen altijd van tevoren aankondigt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
yep idd, het kan niets anders dan dat het IRA geweest moet zijn.
Er wonen al bijna meer moslims in Londen alleen als in heel Nederland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Misschien is nederland wel een minder aantrekkelijk doelwit vanwege de grote hoeveelheden moslims die wij herbergen.
Nee, dat denk ik dus niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
op...en dan weer neer, en dan weer opquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... cijfers lopen op...
Had je niet in Londen moeten zitten om je broeders te steunen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.
Die lui zullen nooit uit hun holes gesmoked worden.
CANARIS: Osama leeft nog en inderdaad er zitten geallieerden in Afganistan. Irak is nog een grotere kutzooi dan toen die gare hussein daar aan de macht was. Geloof me, ik ben er toen vaak geweest.
ik heb t ook gezien , en idd vooral nederland werd genoemdquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zet dan je tv es aan voor de verandering.
kijk eens naar madrid, dat gebeurde voornamelijk in de wijk waar de meeste moslims wonen. kijk naar irak, het interesseert ze niks. ze denken met hun dood en verderf angst te zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Gelul! Ik zit al de hele tijd BBC te kijken en de aantallen die zij noemen komen niet eens een beetje in de buurt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Frutsel het volgende:
40 doden en 1000 gewonden nu,
volgens BBC en Radio 1
ben ik het mee eensquote:
Volgens mij stikt het in Engeland ook van de moslims...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Jij wordt met de dag smakelozer....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
ja, dat heeft zin nu, in een topic dat 10 posts per seconde verwerkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef Logician het volgende:
tvp
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... cijfers lopen op...
Het zijn ook jouw broeders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Had je niet in Londen moeten zitten om je broeders te steunen?
Dus met een klopjacht op terroristen werken de moslims ook vrolijk mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens dit soort extremistische varkens zijn gewone moslims ook afvalligen.
Edgeware Road is idd net een soort Irak. Het vreemde van London is dat je de duurste buurten naast hele arme buurten kan hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
ga koekjes bakken man.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:03 schreef halion het volgende:
[..]
ja, dat heeft zin nu, in een topic dat 10 posts per seconde verwerkt.
idioot!
Je bedoelt ETA, IRA kondigt niets aan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef GuNg4N het volgende:
[..]
De kans daarop is vrij klein, daar de IRA zijn aanslagen altijd van tevoren aankondigt.
-Aandacht van de hele wereld,quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad, bij al die aanslagen zijn bij elkaar een veelvoud van moslims omgekomen in vergelijking tot niet-moslims.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk eens naar madrid, dat gebeurde voornamelijk in de wijk waar de meeste moslims wonen. kijk naar irak, het interesseert ze niks. ze denken met hun dood en verderf angst te zaaien.
Kun je je nog ergens anders druk over maken op het moment dan over het pak van Bush of klagen over de lage mate van sensatie van de beelden, kutkneus?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef LuukBes het volgende:
Dat NOS journaal. Wat boeit mij nou het vertrek van Blair met zo'n helikopter. Is het nou echt zo moeilijk om iets fatsoendelijks aan beelden inelkaar te breien van wat er in London gebeurt.
Nee, dit zijn schapen. En deze schapen moeten worden geschoren en worden uitgeroeid. Mensonwaardig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:03 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Het zijn ook jouw broeders.
kan jij de bomaanslagen opnoemen in londen? ik kan ze namelijk niet heugen. afgezien van de mislukte (aangekondigde) aanslag op thatcher.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Je bedoelt ETA, IRA kondigt niets aan.
Degene die sprak was een uitgever van een arabische krant voor arabieren die in het buitenland verblijven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets dat het hier ook had kunnen gebeuren maar de NOS liet lang niet alles zien zoals de arabist in de studio ook zei. het was lang niet zo bedreigend en agressief als het klonk in dat stukje
wil je .. wil je zeggen dat Osama verborgen zit in de schipholtunnel en dat brandje bedoelt was om hem uit zijn hol te lokken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.
CANARIS: Osama leeft nog en inderdaad er zitten geallieerden in Afganistan. Irak is nog een grotere kutzooi dan toen die gare hussein daar aan de macht was. Geloof me, ik ben er toen vaak geweest.
En ik denk ook dat de kans dat je morgen onder een rijdende bus loopt groter is dan de kans dat je in een ontploffende bus zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand er raar van zou staan te kijken als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren ..
nee, die melden het netjes achteraf even...ETA ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Idd, hier vliegen ook voortdurend straaljagers.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
my ass dat die straaljager die hier overvliegen toeval zijn
tis echt te gek voor woorden.
ff googlenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij de bomaanslagen opnoemen in londen? ik kan ze namelijk niet heugen. afgezien van de mislukte (aangekondigde) aanslag op thatcher.
Hoeveel al?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
eta doet dat wel hoor, sorry. dat was ook de reden dat er vrij snel na madrid geen sprake kon zijn van eta.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nee, die melden het netjes achteraf even...ETA ook
je gaat toch ook niet aankondigen wanneer je een bomaanslag gaat plegen
Foto's?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
Ja ik heb de aandrang een eigen heilige oorlog te voeren tegen een stel randdebielen hier.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef ShaoliN het volgende:
A_N, wat ben je weer opstandig lieverd.
Ik kots op gasten zoals jou, ik kan er helaas niks anders van maken. Blijf maar lekker denken dat dit alleen met Irak te maken heeft. De invoering van de sharia, de mening dat wij onreine honden en ons liberale gedachtengoed hebben hier niks mee te maken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Deze aanslag was uren vooraf bij ScotlandYard bekend gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De ETA heeft weldegelijk meerdere malen een aanslag van te voren aangekondigd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ehm, zullen we het als vrouwen onder elkaar houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef Logician het volgende:
[..]
die heb ik en ik studeer er ook nog bij.. wtf heeft dat er mee te maken... zielig mannetje..![]()
Als ze over Beilen vliegen zou ik het toch echt moeten vernemen in Assen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
Bomaanslag in financieel district...weet even geen datumquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij de bomaanslagen opnoemen in londen? ik kan ze namelijk niet heugen. afgezien van de mislukte (aangekondigde) aanslag op thatcher.
Komop zeg.. Het Arabische alfabeet lijkt geeneens op ons ABC, waarom zouden een paar Arabische relifascisten het Westerse alfabet gebruiken>??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Denemarken en Italië genoemd in verklaring AQ.. dan toch Kopenhagen?
nou, dat is dan wel een heel bepaald gedeelte van Emmen, hier nog geen straaljager gezien/gehoord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd, hier vliegen ook voortdurend straaljagers.
Gewoon heel snel die achterlijke kutkop dichthouden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kun je je nog ergens anders druk over maken op het moment dan over het pak van Bush of klagen over de lage mate van sensatie van de beelden, kutkneus?
In dat stukje van AQ stond iets in de trend van: 'Hij die waarschuwt is geexcuseerd'quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat gerucht doet zich de ronde ja. Maar of dat ook echt waar is. De conspiracy theories komen altijd vrij vlot naar boven in zulke situaties.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Deze aanslag was uren vooraf bij ScotlandYard bekend gemaakt.
Uren?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
Ga eens dood met je 'Eigen schuld dikke bult... ', infantiele kakkerlak die je bent.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Ik kom net uit Assen, en daar waren ze iig niet hoorbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ze over Beilen vliegen zou ik het toch echt moeten vernemen in Assen.
uren ja...sure...melden jou bronnen dat...komop zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Die geven geen ruk om anderen. Moslim of niet molsim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Neeequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef sennetijdeman het volgende:
Die yellowdog die hier net was.
al wat gehoord van je vriendin??
Ik hoop het wel voor je
quote:Relax.. de kans dat zij erbij betrokken is, is ongeveer net zo groot als dat jij nou naar buiten loopt en er poept meteen een vogel op je kop. Als je daar zelf zit dan ben je er waarschijnlijk ontzettend mee bezig en vergeet je helemaal zoiets als ff naar huis bellen, geloof me. Ze belt straks wel.
Mensen die dingen oplossen met geweld op onschuldigen zijn vuile schapen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.
Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...
ZO en nou niet meteen gaan schelden.
Ik begreep dat ze het van te voren wisten, maar dat het tientallen minuten was. Niet genoeg tijd om mensen te evacueeren, wel genoeg tijd om Mossad in te lichten die vervolgens Netanyahu evacueerde (misschien dat SY dacht dat het op Netanyahu gericht was ipv het Londense openbaar vervoer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Scotland Yardquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
uren ja...sure...melden jou bronnen dat...komop zeg
tsja dude, ik hoop dat je een beetje ervaring op hebt gedaan bij de schietvereniging? want er zijn mensen genoeg die dit überhaupt kunnen verdedigen.quote:
met doelwit, tijd, en datum? of waren het gewoon dreigementen... ik bedoel, de ETA dreigde ook elke zomer bomaanslagen te gaan plegen in de badplaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef Davitamon het volgende:
[..]
De ETA heeft weldegelijk meerdere malen een aanslag van te voren aangekondigd.
He gezellig zo weer met z'n allen hier..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Gewoon heel snel die achterlijke kutkop dichthouden.
Ik vind het nergens op slaan dat ze het journaal openen met een wandelende Blair die naar ene heli loopt, die dombo is niet interessant, datgene wat het London gebeurt wel. Heeft geen flikker met sensatie te maken, maar met reporteren wat er aan de hand is. Capiche.
1 uur voor de aanslag heeft de Scotland Yard contact gehad met de inlichtingendienst van Israel over mogelijk aanslagen, in de buurt van 1 van de plekken schijnt een bijeenkomst te zijn met hoge Israelische functionarissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat gerucht doet zich de ronde ja. Maar of dat ook echt waar is. De conspiracy theories komen altijd vrij vlot naar boven in zulke situaties.
Een uur geleden was er wat aktiviteit van helikopters hier, maar dat kan natuurlijk al gauw met een mobiele brigade. Verder zou het ook nog best een grootschalige oefening kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik kom net uit Assen, en daar waren ze iig niet hoorbaar.. Ze vliegen over Emmen naar Duitsland.
Ik las ergens dat de lijnen exclusief gebruikt kunnen worden voor nooddiensten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:12 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Neeenog steeds niet.... shit di's niet leuk!
maar wat Angel_nightmare net schreef zal hopelijk waar zijn....
[..]
ze bellen meestal een uur van te voren met de exacte lokatie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef BobRooney het volgende:
[..]
met doelwit, tijd, en datum? of waren het gewoon dreigementen... ik bedoel, de ETA dreigde ook elke zomer bomaanslagen te gaan plegen in de badplaatsen.
Dim eens met dat toontje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Gewoon heel snel die achterlijke kutkop dichthouden.
Ik vind het nergens op slaan dat ze het journaal openen met een wandelende Blair die naar ene heli loopt, die dombo is niet interessant, datgene wat het London gebeurt wel. Heeft geen flikker met sensatie te maken, maar met reporteren wat er aan de hand is. Capiche.
Waarom heb jij nog geen ban, mongool? Als het zo kut is hier in het westen waarom rot je dan niet op naar je eigen land? Iedereen blij..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.
Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...
Joh, er wonen 7 miljoen mensen in Londen en het telefoonverkeer ligt plat. De kans dat er idd iets gebeurd is is wel héél erg klein.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:12 schreef YellowDog het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat vind ik nou een mooi ideaal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef justinkayes het volgende:
Hee VivaLaRevolution vertel eens even waar je woont. Dan kom ik even woorden in daden omzetten.
Misschien moet jij even niet zo dom doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hopelijk worden heel veel moslims collectief gestraft voor deze moord
psies. Hoeveel burgerslachtoffers maar weer in Iraq? Maar 50.000 ofzo toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Mensen die dingen oplossen met geweld op onschuldigen zijn vuile schapen.
Dat gebeurt dagelijkse door de westerse toedoen in het midden oosten (irak/ afghanistan/ palestina etc)quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zit er dik in idd, daarnaast is er straks op tv gezegd op CNN dat communicatie stroef verliep ivm al die mensen die het thuisfront aan het bellen zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:12 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Om het spannender te maken ofzo?? Jullie tijd gaat nu in! succesquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze bellen meestal een uur van te voren met de exacte lokatie.
Spui je gezeur richting die opper-sul A_N die hier constant zit te relnichten en mij net aanspreekt op een achterlijke manier, i.p.v. te zaniken tegen iemand die er juist wat van zegt.quote:
Als jij en figuren zoals Vivalarevolution nu eens gewoon uit dit topic gaan.. gewoon ophoepelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
O hell, weer zo´n loserquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijkse door de westerse toedoen in het midden oosten (irak/ afghanistan/ palestina etc)
Hoeveel ook al weer door Saddam? Miljoen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef anneja het volgende:
[..]
psies. Hoeveel burgerslachtoffers maar weer in Iraq? Maar 50.000 ofzo toch?
Psies, wat dat is hetzelfde extremistische gedachte goed wat de daders van deze aanslag koesteren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als jij en figuren zoals Vivalarevolution nu eens gewoon uit dit topic gaan.. gewoon ophoepelen.
lees mijn bericht dan dollequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Om het spannender te maken ofzo?? Jullie tijd gaat nu in! succes![]()
Meen je dit nou serieus???quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Waarom wordt dit zo groot gemaakt? Het is maar een zelfmoordaanslag hoor![]()
11 september was veel erger.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Meen je dit nu serieus? Ga lekker met je make-up doos spelen ofzo. Wat een dom antwoord zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
dat was dus inderdaad niet mijn punt, knap van jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel ook al weer door Saddam? Miljoen?
En niet elk slachtoffer wat de Iraki's "onschuldig" noemen is ook daadwerkelijk onschuldig.
Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijkse door de westerse toedoen in het midden oosten (irak/ afghanistan/ palestina etc)
Een ideaal??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Waarom ga je niet lekker slapen? Ga weg met die flauwekul hier. Aantal doden stijgt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.![]()
Goed idee! Waarom denk je dat dit soort dingen voorkomen VLR?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien.
Keer jij ff snel terug in jouw kooiquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:
[..]
O hell, weer zo´n loser
Rot op naar Maroc.nl wil je
911 was ook een zelfmoord aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Het is niet één zelfmoordaanslag, het zijn verschillende aanslagen en ze zitten al op MINSTENS 40 dodenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Lekker tactvol jij daar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:
[..]
O hell, weer zo´n loser
Rot op naar Maroc.nl wil je
En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef anneja het volgende:
[..]
psies. Hoeveel burgerslachtoffers maar weer in Iraq? Maar 50.000 ofzo toch?
Hij of zij bedoelde uiteraard wat anders... want er sneuvelen relatief weinig mensen door opblazing van zichzelf.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.![]()
gaan we dreigen dan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?
En dan vraag je je af waarom die 'kutmarokanen' radicaliseren? Die zetten zich af tegen mensen zoals jij, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan heb je morgen hier ook een aanslag.
Dit gebeurt iedere dag in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus? Ga lekker met je make-up doos spelen ofzo. Wat een dom antwoord zeg.
Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Scotland Yard
Volgens een Israëlisch radiostation zou Israël donderdag door Scotland Yard, een paar uur voor de aanslagen, zijn ingelicht om de beveiliging te verscherpen en extra waakzaam te zijn.
BRON: http://www.nu.nl/news/553(...)den_%28video%29.html
90% ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef PelsJager het volgende:
[..]
En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?
Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Jongens, de agressie hier... en dat alleen maar omdat je achter je schermpje zit. Ik wil best vertellen waar ik woon hoor, maar ik denk niet dat agressie de oplossing is.
Ik probeer hier een discussie te beginnen en niet te schelden, berijp mij goed. Jullie lopen hier heel zielig iedereen met de dood te bedreigen en voor weet ik veel wat uit te schelden. Ondertussen gaat het terreur gewoon verder hoor. Kan jij lekker computeren, kunnen zij 'onschuldige burgers' afslachten.
Kan hier echt gewoon helemaal niet serieus gepraat worden over zoiets, zijn jullie allemaal zo bekrompen dat het drama je meteen naar de keel schiet en er geen zinnig woord meer uitkomt?
VInd je dit niet even een heel ander kaliber? Irak is in oorlog, daar is het al jaren aan de gang. Londen is een wereldstad, waar nu zoveel onschuldige mensen slachtoffer zijn geworden. In Irka misschien ook wel,maar dit is toch heel anders.quote:
Waarom worden zoveel mensen boos op die reactie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen.quote:
Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt mequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Guusie het volgende:
En ik ga morgen naar londen vakantie vieren een weekend![]()
In plaats van al die lelijke opmerkingen te maken, kun je ook wel gewoon die vraag beantwoorden jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.
Het verschil tussen de oorlog daar en de aanslagen in het westen, is dat de aanslagen ook meteen het doel hebben om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. In de oorlog in Irak en Afghanistan is dat niet het doel. Het doel daar is die mensen te bevrijden van het dicatorschap van Osama en Saddam....
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
Waarom worden zoveel mensen boos op die reactie...
Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
Hou toch op met die insinuaties over die straaljagers t is de hele week al druk hier in t noordelijke luchtruim met straaljagers. Zullen wel oefeningen vanuit vliegbassis leeuwarden en/of twente zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef marchien het volgende:
Die straaljagers hebben misschien iets te maken met de grensbewaking?
Nu op NL2 over de maatregelen in Nederland
Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
De aanslag in NY was ook van te voren bekend gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.
Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
Waarom worden zoveel mensen boos op die reactie...
Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niet gaan hoe we het gewild willen hebben maar we cancelen het nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt me![]()
daar zijn ook bomaanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen.Je moet niet alles geloven wat je intelligente Marokkaanse medehangjongeren tegen je zeggen.
die opmerking raakt kant noch walquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
Een discussie waarbij mensen hun mening mogen uitten zonder meteen met de dood bedreigd te moeten worden... Zoals ik, ik kan hier niks zeggen, ben ik gewoon meteen de lul omdat ik niet weet wat ik zeg en blablabla. Alsof iedereen weet wat hij zegt hier. Flikker op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?
??? Toch geen nieuwe bom-explosie mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie nu op BBC World staan 'Explosion on bus at Woburn Place', wordt daarmee dezelfde als Tavistock Square bedoeld of iets anders?
Ik heb geen idee of beide plekken bij elkaar liggen of niet.
Ja...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceldquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef MaLo het volgende:
@ Guussie: voor Londen geldt momenteel een negatief reisadvies, je kunt dus kosteloos annuleren (mits je bij een ANVR / SGR reisbureau hebt geboekt)
Yep!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
Dan houdt het op inderdaad. In ieder geval een leuk weekend gewenst, voor zover dat nog mogelijk is!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:
[..]
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld
Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is
Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:
[..]
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld
Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is
Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De officiele lezing was toch 1 bus 6 maal metro?
Dit zijn inderdaad 2 verschillende bussen
Wat bazel jij nou kneus? Je moet berichten wel goed citeren voordat je mijn naam roept bij een vrijpartijtje met jouw vrouwtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.
Ik hoop echt op een dag dat het moslim geloof tegen zichzelf in opstand komt en zo al het extremisme uitroeit. Maar zolang er van die monoglen zoals Deadre zijn is het helaas een droom.
OVerigens dat gedoe over Nederland de volgende is niet eens zo raar hoor. Na 11 spetember werd er al gemeld door de CIA dat ze een lijstje hadden gevonden over medestanders van de vs die gestraft moesten worden met op 1 Spanje, 2 UK, 3 Ned, 4 Italie
Hm even bellen met mijn oudersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.
Jij komt hier nog niet zo lang volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef looskuh het volgende:
Wat totaal achteloos van de Fok-redactie om op de frontpage constant het orignele, foute, bericht aan te vullen met correcties. Dat is toch belachelijk? Hebben jullie geen gevoel voor journalistieke verantwoordelijkheid?
Maak gewoon 1 samenvattend bericht op de frontpage. In plaats van in de eerste twee alinea's te spreken over "een knal" die gehoord is, er "vijf bussen" bij zijn betrokken, en "één levensgevaarlijk gewonde".
Belachelijk. Maak eens een normaal nieuwsbericht.
nos ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef ImTheBase het volgende:
RTL5 (RTLz) --> 40 doden
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...
Ik vind dat je voor een deel gelijk hebt, al kan ik deze manier van onvrede uiten nooit goedpraten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Dit is helaas ook waar. Frapant is dat de G8 top een begin moest zijn... zo onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
jup, veroorzaakt door dezelfde mensen die het hier ook doenquote:
Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.
Over een aantal dagen wat??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Misschien over een aantal dagen... ?
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?
Wat heeft dit nauw met Islam te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef winterhammer het volgende:
we zijn een religie van vrede!
en we zullen jullie onschuldige mensen vermoorden omdat te bewijzen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit van zijn leven dat ik me ga aanpassen aan de idealen van die geitenneukers. Wij hebben hard onze best gedaan om de samenleving te krijgen zoals die nu is. Waarom zouden we buigen en hier islamitische wetgeving in moeten voeren? Waarom zouden we onze vrouwen moeten gaan behandellen als minderwaardige wezens?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
Nee, de foto is vanuit een andere hoek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?
Wees er maar trots op. Moet je niet gauw aanmelden voor irak of nog beter voor al kutta nederland?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpers![]()
Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpers![]()
tvquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
Waar halen jullie al die doden vandaan?
Waarom zie ik dit op Nu/Fok/TT niet terug ?
Wat doe jij dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.
Jij bent echt zo'n ventje die 'probeert' om ergens over mee te praten.
Tief op man. Heb jij echt niet in de gaten wat voor een braakmiddel jij bent ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Kijk, die kerel kan het van een afstand bekijken en overziet de situatie, in plaats van dat achterlijke geschreeuw en gegeil op het dodental.
op hoeveel zitten ze hier dan al?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
'Talking Heads' op tvquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
RTL 5quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
Zo gevaarlijk is religie in het algemeen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef CANARIS het volgende:
Zo gevaarlijk is die bespottelijke religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |